נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך להוציא ויזה לקנדה לילדים שנולדים בארץ

פספורט

החזקת ויזה המהווה אישור כניסה למדינה אחרת, בדגש על ארה"ב, הוא חלק נכון הן בחופשות המשפחתיות והן מבחינת עסקים.

הוצאת ויזה לקנדה היא תהליך נגיש המתבצע בצורה אלקטרונית, מהירה ובעלות נמוכה.

ויזה לילדים בדרך כלל מחויבת בתנאים נוספים, ולשם כך ניתן להמשיך לקרוא.

 

האם אפשר להיכנס לקנדה ללא ויזה?

אין כניסה לשטחי מדינת קנדה דרך השמיים ללא ויזה מאושרת, אחרת בכניסה למדינה יתבצע עצירת האדם וחזרתו למדינת המוצא. גם עבור ילדים, החל מגיל אפס יש להוציא עבורם אשרת כניסה למדינה. כניסה ימית או דרך מעבר קרקעי לא מחייב הצגת ויזה בכניסה למדינה.

 

הוויזה לקנדה  = אישור אלקטרוני = ETA

אישור כניסה אלקטרוני לשטח קנדה הוא ויזה אשר מהווה אישור שהייה במדינה – ETA. על מדינות רבות, וישראל כלולה בהן, יש להוציא ויזה זו לקנדה בכדי להיכנס אליה. אשרה זו מונפקת בצורה אלקטרונית לתקופה של 5 שנים או עד שנגמר תוקף הדרכון. אישור ETA הוא נוהל כניסה חדש דרך השמיים לקנדה של משרד ההגירה והאזרחות.

 

תהליך הוצאת האישור האלקטרוני

תחילה, יש להכין דרכון בתוקף ואת כרטיס האשראי לתשלום אגרה של אישור זה. לכן, חשוב שרגע לפני קניית הוויזה והתחלת תהליך זה תוודאו כי לילד כבר יש דרכון ושהוא בתוקף. לרוב מחיר האגרה סביב כמה עשרות שקלים.

מלאו את פרטיכם ואת פרטי הילד באחד מאתרי הוצאת ETA והנציג ייצור איתכם קשר וידרוש לדעת פרטים נוספים. כחלק מהפרטים יכללו – מספר דרכון, שם מלא באנגלית, תאריך הוצאת הדרכון ותאריך התוקף שלו, מקום עבודתו ועיסוקיו העיקריים.

שאלות אלו לרוב הן חלק מפרוטוקול שהנציגים נדרשים למלא בכדי לאשר לממשלת ארה"ב כי התייר אשר מעוניין בקבלת ויזה זו אינו מתכוון להישאר בשטחה לתקופה ארוכה. לאחר מילוי הטופס, המבקש יתבקש לשלם את סכום האגרה. ברוב המקרים, התוצאות לגבי אישור הוויזה יגיעו במייל תוך דקות ספורות עד 72 שעות. בכל נושא הוצאת ETA לקנדה ופרטים נוספים ניתן למצוא ב – evisa.co.il

 

התנאי המרכזי – מרכז החיים נמצא בארץ המוצא

ככל שהילד שלכם נמצא תחת מסגרת מסודרת בה הוא רשום והיא חלק מהשגרה שלו, סיכויי הצלחתו לקבלת הוויזה גדולים יותר. שגרירות ארה"ב מעניקה אשרת כניסה לתיירים אשר היא מבינה שיחזרו לארץ המוצא שלהם להמשיך את עיסוקיהם – ולא יישארו תחת שטחיה לתקופה ממושכת.

 

לסיכום

אשרת כניסה לקנדה הנקראת ETA היא פרוצדורה מהירה, זולה באופן יחסי ואינה דורשת מאמץ מפרך למען השגתה. כאשר מדובר בילדכם, סיכוייו לקבל את הוויזה גבוהים יותר כיוון שלרוב הילדים עד גיל 18 נמצאים תחת מסגרת מערכת החינוך ובכך רשויות החוק בארה"ב מודעים לחזרתו המתוכננת של הילד ארצה. הליך הוצאת הוויזה לילד הוא הליך זהה כמו לאדם מבוגר.

דרכון

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אזרחויות ודרכונים
אזרחות גרמנית משתלמת
4 יתרונות לאזרחות נוספות

בעולם הגלובלי יותר ויותר, אנשים רבים מבקשים להרחיב את ההזדמנויות שלהם ולשפר את חייהם האישיים והמקצועיים על ידי השגת

אזרחות פורטוגלית לילדים

הרצון להחזקת דרכון פורטוגלי ואזרחות פורטוגלית הולך וגובר בשנים האחרונות בקרב רבים. זאת בעיקר בשל הפרסום בשנת 2015 שהוציאה