Diskin2015
באתר
במדריך
ראשי > מרכזי מבקרים > CG עוברת לתלת מימד סטריאוסקופי

CG עוברת לתלת מימד סטריאוסקופי

CG קומפיוגרפיק עברה להפקה בתלת מימד סטריאוסקופי כסטנדרט, בעלות ריאלית...

ההצלחה העולמית של הסרט AVATAR גרמה לכך שכמעט כל סרט המיועד לתת חוויית פעולה, ו/או כולל קהל יעד צעיר, מצולם בתלת מימד סטריאוסקופי. המציאות (המדומה) הזו נחשבת לטריטוריה הטבעית של מרכזי המבקרים וסרטי התדמית, ועכשיו עברה חברת CG קומפיוגרפיק, מבתי ההפקה הבולטים בישראל בתחום, להפקה בסגנון זה כסטנדרט.

"אנחנו היינו הראשונים שהצגנו בישראל מיצג סטריאוסקופי עוד לפני 10 שנים", מסביר מיקי וולף, מנכ"ל CG, "אבל הפקה כזו תמיד נחשבה למיוחדת, כבדה ויקרה. התפתחות הטכנולוגיה, דרישה הולכת וגוברת מצד הלקוחות שלנו לחוויות WOW חדשות והעובדה שבמילא חלק גדול מהפרויקטים היותר מצליחים שלנו מדבר בשפת התלת מימד הסטריאוסקופי, הביאה אותנו להחלטה להפוך את המיוחד - לסטנדרט".

כפועל יוצא, שדרגה CG את חדרי העריכה והפוסט שלה לעבודה שוטפת בטכנולוגיה החדשנית, כמו כן, רכשה מצלמת תלת מימד לעבודה רציפה על סרטים הנמצאים בתהליכי הפקה. גם חדר הצפייה במשרדי קומפיוגרפיק צויד במערכת הקרנה תואמת, המאפשרת ללקוחות לראות את הפרויקטים בתלת מימד כבר בשלבי העריכה.
 
היתרון - נמצא במחיר. וולף: "עכשיו הלקוחות שלנו יכולים להרשות לעצמם סרטי תלת מימד סטריאוסקופים מרהיבים, בטווח עלות הדומה להפקה רגילה. ההבדל באימפאקט – עצום".

כאן יצוין כי תחום מרכזי המבקרים וסרטי התדמית מיועד להעביר חוויות חזקות ככל האפשר, ומאופיין ברמת השקעה גבוהה מלכתחילה. הפיכת תלת המימד הסטריאוסקופי לסטנדרט, תעלה את רמת המעורבות של קהל הצופים בסרטים, וצפויה להפוך את טכנולוגיית הדו-מימד למיושנת.

 

 

(15.11.10)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©