נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אילו מחלות מקנות פטור ממס ההכנסה?

פטיש וספרים

בתקופה האחרונה אנו שומעים על לא מעט מכרים שלנו שמגלים בשלב מאוחר יחסית כי הם זכאים לקבלת פטור ממס הכנסה בעקבות מחלה שהתפרצה אצלם. אנשים אלו גרמו לנו להבין כי עלינו לעצור את רצף כתיבת המדריכים שלנו, כדי לכתוב מדריך מקיף שיציג בפני כל דורש את רשימת המחלות שמקנות את הפטור החיוני הזה. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות מהן.

 

תכירו את המומחים שסייעו לנו להגיע אל רשימת המחלות

רגע לפני שנציג בפניכם את רשימת המחלות שמאפשרת לחולים בהם לקבל פטור ממס הכנסה, ראוי לציין בפניכם כי המדריך הנוכחי נכתב תוך סיוע מצד גורמים חיצוניים. שימו לב – אין מדובר באנשי מקצוע שמכירים את מס ההכנסה מקרוב, אלא באנשים שחולים במחלות שונות שמאפשרות להם לקבל פטור ממס הכנסה. הגענו אליהם לאחר שפרסמנו פוסט בנושא. אנו רוצים להודות לכל אחד ואחת מהם. שכן, בזכותם, מדריך זה עולה לרשת והוא צפוי להעלות את המודעות בתחום.

 

סוג המחלות ה – 1 :  מחלות פנימיות, פציעות ומצבים לאחר ניתוח

אם יש לכם מחלה פנימית כלשהי, פציעה מורכבת או שעברתם לאחרונה ניתוח באיברים הפנימיים בגופכם – אתם יכולים לקבל פטור ממס הכנסה. מדובר ברשימה ארוכה של מחלות. כדי שלא להעמיס עליכם במידע, נציג את המוכרת ביותר, השחפת של בלוטת הלימפה. זו תביא ל – 100% נכות במידה ומדובר בשחפת פעילה שמצריכה אשפוז או שכיבה.

 

סוג המחלות ה – 2: מחלות דם

הסוג ה – 2 של המחלות הוא מחלות כרוניות שנוגעות לדם. אנמיה כרונית למשל היא כזו שמביאה לתלות קבועה בעירוי הדם. מיאליפברוזיס היא גם מחלה כרונית שתוגדר כ – 100% נכות אם יש לה סימפטומים קשים מאוד, כאלו שמצריכים טיפול קבוע. מחלה נוספת שעשויה להביא לפטור היא תרומבוציטופניה כרונית חמורה ומחלת הגושה.

 

לא בטוחים אם מגיע לכם פטור?

אם אתם סובלים מאחת המחלות הללו או ממחלה קשה אחרת ואינכם בטוחים אם אתם זכאים לקבלת הפטור, עליכם לגשת בהקדם אל גורם מקצועי שיעשה לכם סדר בנושא. יש לא מעט אנשי מקצוע שעוסקים בתחום שיוכלו לבדוק עבורכם את אחוזי הנכות שנקבעו לכם בביטוח הלאומי. לאחר שהם יבחנו זאת, הם יוכלו להציג לכם בקלות את הפטור במידה והוא קיים.

 

הגעה אל גורמי מקצוע מוסמכים

יש לא מעט גורמים שמציגים את עצמכם כמומחים בכל הנוגע למס הכנסה, אך בפועל, אין להם שום מושג בנושא. אתם צריכים להיות בטוחים שאתם פונים אל מי שמכירים את התחום באופן מעמיק. לכן, ההמלצה שלנו היא לערוך בירור אודות אותם גורמים באמצעות הפלטפורמות הבאות:

  • לשונית הביקורות של גוגל
  • פורומים שעוסקים בנושא
  • קבוצות פייסבוק

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את המחלות שמקנות פטור ממס הכנסה. כעת, כשיש לכם את המידע המקיף, נותר לכם רק ליישם.

שופט

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
תביעת לשון הרע
כיצד להתמודד עם תביעת הוצאת דיבה?

התמודדות עם תביעת לשון הרע היא אתגר רב-צדדי הכולל ממדים משפטיים, שיקולי מוניטין והיבטים אישיים. מרגע הגשת התביעה, על הנאשם לנווט במורכבות של דיני לשון הרע, לפנות לייעוץ משפטי מיוחד ולשקול את ההשלכות הרחבות יותר.   קיבלתם תביעה? לא צריך להילחץ עם קבלת תביעת לשון הרע, הצעד הראשון כרוך לעתים קרובות בבדיקה יסודית של ההצהרה המדוברת כדי להעריך את הפוטנציאל שלה להיחשב לשון הרע על פי החוק. הדבר כרוך בקביעה האם ההצהרה אכן שקרית, אם פורסמה לצד שלישי, ואם גרמה או עלולה לגרום נזק למוניטין או נזק אחר.

מה היא פגיעה בפרטיות

בעידן הדיגיטלי של היום, בו הטכנולוגיה הפכה לחלק בלתי נפרד מחיינו, מושג הפרטיות קיבל מימד חדש לגמרי. עם איסוף