באתר
במדריך
ראשי > אינטראקטיב > תערוכה אינטראקטיבית חדשה

תערוכה אינטראקטיבית חדשה

קבוצת אורפאן הפיקה עבור בנק דיסקונט תערוכה חדשה: "מהתפוז ל-@ אין זו אגדה"- המציגה דרך פלטפורמות טכנולוגיות עכשוויות את התפתחות הכלכלה והתעשיה בישראל...

הפקה: קבוצת אורפאן

בעקבות ההצלחה וכמות המבקרים העצומה מאז פתיחת מוזיאון "הרצלילינבלום" שהקימה "קבוצת אורפאן" ונחנך בתחילת 2009, הוחלט להרחיב את הפעילות וליצור פלטפורמה חדישה ואינטראקטיבית לתערוכות מתחלפות אשר תוצגנה בחללים השונים ברחבי המוזיאון.


לאחר שלושה חודשי תחקיר, הפקת תכנים, בניית תשתית טכנולוגית ועבודת עיצוב מדויקת -יוצאת לדרך תערוכה חדשה ב"הרצלילינבלום"- המוזיאון לבנקאות ונוסטלגיה תל אביבית- שכל כולה פרי יצירה של "קבוצת אורפאן". לדברי יהודית בן לוי, מנהלת מוזיאון הרצללילנבלום, זוהי הפעם הראשונה שתערוכה בהיקף כזה עולה בארץ. המגוון המרהיב של המוצגים יאפשר להרחיב את קהל המבקרים של המקום – העוסק בעיקרו בעולם הפיננסי וסיפורה המופלא של העיר תל אביב.

ירון מאירי , מבעלי "קבוצת אורפאן", והמוח הקריאטיבי שמוביל את פעילות המוזיאון: "רצינו לציין את פריצת הדרך עם הצטרפותה של ישראל לארגון ה-OECD. בחרנו להציג שלבים, הישגים והמגמות בהתפתחות התעשייה והכלכלה בישראל מ-"תפוזי ג'אפה, ראשיתה של התעשייה ועד ל-@- תזכורת לעידן האינטרנט וההיי-טק, כאשר האתגר הגדול היה להתאים את הנושאים המרתקים לאופי המקורי של המוזיאון בדרך חווייתית ולימודית כאחד".

מייצגי התערוכה פרושים בקומות המוזיאון השונות כאשר בחלל אחד ניתן להתרשם מציר זמן ובו תחנות המציגות, באמצעות סרט ומוצגים פיסיים-היסטוריים, את התפתחות התעשייה בארץ. חלל נוסף עוסק ביחסי הגומלין ובתרומה של הכלכלה והתעשייה לחינוך, לנושאי דו-קיום ולפריצות דרך "כחול –לבן" - ניתן להתרשם ממגוון נושאי התוכן באמצעות שולחן מגע גדול (באורך 3 מטר) הכולל 10 עמדות ובהם מסכים ללמידה עצמית.

תערוכה זו תהווה את יריית הפתיחה להפקה ואירוח של תערוכות רבות וחשובות בעתיד.

 

 

(24.01.11)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©