נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

למה חובה לחתום על אישור צוואה בפני נוטריון

בקשה אחרונה

בתקופה האחרונה אנו עדים ללא מעט מקרים שבהם אנשים מגלים שהצוואה של קרוב המשפחה שלהם שעזב את העולם בטרם עת, אינה נחשבת לתקפה. הדבר הוביל לשיח ער ברשתות החברתיות וברחובות הערים. כדי להעלות את הנושא למודעות ולהסביר אותו לעומק, יצאנו לבדוק למה זה חובה לחתום על אישור צוואה בפני נוטריון ומה הקשר בין זה למקרים המדוברים. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים שאתם חייבים לדעת בנושא.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

כדי שנוכל לדעת למה זה חובה לחתום על אישור צוואה בפני נוטריון, פנינו אל האנשים שמבינים בתחום באופן מעמיק. אם אתם סבורים שמדובר באנשי מקצוע שעוסקים בתחום, כדאי שתדעו שהפעם בחרנו דווקא לפנות אל אנשים שערכו צוואה מבלי לחתום עליה בפני נוטריון. בחרנו בהם בגלל שהם סובלים כעת מהשלכות קשות והם הבינו לצערנו, בדרך הקשה, למה חובה לחתום על אישור צוואה בפני נוטריון.

 

למה חובה לחתום על אישור צוואה בפני נוטריון?

אפשר לענות על השאלה הזו בקצרה או בהארכה. בחרנו להתחיל בלהציג בפניכם תשובה קצרה. חובה לחתום על אישור צוואה בפני נוטריון בגבעתיים או בקרבת מקום המגורים שלכם, איפה שלא תהיו מהסיבה הברורה שרק כך יש לצוואה תוקף משפטי. שכן, היא צריכה להכיל מאפיינים מסוימים מאוד ובמידה והם לא יכללו בצוואה, היא לא תיחשב לקבילה מבחינה משפטית.

 

מה הצוואה צריכה לכלול?

ציינו בפניכם קודם לכן שהצוואה צריכה לכלול מאפיינים מסוימים. ביררנו עם הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך מהם המאפיינים הללו ונאמר לנו שאלו המאפיינים העיקריים:

  • צריכה להיות הוכחה כי הצוואה אכן משקפת את השאיפות של המנוח בכל הנוגע לחלוקת הרכוש
  • צריכה להיות הוכחה מטעם איש מקצוע (נוטריון) כי החלוקה של הרכוש נרשמה מתוך רצונו החופשי של המנוח ולא בעקבות מניפולציה, איום או שידול.

 

צוואה אצל נוטריון מבטיחה הגנה מפני פסילה

ברגע שעורכים צוואה אצל נוטריון, ניתן להיות בטוחים שהרכוש יחולק בהתאם לרצון המנוח וללא פסילה של הצוואה מטעם בית המשפט. שכן, יהיה מדובר בצוואה בעל אמינות גבוהה. במצבים שבהם אנשים בוחרים מסיבה כלשהי שלא לחתום על הצוואה מול נוטריון, הם מעמידים את הצוואה בסכנה.

שכן, מישהו מהיורשים עלול לקום ולומר שהצוואה נערכה בזמן שהמנוח היה במצב של אי שפיות או תחת שידול מצד גורמים כלשהם והדבר יעמיד את הצוואה בבחינה.

 

בחירת נוטריון מומלץ

ראוי לציין כי עליכם לבדוק שאתם פונים אל נוטריון בעל ניסיון רב בתחום שיש עליו לא מעט המלצות ברחבי הרשת. אל תגיעו אל נוטריון באופן אקראי לפני שבדקתם שהוא הומלץ על ידי לקוחות קודמים שלו. מדובר בעניין חשוב שיש ליישם.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את החשיבות בחתימה על אישור צוואה בפני נוטריון. מאחלים לכם הצלחה בהליך ושיעבור ללא פסילות.

נוֹטָרִיוֹן

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא נוטריון