באתר
במדריך
ראשי > קידום מכירות > מועדון פסטיגל VIP - מועדון דיגיטלי

מועדון פסטיגל VIP - מועדון דיגיטלי

רשת קניוני מליסרון, חברת FOX, מי עדן ומאפיית אנג'ל משתפות פעולה עם המועדון הדגיטלי של הפסטיגל, במסגרתו יעניקו הטבות וישווקו מוצרים במהדורה מוגבלת...

בימים אלו מושק לראשונה בישראל - מועדון דיגיטלי ייחודי וחדשני בארץ – מועדון פסטיגל VIP. מועדון פסטיגל VIP הינו מועדון דיגיטלי ראשון מסוגו המבוסס על התוכן של הפסטיגל, שיפעל  למשך כל השנה ויהווה את זירת הפעילות המרכזית של הפסטיגל. המועדון מציג פלטפורמת תוכן אינטראקטיבית לקהל היעד, ילדים ונוער בגילאי 4-14. בשלב הראשון, הושקעו כ- 1,500,000 ₪ בהקמת המועדון המבוסס על מותג הילדים המוביל בישראל.
 
חברות FOX, מי עדן ומאפיית אנג'ל הודיעו על שיתוף פעולה עם פעילות המועדון, ובמסגרת זו יעניקו הטבות, וישווקו מוצרים במהדורה מוגבלת:

חברת FOX: על כל קנייה על סך 100 ₪ בכל אחד מסניפי הרשת ברחבי הארץ, יוענק שובר עם קוד המעניק "פסטיקאש זהב" למימוש מתנות שבחנות המתנות במועדון פסטיגל VIP. בנוסף את המתנות הפיזיות של המועדון (סיכות, שעונים, בנדנות ותיקים) יוכלו הרוכשים לקבל באמצעות שוברים חד ערכיים שיודפסו על ידם מתוך המועדון הדיגיטלי, אותם יציגו בסניפי FOX ברשת קניוני מליסרון בלבד.
 
מי עדן: תפיץ 700,000 מארזי שישיות של בקבוקי 0.5 ליטר  ממותגים ברוח הפסטיגל כאשר על כל בקבוק בשישייה ישנו קוד המקנה "פסטיקאש זהב" הניתן למימוש במועדון פסטיגל VIP.  
       
מאפיית אנג'ל תמתג ותפיץ את כל מארזי הלחמנייה ("הלחמנייה הכי רכה" ו"הלחמניה המלאה") ברוח הפסטיגל. על גבי המארזים יודפסו QR CODE שסריקתם בסמארטפון תוביל ישירות לשאלון טריוויה. העונים נכונה לשאלון יקבלו 1,000 "פסטיקאש זהב" למימוש בחנות המתנות של הפסטיגל.
 
מועדון פסטיגל VIP מהווה מקום מפגש נוסף עם קהל היעד בו יוכל ליהנות מחוויות ומתנות לאורך כל השנה. המועדון מציע לקהל היעד שלל פעילויות אינטראקטיביות כגון משימות, משחקים, תחרויות והפעלות, כאשר כל פעולה שמבצע המשתמש מתגמלת אותו במטבעות וירטואליים הנקראים 'פסטיקאש' ובנקודות הממחישות את רמת המעורבות שלו. באמצעות הפסטיקאש יכול המשתמש לרכוש בחנות המתנות הווירטואלית מוצרי פסטיגל והטבות נוספות. הפרס הנחשק ביותר הינו 5 חבילות ביקור VIP בפסטיגל ומאחורי הקלעים. בנוסף, משלב המועדון תוכן בלעדי של הפסטיגל הכולל סדרת  סרטונים מיוחדים מאחורי הקלעים של הפסטיגל, ראיונות בלעדיים עם כוכבי הפסטיגל ועוד.
 
ירון פלד (מבעלי סולן הפקות), מפיק הפסטיגל : "אנו גאים לשתף פעולה עם החברות פוקס, מי עדן ומאפיות אנג'ל המאמינות אף הן במיזם ייחודי זה  - הראשוני מסוגו בארץ. בניית המועדון הינה חלק מכוונתנו להעצים ולחזק את הקשר של המותג פסטיגל גם ב"חייהם המקבילים" של הצופים בדיגיטל ולאפשר להם ליהנות ממשחקים, הטבות ופעילויות נוספות במהלך כל השנה. המועדון הדיגיטלי יהפוך לזירת הפעילות המרכזית של הפסטיגל ויהווה פלטפורמת תוכן ואינטראקציה אטרקטיבית לקהל היעד. בשלב הבא, במהלך 2014 אנו מתכננים להשיק אף אפליקציה סלולארית המועדון".


לינק למועדון הפסטיגל

 

 

(30.10.13)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©