באתר
במדריך

אינטראקטיב

ראשי > אינטראקטיב

הסייבר לנד הראשון בישראל

מתחם חווייתי אינטראקטיבי "מוגו - פארק" הוקם בקניון אושילנד בכפר סבא, בהפקת בריז קריאייטיב...

חוויית לקוח בחנות הקונספט של iDigital

חברת AVS נבחרה לפתח את התכנים, העיצוב והטכנולוגיות של חנות הקונספט החדשה של iDigital...

כוחו של מיצג

חברת טלמידיה הפיקה מיצג עבור חברת Highcon הישראלית בתערוכת הדפוס - דרופה 2016...

Impression booth- חווים ומשתפים

דיסק-אין פרו משיקה מוצר חדש - Impression booth - לשמר חוויה ולשתף...

משאירים חותם בסין

Disk-In Pro סיימה את שלב התכנון והיא לקראת שלב הביצוע לקומפלקס חינוכי בבייג'ינג סין..

משדרגים את "מהותי"

בריז קריאייטיב משדרגת את מרכז "מהותי"...

Open a door to Israel

חברת טרגט מרקט הפיקה בשיתוף עם AVS ורן צחור תערוכה המציגה את הישראליות על כל היבטיה...

ארגז חול אינטראקטיבי חוצה גבולות

בריז קריאייטיב מציגה: ארגז חול אינטראקטיבי בפארק קרסו למדע...

חדש בישראל: Web Squad

Disk-In Pro תכננו והפיקו חוויה ניידת לבטיחות ברשת האינטרנט, שתעבור בקרוב בבתי הספר ברחבי הארץ...

דיסק-אין מעודדת יצירה ישראלית

דיסק אין העניקה גם השנה את פרס אסיף בתחרות האנימציה הישראלית, במסגרת פסטיבל אנימיקס בתל-אביב...

בחירות לכנסת – חדר משל"ט

חברת רימוניניו הקימה מערך טכני ייחודי ומשוכלל לרגל האירוע המרכזי של ועדת הבחירות, במתחם הכנסת...

דיסק-אין מצדיעה לחללי גבעתי

דיסק-אין הקימה מסך אינטראקטיבי בכניסה לחלל ההנצחה במצודת יואב...

תחנות בזמן - מתחם הקטר 70414

דיסק-אין השיקה את פרויקט "תחנות בזמן" - מתחם הקטר בעיר העתיקה בבאר-שבע...

צריף בן גוריון התחדש

בריז קריאייטיב חידשה את צריף בן גוריון בשדה בוקר, במסגרת תכנית המורשת של משרד ראש הממשלה...

מרכז מבקרים אינטראקטיבי חדש באילת

המצפה התת ימי באילת משתדרג - חברת בריז קריאייטיב הפיקה מרכז מבקרים אינטראקטיבי חדש...

מייצג וידאו מאפינג לראש השנה

AVS הפיקה מייצג וידאו מאפינג עבור קוקה קולה...

אפליקציית הצבעות

חברת מעבר לרשת פיתוחה אפליקציית הצבעות נושאת פרסים, צפו בסרטון...

בית הבד הטמפלרי בשרונה נפתח לקהל

בריז קריאייטיב הפיקה מיצג חוויתי המוצג בבית הבד הטמפלרי בשרונה...

גלריית מבקרים "מסע בזמן"

Disk-in pro משיקה את "מסע בזמן"-  גלריית המבקרים של קבוצת שיכון ובינוי. מולטימדיה בביצוע AVS...

סרטון תדמית מהיר ועצבני

בבנייני האומה החליטו לוותר על סרטון תדמית קונבנציונאלי ולהציג את האולמות בצורה קצת אחרת... 

סרטון תדמית ליום עצמאות

חברת איי קונספשן הפיקה סרטון תדמית ליום העצמאות ה- 66 של מדינת ישראל עבור משרד החוץ...

סרט תעופה תלת מימדי

חברת בריז קריאייטיב מפיקה בימים אלו סרט תעופה תלת מימדי בסטנדרטים בינ"ל, בשיתוף עם פארק קרסו למדע...

הצצה ליצירת Video Mapping

Disk-In Pro מציגה יצירת video mapping במתחם "תחנות בזמן" באר-שבע...

תערוכה אינטראקטיבית yes OH gallery

פרומרקט מפיקה את התערוכה האינטראקטיבית yes OH gallery שתערך בפסח, בדיזנגוף סנטר, ותציג עבודות אמנות בהשראת הסדרות של הערוץ...

הושקה ספריית השלום במרכז פרס לשלום

disk-in pro גאה להשיק את ספרית השלום במרכז פרס לשלום...

מרכז המבקרים שרונה

בריז קריאיטיב שמחה לאפשר הצצה למרכז המבקרים שרונה...

דיסק אין משיקה: Perceptual Experiences

בטקס מרשים, במעמד נשיא Intel, מולי אדן, נחנכה המבואה החוויתית שהופקה ע"י חברת דיסק אין...

סרטון אישי ככלי לשדרוג ניוזלטר

חברת 'מעבר לרשת' יצרה עבור חברה גדולה בתחום הבריאות, מגוון סרטונים לשירותים דיגיטאלים, הכוללים מידע ותכנים פרסונאליים...

חדש: קולנוע אינטראקטיבי מבית בריז קריאייטיב

בריז קריאייטיב משתפת פעולה עם סינימה סיטי במיזם חדשני – קולנוע אינטראקטיבי...

אתר החרמון משיק אפליקציה רשמית

בריז אנימציה, סטודיו להפקות מדיה, השיק אפליקציה רשמית למבקרי אתר החרמון...

סרטון תדמית לחברת גת

חברת 'מעבר לרשת' הפיקה עבור חברת גת סרטון תדמית. צפו בסרטון...

פעילות קד"מ: קזינו אלבר

חברת 'מעבר לרשת' פיתחה משחק אינטראקטיבי במסגרת פעילות קד"מ "אוטומאניה בעיר" של חברת אלבר...

Disk-In Pro בשירות הרפואה

Disk-In Pro הקימה עמדה סימולטיבית אינטראקטיבית חוויתית במרכז הרפואי תל אביב...

מיצג וידאו ארט על קיר תלת מימדי

AVS יצרה קיר תלת מימדי עליו הקרינה מיצג וידאו ארט עבור חברת KOBUSCH...

זירת המסחר של דומורו - הכל ב- 24 ...שעות

חברת AVS נתנה חסות לאירוע בו הושק המיזם DOOMORO. באירוע נחשף תהליך העבודה בין מזמין השירות באתר לבין המבצע, עד לקבלת המוצר המוכן, תוך 24 שעות...

הקרמשניט של בריז!

בן גניסלב, סמנכ"ל התוכן של חברת בריז קריאייטיב ויוני ערוסי זכו במקום הראשון בפסטיבל שניט, פסטיבל הסרטים הבינלאומי לסרטים קצרים, צפו בסרטון...

הכיכר האינטראקטיבית הראשונה בישראל

Disk-In הייתה שותפה לתכנון "כיכר העצמאות האינטראקטיבית" בנתניה והפיקה עבור הפרויקט שני מופעי מולטימדיה המשלבים את אמצעי המדיה, המזרקות והתאורה בכיכר...

מיצג ספר אינטראקטיבי

טלמדיה הפיקה עבור 'טבע' מיצג ספר אינטראקטיבי אשר הוצג בתערוכת MDS באמצעות הטכנולוגיה המיוחדת של חברת AVS...

הזמנה למשחק של "במבה"

אינוויז'ן הקימה את מתחמי במבה אוסם בסינמה סיטי גלילות ומזמינה את כולם לשחק במשחק מדליק...

התפתחות המדיה באינפוגרפיקה

כיצד השתנו הרגלי הצריכה, ההפצה והאחסון של המדיה לאורך השנים ואיך משנה הענן את הכל? כל העובדות באינפוגרפיקה...

מוצר חדש מבית AVS

חברת AVS פיתחה כלי מכירה אינטראקטיבי חדשני שנועד לסייע לאנשי השיווק והמכירות בהצגת המוצר באופן מוחשי וחוויתי...

סיור אייפונים/אייפדים בירושלים

יד יצחק בן-צבי משיקה סדרת סיורי אייפונים ייחודית, מורידים את האפליקציה הירושלמית ומתחילים לחוות את ירושלים בצורה חווייתית ואינטראקטיבית...

מייצג וידאו בכנס המדע האסייתי

iConception הפיקה מייצג וידאו ואנימציה בתלת מימד, שהוצג בכנס המדע האסייתי של משרד החוץ...

חוויה 4D להעברת תכנים שיווקיים

Disk-In Pro השיקה את המודל הראשון של הקפסולה עבור חברת סימנוע טכנולוגיות באילת. הקפסולה מוצבת בקניון הקרח באילת ומעניקה למבקרים חוויה 4D בידורית...

קיר המולטיטאץ' הגדול בעולם נחשף

קיר המולטיטאץ' הגדול בעולם, בפיתוחה של חברת בריז קריאייטיב, נחשף במתחם התקשורת של חברה בינלאומית מובילה...

אינפוגרפיקה לגלישה בטוחה ברשת

חברת בזק בשיתוף חברת K/Logic פיתחה אינפוגרפיקה נגישה, שעוזרת להורים להבין את הסכנות האורבות לילדיהם ברשת, להלחם בהן ולחנך להתגוננות...

בריז הפיקה את תערוכת "דיאלוג עם הזמן"

חברת בריז קריאייטיב הפיקה את תערוכת "דיאלוג עם הזמן" במוזיאון הילדים הישראלי בחולון. מטרת התערוכה היא להביא את המבקר בה להתמודד עם סטריאוטיפים הקשורים בזקנה...

מתחם "מיק קפה" חוויתי הוקם בקניון רננים

פרומרקט הקימה מתחם חוויתי ובית קפה בהשראת עולם ה"מיקמק", בקניון רננים ברעננה. המתחם כולל בית קפה להורים ולילדים, חנות קונספט ומתחם חוויתי לילדים אוהדי דמויות המיקמק...

מזרקה מוזיקלית בגן אירועים אלגריה

Disk-In Pro הקימה מזרקה מוזיקלית בגן אירועים "אלגריה", בצומת ביל"ו...

מרכז הדרכה מתקדם הוקם למשמר הכנסת

חברת בריז קריאיטיב פיתחה מערכת אימון והדרכה יחודית למשמר כנסת ישראל. בימים אלה משלימה בריז את הקמתה של כיתת ההדרכה בכנסת...

אבולוציה טכנולוגית לרגל יום הולדת לבזק

חברת K/Logic הכינה לרגל יום ההולדת 28 לבזק, אינפוגרפיק עברי, המספר כיצד התפתח העולם הטכנולוגי מאז שנות ה- 80 ועד לימים אלו...הקליקו לצפייה

מרכז מבקרים חדש לשטראוס

Disk-In Pro תכננה, הפיקה והקימה את מרכז המבקרים החדש של שטראוס במחלבת אחיהוד...

יצירת וידאו ארט ישראלית בגרמניה

Disk-In Pro הוזמנה ליצור פרויקט וידאו ארט אינטראקטיבי בגרמניה...

קונספט חדש לבתי מלון עתידיים

Disk-In Pro משיקה קונספט חדש למלונות עתידיים המאפשר לאורחי המלון לבחור את האווירה הרצויה במהלך השהייה, בלחיצת כפתור...

סוגת יוצא בתחרות ייחודית בפייסבוק

חברת אידיאולוגי'ק מקבוצת פובליסיס ישראל מפיקה פעילות אינטרנטית בפייסבוק עבור סוגת... 

Disk-In-Pro שומרים נגיעה

Disk-In-Pro צועדת צעד נוסף באינטראקטיב ומאפשרת חוויה אינטראקטיבית וויזואלית ללא מגע בכלל...

מיצג אוגמנטד ריאליטי חדשני

חברת בריז קריאייטיב הפיקה מיצג אוגמנטד ריאליטי חדשני עבור התעשייה האווירית...

צופן החיים בפרויקט מדערום

בריז קריאייטיב פיתחה את תערוכת "צופן החיים" העוסקת בגנטיקה וביולוגיה מולקולרית, במסגרת פרויקט מדערום. התערוכה תכיל מספר רב של מיצגים אינטראקטיביים חינוכיים...

מיצג חדשני לרפאל – Street Ball

בריז קריאייטיב הפיקה מיצג חדשני וייחודי עבור רפאל, אשר מוצג בימים אלו בתערוכה בברזיל...

קבוצת אורפאן משיקה אתר חדש

קבוצת אורפאן משיקה אתר אינטרנט אינטראקטיבי חדש וחושפת שפת מיתוגית חדשה ומרעננת...

Disk-In Pro בלובר בפריז

Disk-In Pro מלווה את האומנית, מיכל רובנר, בתערוכה שנפתחה במוזיאון הלובר, בפריז...

Creative Energy של Disk-In Pro מגיע לארה"ב

סרט המיצג המרכזי של ביתן ישראל "Creative Energy", אשר הוצג בתערוכת EXPO 2010 בהפקת Disk-In Pro, יוקרן ביום הזיכרון, בארה"ב...

סרטונים לצרכים פנים ארגוניים

וידאו הד הפיקה סדרת סרטונים עבור מחלקות המחקר והמדינות המתפתחות בפרוקטר אנד גאמבל...

היסטוריה באנימציה

חברת בריז קריאייטיב הפיקה סרט אנימציה ייחודי אשר משחזר את קרבות האוויר המפורסמים באמצעות גרפיקה ממוחשבת...

מיתוג גרפי לחברת סמיקום לקסיס

חברת וידאו הד המתמחה בשיווק ופרסום באינטרנט ופוסט פרודקשן מיתגה גרפית ובנתה אתר עבור חברת סמיקום לקסיס...

אנימציה בפייסבוק בולנטיין דיי

וידאו הד הפיקה סדרת סרטוני אנימציה לאפליקציית אינטרנט עבור חברת זלנגו...

בריז מביאה לישראל את טכנולוגיית ה- AR

בריז קריאייטיב מביאה לישראל את טכנולוגיית ה - Augmented Reality הטובה בעולם. מימד חדש למציאות שהכרתם...

תערוכה אינטראקטיבית חדשה

קבוצת אורפאן הפיקה עבור בנק דיסקונט תערוכה חדשה: "מהתפוז ל-@ אין זו אגדה"- המציגה דרך פלטפורמות טכנולוגיות עכשוויות את התפתחות הכלכלה והתעשיה בישראל...

בריז מציגה: מסכי מגע MultiTouch

בריז קריאייטיב מציגה: טכנולוגיית האינטראקטיב המתקדמת בעולם
מסכי מגע MultiTouch לחוויה אינטראקטיבית ללא גבולות...

וידאו הד משיקה חטיבת אינטראקטיב

חברת וידאו הד, המתמחה בפוסט פרודקשיין וסרטוני אינטרנט, משיקה בימים אלה את חטיבת האינטראקטיב המתמחה בפרסום באינטרנט באמצעות וידאו...

היצירתיות הישראלית מגיעה לאירופה

חברת וידאו הד, המתמחה בהפקת פרסומות ופוסט פרודקשיין, סיימה בימים אלה את הפקתם של שישה סרטי פרסומת עבור הקמפיין החדש של הד אנד שולדרס במערב אירופה...

תערוכת א-ב-גע-דע בבית התפוצות

חברת בריז קריאייטיב החלה בהקמת תערוכת א-ב-גע-דע, תערוכה אינטראקטיבית בנושא השפה העברית שתיפתח לקהל הרחב בתחילת 2011...

חדש בארץ: מצפה תת ימי וירטואלי

Disk-In Pro משיקה את "ים-דע", המצפה התת ימי הוירטואלי הראשון בארץ...

שיווק חוויתי: בית הקפה הנודד של עלית

פרומרקט הפיקה עבור קפה טורקי עלית פעילות שיווקית חווייתית במהלך הפסטיבלים השונים שהתקיימו בחגים ותמשיך עם הפעילות עד סוף 2011...

השקה כלל עולמית בתלת ממד

קלידוסקופ הפיקו עבור סיסקו פעילות אינטראקטיבית כלל עולמית להשקת מוצר חדש בתלת ממד...צפו בסרטון...

טכנולוגיות חדישות לאמצעי תצוגה

טכנולוגיות חדשות לאמצעי תצוגה מבית היוצר של Disk-In Pro מאפשרות לקחת צעד אחד קדימה את אמצעי ההמחשה הקיימים ולהעביר מסר באופן אינטראקטיבי מתקדם...

בריז מציגה: סימולטור טיסה I. Fly

בריז קריאייטיב פיתחה סימולטור טיסה ייחודי הפונה הן לשוק הצבאי והן לשוק החוויתי ועתידה לשווק אותו לאתרים חוויתיים ברחבי הארץ כסימולאטור חוויה וטיסה...

מתחם הרעננות של ספרייט

קוקה קולה משיקה את המשקה "ספרייט אקסטרה למון" בכל רחבי הארץ באמצעות פעילות חוויתית מרעננת, בהפקת פרומרקט...

חדש: שילוט חוצות תלת מימדי

קמפיין שילוט חוצות תלת מימדי ראשון מסוגו בישראל עולה בימים אלו בתחנות הרכבת בת"א...

השקת גלידת JOYA של נסטלה

נסטלה משיקה את גלידת JOYA באמצעות פעילות חוויתית בשטח ובליווי פעילות באינטרנט, בהפקת פרומרקט...

Coca-Cola Village 2010 בפייסבוק

האירוע האולטימטיבי של בני הנוער Coca-Cola Village חוזר בקיץ, עם חידושים ייחודיים, בהפקת פרומרקט...

קוקה קולה משדרת מונדיאל בתלת מימד

קוקה קולה ישראל תשדר את גמר המונדיאל בשידור ישיר, בתלת מימד, באירוע הקרנה אישי ומפנק לצרכניה, בהפקת פרומרקט...

מיזם אינטרנטי חדש לענף החתונות

חברת Winwinwedding משיקה בימים אלו מערכת מכרזים חדשה לענף החתונות בישראל...

כללית משיקה "כללית און ליין"

כללית משיקה את שירותי האון-ליין החדשים בקמפיין ייחודי באמצעות באנר פייסבוק מתקדם...

מיוחד: קמפיין אינטראקטיבי בקולנוע

במסגרת השקת בקבוקוני שוקו יטבתה החדשים המיועדים לילדים, יצאה מחלבת יטבתה בקמפיין אינטראקטיבי ראשון מסוגו, בהפקת טרגט מרקט...

קד"מ אינטראקטיבי בשופרסל

Siainteractive Israel נבחרה על ידי רשת שופרסל להציג משחק שיקדם את מכירת מותגי הבית בחגיגה שהתקיימה ב- 30 חנויות הרשת...

מסע הסברה אינטראקטיבי

האגודה למלחמה בסרטן יוצאת במסע הסברה אינטראקטיבי ייחודי לרגל "יום ללא עישון"...

ביתן אינטראקטיבי

חברת Siainteractive הפיקה משחק אינטראקטיבי עבור הביתן של חברת התרופות ג'נסן סילג...

אינטראקטיב בכנס איגוד הפסיכיאטרים

חברת Siainteractive הפיקה עבור הביתן של חברת התרופות אלי לילי סימולאטור של סנו בורד (גלשן שלג)...

טאצ' ישראלי בפראג

Disk-In Pro סיימה לאחרונה את תכנון מערכות הוידאו והאינטגרציה לאחד המועדונים הנחשבים בפראג...

ד"ר פישר עולה בקמפיין אינטראקטיבי

תשלובת "ד"ר פישר" עולה בקמפיין אינטראקטיבי חדש באתר ONE באמצעות arc אינטראקטיב...

Coaching ברשת

נא להכיר את הדבר הבא בתחום האימון: אימון באינטרנט. הוא אפשרי מכל מקום ובכל זמן, הוא חוסך בכסף והוא בינלאומי, הוא מאפשר אנונימיות ולכן מעורר אמון, הוא נעשה גם באמצעות כתיבה ולכן מאפשר מחיקה ותיקון, והוא יעיל לאימון אישי כמו-גם לארגוני. חדר כושר גלובלי

Refresh של אדם שוב קיבלה את תקציב האינטרנט של מטה רון חולדאי

הבחירות המתקרבות לרשויות המקומיות בחודש נובמבר 2008 עומדות בסימן דומיננטיות האינטרנט בזירות הפעולה של המועמדים. חברת Refresh של אדם שוב קיבלה את תקציב האינטרנט של מטה רון חולדאי לבחירות המקומיות...

UMI בקמפיין אינטראקטיב

החברה שלחה "חביות דלק" כטיזר לכ-300 מנהלי ציי רכב כחלק מקמפיין אינטראקטיבי לשברולט אבאו 5 החדשה...

הכנס השנתי ליהדות, חברה ואינטרנט

אתר האינטרנט כיפה ומכללת ליפשיץ יקיימו בשבוע הבא את הכנס השלישי ליהדות, חברה ואינטרנט...

חכם בשמש

האגודה למלחמה בסרטן וערוץ ג'טיקס יוצאים בקמפיין חינוכי משותף תחת השם "חכם בשמש" להגנה מפני נזקי השמש. כוכבי ג'טיקס יובילו את הקמפיין בסדרת מערכונים לילדים...

קמפיין אינטראקטיבי לגיוס תרומות

חברת arc אינטראקטיב, עולה בקמפיין אינטראקטיבי ייחודי עבור עמותת "ילדים של החיים", שמטרתו גיוס תרומות עבור טיפולים לילדים החולים במחלות נדירות...

מה זה האינטראקטיב הזה בכלל?

"היום הפרסום האינטראקטיבי פולש לעולמות מגוונים כמו הסלולר או אמצעי מדיה אינטראקטיביים נוספים. אנחנו קוראים לזה אינטראקציה!" ינון לנדנברג מסביר לנו מה זה בעצם אינטראקטיב...

מצעד הספרים הישראלים

לרגל שנות השישים למדינה, בנק לאומי וצומת ספרים הקימו אתר מיוחד לבחירת הספרים הישראלים האהובים...

טרה בפעילות שיווקית אינטראקטיבית

חברת טרה בעלת הזיכיון עם האחים וורנר למותג טום וג'רי משקיעה בתחום הילדים ומשיקה פעילות ענפה אשר תכלול טלוויזיה, אינטרנט, עיתונות ופעילויות שטח רבות. ההשקעה מוערכת ב- מיליון דולר

פינוק משיקה: מבחן הזיכרון המשפחתי

במסגרת הפעילות יוזמנו משפחות ישראליות לגלות למי יש את הזיכרון הטוב ביותר במשפחה. ההשקעה הכוללת במהלך: כ- 2 מליון ש"ח ₪...

מיסטר זול משיקה

רשת השיווק מיסטר זול משיקה אתר בעלות של כ-300 אלף שקל. האתר מספק שירותי "קצב אישי" והנחות אישיות לגולשים...

רשת ACE משיקה אתר אינטרנט חדש

רשת ACE משיקה בימים אלה אתר אינטרנט חדש. במסגרת ההשקה תעניק הרשת לכל גולש שנרשם למועדון תווי קניה בסכום של 30 ₪...

Orange עולה בקמפיין קד"מ ואינטראקטיב

Orange עולה בקמפיין קד"מ: ציורי מדרכות תלת-מימדיים תחת הסיסמא: Orange Way. בנוסף, תקיים החברה פעילות הפנינג במרכזי השירות והמכירה וחלוקת ערכות ציור ייחודיות...

Nokia עולה בקמפיין אינטראקטיבי

הקמפיין באמצעות arc אינטראקטיב בהיקף של כ- 80,000 דולר...

טבעול משיקה משחק סלולרי

המהלך מציג פלטפורמה חדשנית הפונה לילדים ובני נוער באמצעות הסלולר, המחברת בין המוצר בנקודת המכירה לעולם האינטראקטיבי של טבעול...

חידון ספגטים הגדול

רשת מסעדות 'ספגטים' יוצאת במבצע משותף עם יינות סגל ומכריזה על "חידון ספגטים הגדול"...

אסם ממתגת מחדש את "מנה חמה"

חברת אסם יוצאת במהלך מיתוג מחדש של "מנה חמה" ופונה לקהל צעיר בגילאי 10-15. המהלך נעשה באמצעות פרויקט תוכן שיווקי נרחב...

קמפיין לגמילה מעישון

גלויות אינטראקטיביות מזמינות את הקהל להלביש את הסיגריה האחרונה שלהם ולהצטרף לסדנת גמילה מעישון ...

orange עולה בקמפיין לניידות המספרים

קמפיין Welcome פונה למשדרגים ולמצטרפים חדשים לרשת orange. הקמפיין יעלה בטלוויזיה, באינטרנט, בשילוט חוצות ובעיתונות...

winwin בקמפיין רחוב אינטראקטיבי

מודעות יוצבו בתחנות אוטובוסים ותחנות רכבת ברחבי הארץ והעוברים יוכלו להצטלם על גביהן, לשלוח ל- winwin ולזכות בפרסים...

יורוקום מעלה קמפיין תדמיתי

הקמפיין תחת המסר: "מה ה-Nokia שמתאים לך?" נאמד בהיקף כספי של כ- 1.5 מיליון ₪...

קמפיין אינטרנטי חדש לבנק איגוד

בנק איגוד, הבנק הראשון שקיבל רישיון לייעוץ פנסיוני אובייקטיבי, עולה בקמפיין אינטרנטי חדש, באמצעות arc אינטראקטיב, בהשקעה של כ-300,000 ₪...

חדש: פרסום וידאו סלולרי

סלקום מרחיבה את פעילות הפרסום באינטרנט הסלולרי ומשיקה בפורטל הסלולרי מוצר פרסומי חדש: פרסום וידאו סלולרי...

סוכנות "לוק" משיקה אתר אינטרנט

השקת האתר היא חלק מתהליך מיתוג כולל שעוברת הסוכנות בהשקעה של כ-100,000 דולר. כוכבי הסוכנות ינהלו רשתות חברתיות בתחומים שונים...

רשת המשביר לצרכן משיקה אתר אינטרנט

האתר מציג עולם תוכן שלם הפונה לקהלי היעד של קבוצת המשביר לצרכן...

חדש: מערכת מפגשים מקוונת

מערכת מפגשים ממוחשבת תושק לראשונה בתערוכה והכנס השנתי של ענף האירועים, תערוכות והקד"מ 2008...

קידום לך תצטיין משיקה קמפיין אינטרנטי

הקמפיין בהשקעה של כ-1 מיליון ₪ יעלה בין היתר באתרים יורם, ilimudim ו- facebook באמצעות arc אינטראקטיב...

נס טכנולוגיות מעלה קמפיין אינטראקטיב

הקמפיין ל- Docunemtum - המערכת לניהול תוכן ארגוני עולה באמצעות חברת arc אינטראקטיב...

ישראלים בגמר Top Talent Award

3 ישראלים בוגרי שנקר עלו לגמר ב Top Talent Award
תחרות מדיה אינטראקטיבית עולמית...

Lee עולה עם קמפיין תדמיתי במיליון שקל

הקמפיין תחת הסלוגן: "עשה היסטוריה משלך" עולה במקביל בכל אירופה וכולל תמונות וסיפורים שנשלחו ע"י קהל הגולשים ברשת...

שטראוס בקמפיין פרסום סלולרי

חברת שטראוס יוצאת בקמפיין פרסום סלולרי לחטיף דוריטוס בהיקף של 200 אלף ₪ באמצעות משרד הפרסום הסלולרי mobi...

קמפיין רנואר

רנואר יוצאת במהלך ראשון מסוגו בארץ בתחום האופנה במסגרתו יוצג קמפיין אופנה טלוויזיוני ואינטרנטי...

רשת MAM'Z משיקה אתר אינטראקטיבי חדש

האתר כולל מגוון רחב של קטגוריות ואפשרויות גלישה לצעירים ולצעירות. היקף ההשקעה בפיתוח האתר עומד על כ- 30,000 דולר...

טבע עולה בקמפיין אינטרנטי לאופטלגין

הקמפיין ממשיך את הקו הפרסומי של אופטלגין, תחת הסיסמה  'אופטלגין חזק בכאבים חזקים'. היקף הקמפיין מוערך בכ- 500 אלף שקלים...

TBWA\DIGITAL בסרטון ויראלי מחתרתי

החברה הפיקה סרטון ויראלי להפצה ברשת תחת הסיסמא QUIT (התפטר). מטרת הסרטון היא לגייס עובדים חדשים לחברה...

"לתת": אתר לתרומות ומיצג להמחשה

מיצג של אלפי בובות קרטון יוצג מהיום בכיכר רבין במטרה להמחיש את כמות הרעבים במדינה...

קמפיין האינטרנט של סימילאק

הקמפיין באמצעות אידיאולוג'יק מציג כיצד היו נראים אתרים מובילים אם תינוקות היו גולשים באינטרנט...

היום: כפר המוזיקה של קוקה קולה

100,000 בני נוער צפויים לחגוג עם מעל 50 אמנים והרכבים מוסיקלים...

טיפקום משיקה את ה- Soprano

מערכת לשליחת הודעות SMS המיועדת לחברות, ארגונים ומפעילים סלולריים...

ט"ו באב בסלקום

סלקום עורכת תחרות במסגרתה מוזמנים הגולשים לשלוח ליפסינקים לשירי אהבה...

שנה לחטיפת החיילים: עוצרים את האינטרנט

כמה מהאתרים המובילים בישראל עצרו הבוקר למשך 5 דקות את פעילותם לציון שנה ליום חטיפתם של החיילים אהוד גולדווסר ואלדד רגב...

פורטל הלייף סטייל Ifeel מתחדש

עמוד בית חדש ונוצץ לפורטל הלייף סטייל ifeel מבית SBC...

שירות חדש: "לדעת שאתה באוויר"

יותר מ-100 אמנים מובילים בתעשייה הצטרפו לשירות "לדעת שאתה באוויר" בשבוע הראשון להשקה...

קישורים

Promo מציג לגולשיו אתרים נבחרים

תנובה: קד"מ אינטראקטיבי

חברת תנובה יוצאת בימים אלה בפעילות קד"מ המשלבת אינטרנט ויציאה לשטח...

ספרייט מזמינה צרכנים לעצב פחיות

המותג ספרייט יוצא לראשונה בישראל בפעילות ייחודית במסגרתה הצרכנים יעצבו את הפחיות של ספרייט...

קלאב הוטל וג'טיקס

קלאב הוטל וג'טיקס חתמו על הסכם שיתוף פעולה שנתי להקמת 'ג'טיקס קלאב' בהיקף של כ –500,000 ₪...

"מקור ראשון" ברשת

אתר האינטרנט החדש בהשקעה של כ-1.5 מיליון ש"ח יכלול 4 ערוצי תוכן מרכזיים...

כנס הבלוגרים

הבלוגרים המובילים בעולם ישתתפו בכנס הבלוגרים הבינ"ל ה-I בישראל...

הזמנות באופיס דיפו

רשת אופיס דיפו מציעה עיצוב הזמנת חתונה באמצעות אתר האינטרנט...

קרלסברג משיקה אתר אינטרנט סלולרי

מותג הבירה "קרלסברג" משיק אתר אינטרנט סלולרי המלווה את פעילות מבצע "מטוס הכדורגל של קרלסברג"...

פריגת יוצאת בקמפיין אינטרנטי

במסגרת הקמפיין תחת הסיסמא "הפרי מרענן שיש!", משיקה פריגת את כפתור ה"פרי Fresh"...  

קד"מ לתרבות - אתרי בילוי ללא תשלום

אתר מפה בנה מאגר של כ-600 אתרים ומקומות בילוי בישראל המאפשרים כניסה חופשית

טרגט מרקט מקימה את WOM

קבוצת קידום המכירות טרגט מרקט מקימה את WOM - חברה לשיווק מפה לאוזן...

המותג Crocs מעלה ערוץ תוכן ייחודי לילדים

בין יתר הפעילויות באתר יוכלו הילדים להשתתף בתחרות עיצוב ג'יביט (קישוט לקרוקס) שייוצר וישווק בחנויות...

המותג Go Under משיק אתר אינטרנט

האתר מציג את הדגמים בתצוגת אופנה בסגנון ה- Fashion TV...

שובו של הטאקי

הטאקי חוזר ובגדול - בטלוויזיה, באינטרנט ואפילו בסלולר...

יום הזיכרון: פרויקט מיפוי אתרי ההנצחה

לקראת יום הזכרון ויום העצמאות אתר מפה ערך מיפוי של אתרי ההנצחה לחללי פיגועי טרור ופעולות איבה...

יום השואה: תערוכות וירטואליות

אתר האינטרט של יד ושם מציג תערוכות וירטואליות המבוססות על תיעוד מקורי של הקורבנות עצמם

תחרות המשקיע הטוב בעולם

לראשונה, גם ישראל תשתתף בתחרות המשקיע הטוב ביותר בעולם. הפרס: ניהול קרן עם הון בסך 250,000$

שבילים באינטרנט

לראשונה, מפת סימון שבילים של ישראל באתר מפה באינטרנט

SMS: חג שמח בשפת האייקונים

חברת זלנקו מציעה הודעות SMS ובהם ברכה לחג הפסח בשפת הזלנקו המורכבת מכ-200 אייקונים צבעוניים

חדש: נענע אמא

חברת מטרנה ואתר נענע יוצאים בשיתוף פעולה ראשון ומשיקים ערוץ הורים חדש, "נענע אמא", אשר ירכז את כל הנושאים הקשורים להורות. האתר ירכז מידע חיוני להורים לתינוקות: תזונת תינוקות, שלבי התפתחות וטיפול בתינוק, תופעות פסיכולוגיות ופיזיולוגיות, טיפים, מחקרים וכו'

Happily עולה לאוויר

פורטל Happily, העוסק בכל הקשור ביחסים וזוגיות, שודרג ועולה לאוויר בימים אלו. הפורטל שהוקם ע"י הילה פלד מציע תוכן גולשים נרחב לצד תוכן מקורי

אתר חדש בעברית למרתה סטיוארט

לקראת העונה החדשה של מרתה סטיוארט שתעלה השבוע בערוץ החיים הטובים, מושק לראשונה בעברית אתר אינטרנט ובו למעלה מ-30 קטעי וידאו ובהם טיפים ומתכונים של סטיוארט, לצד מתכונים כתובים שלה בעברית וכן פורום מיוחד שייפתח בנושא. עוד באתר: טפטים להורדה ומבצע על מגזין הלייף סטייל

ספרייט יוצאת בפעילות משולבת בשיתוף הצרכנים

המותג ספרייט יוצא לראשונה בישראל בפעילות משולבת תוך שיתוף הצרכנים, בהשקעה של כ-5 מיליון ₪. במסגרת המהלך תושק פעילות אינטרנטית ראשונה מסוגה המציעה לגולשים לעצב חולצות טרנדיות, תוצג מהדורה מיוחדת של מוצרים ומארזים בנראות חדשה ויעלה קמפיין טלוויזיה ועיתונות

תלמה: שיתוף צרכנים ייחודי תחת מותג כריות

לראשונה מזמינה תלמה את הצרכנים להיות מעורבים בפיתוח מוצר עתידי, ולבחור את הטעם החדש של "כריות". במסגרת המהלך המשלב מעורבות של הצרכן ושיתופו בחוויית המותג וערכיו, הוקם אתר אינטראקטיבי חדש המזמין את הצרכנים ל"מעבדת הטעמים" של כריות תלמה. עד כה נשלחו למעלה מ- 40,000 הצעות לטעמים

חברת Hi net גייסה עבור אפסילון 30 מיליון שקל

חברת Hi net המטפלת בתקציב האינטראקטיב של חברת אפסילון בחודשים האחרונים יצאה בפעילות המתבססת על דיוורים ובאנרים הפונים לקהל יעד פוטנציאלי להשקעות של מינימום 350 אלף ₪. לקוח מוסדי שראה את הדיוור השיווקי של חברת אפסילון השקיע 30 מיליון שקל

"קליק" בפעילות אינטרנט להשקת מוצר חדש

המותג קליק יוצא בפעילות אינטרנט רחבת היקף תחת המוצר החדש "קליק פצפץ" ומזמין את הגולשים לשלוח סרטוני פרסומת שהם יצרו וצילמו, לעמוד מיוחד לפעילות זו שימוקם בערוץ "האמבטיה" של "קשת". התסריטים ייכתבו ברוח המותג, והתסריט הזוכה יזכה בפרס – מצלמת וידאו יוקרתית

נטיעת עצים וירטואלית ביערות קק"ל

לראשונה בישראל, הושק בימים אלו מיזם משותף של חברת "דאטה פרו פרוקסימיטי", קק"ל ואתר Ynet, במסגרתו יוכלו גולשים לתרום לשיקום יערות הצפון ע"י נטיעת עץ וירטואלי באחד מיערות קק"ל בצפון. המיזם הוירטואלי מאפשר לגולשים לטעת עץ, לצפות בהליך השתילה ולעקוב אחרי תהליך הצמיחה של העץ

מסיבת ההשקה של עכבר העיר Online

אמש השיקה קבוצת הארץ במסיבה במועדון הבארבי בתל אביב את אתר עכבר העיר Online. האתר המתעדכן מדי יום מרכז מאגר רחב של מידע, במטרה לספק לגולשים פרטים מדויקים ומעודכנים על מקומות בילוי, ולהגיש להם המלצות יומיות על האירועים החמים המתקיימים בכל רחבי הארץ

פורום פריגת

הפורום, שבו הושקעו כ-40,000 דולר, יפעל באתר האינטרנט של פריגת, בניהול לימור בן חיים, דיאטנית קלינית ויועצת התזונה של פריגת

רבני צהר: קד"מ לט"ו בשבט ברוח חדשה

ארגון רבני צהר מבקש לחזק את אחיזתו של החג במסורת היהודית - ציונית ולשוות לו משמעות לא רק בהיבט הלאומי או האוניברסלי אלא גם לחזק את התא המשפחתי. במסגרת זו הכין הארגון הגדה של ט"ו בשבט שתשמש בסיס לעריכת סדר משפחתי קצר, במסגרתו תפתח כל משפחה שיח ערכי

פורטל מאנצ'

פורטל ה-Take Away מאנצ' מחולל שינוי בעולם המשלוחים האינטרנטי תחת הסיסמה: מי שלא טורח בערב שבת מזמין ממאנצ', ומארח שף שנותן עצות ומתכונים

הפילהרמונית מציגה: הקונצרט מתחיל בבית

במסגרת סדרת הקונצרטים "לכל המשפחה" של הפילהרמונית הישראלית, נעשה שימוש באמצעי שיווק חדש: קליפ באינטרנט, ובו קטעים והסברים על היצירות שינוגנו בקונצרט בניצוח רוני פורת, שיתקיים היום בהיכל התרבות בתל-אביב. בקונצרט יוצגו לראשונה מסכי פלזמה באולם

יופי ברשת

המגזין המקוון, הנקרא יופי! עוסק בטיפוח, איפור וקוסמטיקה, טיפולי שיער וציפורניים, טיפולי גוף וקעקועים. מדובר בפורטל מקצועי ומקיף, המיועד לאנשי מקצוע

YKM באתר אורנג'

YKM עומדת מאחורי השפה הגראפית של פלטפורמת הידע החדשה של orange. השפה כוללת אנימציה ואיורים שונים, המציגים את ההיסטוריה של התקשורת

בני נוער ברשת

כנס בנושא אתיקה, אינטרנט ובני נוער יתקיים היום במרכז לאתיקה בירושלים ויעסוק בדילמות האתיות העומדות בפני בני נוער בהיחשפם לרשת האינטרנט

orange shop - חוויית רכישה מקוונת

חברת אורנג' חונכת בימים אלה את החנות הווירטואלית החדשה שלה, המאפשרת לקנות או לשדרג מכשיר; לבחור תוכנית, הנבנית בהתאמה אישית לצרכי הלקוח, לבחור מספר ולשלם, כמו-גם להתעדכן במבצעים חדשים, לקנות במכירה פומבית או ברכישה קבוצתית. אתר סחר – הדור הבא

לשון הרע באינטרנט

בעקבות החקיקה והפסיקה בישראל: מהן הזכויות והחובות ביחס למפרסמים ברשת, לאלה שכותבים בה ולאלה שכותבים עליהם בה. מאת עו"ד רן פרנקל

מכונית כפתורים

האם נמצאה דרך מקורית ללמד בנים את מקצוע הסטיילינג? או שמא זו דווקא דרך לחבב על ילדות קטנות את עולם הרכב? בובה חדשה: כפתורוטו

מחשבון תזונה

מחשבון תזונה חדשני של חברת ביו-פט מאפשר לקבוע מהי המנה המומלצת עבור חיית המחמד שלך, בהתאם למשקל, גיל, פעילות ועוד 

דרושים בבריטניה

רשת חברתית למחפשי עבודה שהושקה לאחרונה בבריטניה מאפשרת לאנשים להפנות מכרים למשרות פנויות ולגזור קופון באם הם יקבלו את המשרה

אתר אותות

אתר האינטרט החדש של איגוד המפרסמים יפרסם את תכני המגזין "אותות" ויהווה כתובת לאנשי שיווק ומפרסמים בכל הנושאים השייכים לתחום

כנס איגוד האינטרנט

הכנס השנתי של איגוד האינטרנט הישראלי, ה - Isoc-il, יתקיים השנה באווניו ויוקדש לנושאים החמים ביותר בעולם האינטרנט העכשווי 

גולשת בשינקין, שותה בקפה תמר

עכשיו יש לרחוב אתר ברשת, המציע סיור וירטואלי בין כל החנויות

 

אינטראקטיב זה קד"ם - ראיון

ראיון עם דני צ'כנובר מחברת e-dologic, סוכנות האינטראקטיב הוותיקה והמובילה בישראל, השייכת לקבוצת פובליסיס העולמית

יום כיפור: כיצד מבקשים סליחה?

לאחרונה אנו עדים לתופעה מעניינת. חברות רבות כבר לא מסתפקות במייל הסטנדרטי של שנה טובה ומתוקה ומתייחסות לבקשת הסליחה המסרותית לקראת יום כיפור. מסורת זו שהייתה נהוגה בעבר ונראה היה כי נעלמה מהעולם, חוזרת בצורת מיילים המשלבים הומור ועל הדרך גם מבקשים סליחה

חדש מטיפקום: FreeMail

חברת טיפקום, המתמחה באספקת שירותי תוכן ותשתית סלולריים, משיקה מדיה אלקטרונית חדשה וראשונה מסוגה, הפונה לבני נוער ולצעירים

שבועון "לאשה" משיק אתר אינטרנט

האתר יסקור את כל התחומים הרלוונטיים לנשים – קריירה, הורות, יחסים, יופי, טיפוח, אופנה, לייף סטייל, אוכל ועוד, החל מכתבות וכלה בעצות טובות

שירות חדש לאשה ההרה: מטרנה Mail

חברת מטרנה מציעה שירות ניוזלטר חדש לנשים הרות, שנועד ללוותן לכל אורך שלבי ההריון ולאחר הלידה: מטרנה Mail. הניוזלטר ישלח לכתובת המייל של הנרשמת ויעסוק בארבעה מישורים: בריאות הריונית, בדיקות הריון, תחושות ורגשות, העשרה והנאה ויותאם לשבוע הספציפי בו נמצאת ההריונית

דו"ח האקונומיסט: האינטרנט משפיע על כל השיווק, לא רק על השיווק המקוון

יותר ויותר משווקים באינטרנט מבססים את מלאכת השיווק (הן האסטרטגית והן הטקטית) על מידע אודות צרכנים, שהפכו את האינטרנט לחלק בלתי נפרד מחיי היום-יום שלהם. מסקנות מסקר של יחידת המחקר של האקונומיסט, שהוזמן על-ידי חברת גוגל

e בריא - פרויקט האינטרנט של תנובה

הפרויקט האינטראקטיבי החדש יספק לגולשים שירות אינטרנטי שיאפשר להם להגדיר את סוג הטיפוס התזונתי איתו הם מזדהים וקבלת עדכונים שבועיים של מהדורת ניוזלטר המותאמת אישית לתכנים שבהם הם מתעניינים

הפרת זכויות קניין רוחני וזכויות יוצרים ברשת האינטרנט

המבחנים הנדרשים, מדיניות שיפוטית והטלת אחריות אישית על נושאי מישרה בתאגיד

מדרחוב נחלת בנימין ברשת

שוק האמנים הוותיק במדרחוב נחלת בנימין בתל אביב משיק אתר אינטרנט חדש. האתר שהוקם ע"י עמותת אמני מדרחוב נחלת בנימין מעניק לגולשים מידע מפורט לגבי המדרחוב, האמנים והפעילויות השונות 

קמפיין אינטראקטיבי לקסטרו

קמפיין האינטרנט מבוצע בשיתוף קבוצת אתרי MSN ועושה שימוש במוצר פרסום חדש המאפשר מיתוג כל דף השער של האתר, תחת המעטפת המיתוגית של קסטרו

האינטראקטיב - מהו הדבר הבא? ראיון

ראיון עם הדר גור-אריה, סגנית נשיא במק-קאן דיגיטל

דיאט קוקה קולה ברשת ובבתי קפה

דיאט קוקה-קולה מרחיבה את מפגשי הקונספט:  Do what feels good ויוצאת בקמפיין משולב בטלויזיה, באינטרנט ובמפגשים אישיים בבתי קפה בהשקעה של כ- 3 מיליון ש"ח

Bizportal משיקה אתר אינטרנט חדש לענף הפרסום והשיווק

האתר יסקור את תחומי הפרסום והשיווק, תוך התייחסות למגמות בינלאומיות, סקירת השוק המקומי, ראיונות ופרשנויות של מובילים בענף, כיסוי של הנעשה בתחום הפרסום באינטרנט ועוד

חדש ברשת: מאגר מידע אודות מקומות בילוי נקיים מעישון

האגודה למלחמה בסרטן, וואלה! ו – rest העלו לאינטרנט מאגר מידע דינמי על בתי קפה נקיים מעישון

"call perfume" מעצבים מחדש את אתר האינטרנט

הגולש באתר יוכל לבחור בושם על פי קטגוריות שונות של ריח

האינטראקטיב למען הזיכרון

באתר האינטרנט של יד ושם העלו מאגר רשימות נרחב בו ניתן למצוא רשימות שנעשו ע"י יהודים בשואה, רשימות מתוך תיקי חקירה סובייטים שיד ושם הביא לאחרונה מארכיוני ברה"מ, רשימות שעשו ניצולים ורשימות שנעשו ע"י הרשויות בתקופת השואה

My Music של קוקה קולה

ביום העצמאות יכלו כל רוכשי הכרטיסים, שאליהם נשלחו כרטיסי הכניסה למכשירים הסלולריים, להגיע לקופות הלונה פארק או הסופרלנד ולהיכנס בעזרת הקופון הסלולרי

האינטראקטיב - מהו הדבר הבא? - ראיון

ריאיון עם אסף דותן, סמנכ"ל חברת D-say

אוסמניה

אסם פתחה במבצע חלומי: "חלומות שקונים עם חטיפים". מהיום כל חטיף שווה כסף!

My Music בפורמט חדש

ב- 15/2 הושק האתר המחודש של My Music בניהול חברת פרומרקט ובשיתוף פעולה עם MSN. מלבד העיצוב החדיש יכלול האתר מגוון הפתעות, הטבות ומבצעים של קוקה קולה לחברי מיי מיוזיק

קק"ל צובעים את האינטרנט בירוק

הקרן הקיימת לישראל (קק"ל) הפיקה במהלך השנה האחרונה שני קמפיינים אינטראקטיביים ייחודיים

ההתקשרות עם הגולש

הבסיס להתקשרות ולהעברת מסרים, מידע, תכנים, מבצעים וכיו"ב למבקרים הפוטנציאליים - מצוי בפרטים שהם מוסרים ובכתובת הדואר האלקטרוני, המהווה ערוץ תקשורת יעיל ביותר

COOKIES - כל מה שרציתם לדעת

ה - Cookies באינטרנט ובמיוחד בתחום השיווק ברשת הוא קובץ המכיל כמות קטנה של מידע המאוחסנת בזיכרון של המחשב האישי שלכם

קידום מכירות אינטראקטיבי

טיפים, עצות וצעדים ראשונים בקידום מכירות אינטראקטיבי

על הקשר בין פיזי לוירטואלי

העולם הווירטואלי פרץ לתודעת ההמונים בדמות רשת האינטרנט וחולל מהפכה. תלי תלים של מילים כבר נאמרו ונכתבו על המדיה החדשה, העולם הגלובלי, שינוי חוקי המשחק ומות הכלכלה הישנה. האומנם? האם באמת הלכה הכלכלה הישנה לעולמה? ואם התשובה היא חיובית, כיצד אמורה להשפיע המהפכה על תחום הפרסום, השיווק והקד"ם?

הפצה ויראלית - Viral Marketing

ובמילים אחרות "שיווק ברישות". הפצה ויראלית, למרות שמה המאיים היא אחת השיטות היעילות והמשתלמות ביותר להפצת מסרים מוצרים ושירותים ברשת האינטרנט

יש לנו יופי של אתר בשבילך אבל...

אתר אינטרנט יכול להיות מעוצב ומושך את העין והוא אף יכול להכיל את הכלים הטכניים החדשניים ביותר. אולם אם איננו שומרים על כמה כללים בסיסיים, אפשר להיתקל במחסומים בדרכנו אל לבו ואף אל כיסו של המשתמש
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©