באתר
במדריך
ראשי > אינטראקטיב > בריז מביאה לישראל את טכנולוגיית ה- AR

בריז מביאה לישראל את טכנולוגיית ה- AR

בריז קריאייטיב מביאה לישראל את טכנולוגיית ה - Augmented Reality הטובה בעולם. מימד חדש למציאות שהכרתם...

בריז קריאייטיב


Augmented Reality (מציאות רבודה) הינה טכנולוגיה חדישה המשלבת אלמנטים וירטואליים עם וידאו בזמן אמת. הטכנולוגיה מאפשרת יצירת חוויה ייחודית בתחומים רבים כגון, מופעים, מרכזי מבקרים, תערוכות, קד"מ ופרסום.

 

בהמשך לפעילותה הבינלאומית, מפיקה בריז בימים אלו מיצג  Augmented Reality בתערוכה בחו"ל. לצורך ההפקה רכשה כלי פיתוח מחברת Total Immersion המובילה את התחום בעולם. בנוסף, הצטרפה בריז לתוכנית השותפים של החברה, ובכך הפכה להיות המובילה העיקרית של התחום בישראל ומפתחת תכני AR בתוכנת D'Fusion.

 

השימוש בטכנולוגיה משתלב במספר תחומים:
•    שימוש ביחידה מודולארית המותאמת אישית לאזור פתוח לקהל יכול להוות חלק משמעותי בתערוכות ומוקדי שיווק עמדות שיווק ומכירה.
•    מופעים אינטראקטיביים בתלת מימד-מצופה פאסיבי - האדם הופך לחלק מהחוויה.
•    מראת קסמים - הופכת את האורחים לדמויות שונות ושולחת אותם למגוון רחב של עולמות.
•    מסעות פרסום אינטראקטיביים באינטרנט - ברושורים, מוצרים, וכו'
•    דיונים, ישיבות, כנסים - כולם יכולים להפוך לחוויה אינטראקטיבית בה הטכנולוגיה של המציאות הרבודה משתפת את הקהל ויוצרת השפעה רבת רושם על המשתתפים והצופים בה.

 

בן גניסלב, מנהל התוכן בבריז, "השאיפה של בריז היא לתת ללקוחותיה את מגוון הפתרונות הרחב ביותר והעדכני ביותר בשוק. בחרנו בחברת Total Immersion לאחר שבדקנו מספר אופציות נוספות והבנו שזו ללא ספק החברה המובילה בתחום. עולם ה-AR פותח בפנינו יכולות פיתוח תוכן שלא קיימות היום בארץ ומאפשר לנו וללקוחותינו לבחון מחדש את גבולות המציאות שהכרנו עד היום".

 

קישור לסרטון TI

 

 

(31.01.11)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©