נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

על אילו נזקים כדאי לפנות לעורך דין נזיקין?     

פטיש

חוק הנזיקים קיים כדי להגן על אנשים שנפגעו כתוצאה מתאונה.

תאונה ככזו יכולה להתרחש בגלל רשלנות, או בגלל טעות אנוש, אך בכל מקרה – המטרה היא לספק לנפגעים פיצויים ותגמולים, אשר יסייעו להם להתגבר על הנזק הגופני, הנפשי ועל

אובדן ההכנסה הזמני, או הקבוע בעקבות הפגיעה.

אז באילו מקרים עו"ד נזיקים יכול לעזור לכם?

 

עו"ד רשלנות רפואית

רשלנות רפואית שייכת לתחום הנזיקים, כאשר הנתבעים במקרה כזה יכולים להיות הצוות הרפואי המטפל, רופא ספציפי, אחות, מטפל ואף מוסד רפואי במקרים מסוימים.

ניתן לקבוע מקרים של רשלנות רפואית בכמה מקרים מוגדרים בחוק:

  1. רשלנות רפואית בתהליך הטיפול/אבחון/מתן מרשם
  2. רשלנות במתן אוטונומיה – הצוות המטפל חייב לאפשר למטופל בחור את אופי הטיפול שניתן לו וליידע אותו על מגוון האפשרויות העומדות בניו, שאם לא כן, הדבר עשוי להיחשב רשלנות.
  3. הצוות המטפל חייב לוודא כי המטופל הבין את ההליך הרפואי אשר עומד להתבצע, שאם לא כן – הדבר עלול להיחשב רשלנות.

 

עו"ד תאונות דרכים

תאונות דרכים הן תחום מ ורכב בפני עצמו שכן קיימים גופים שונים המעניקים פיצויים ותגמולים לנפגעי תאונות דרכים בישראל. קיימים גורמים שונים לתאונות דרכים, רכבים ונהגים ללא ביטוח ואך ללא רישיון ועוד.

 

עו"ד תאונות עבודה

תאונות עבודה נתבעות בדרך כלל במוסד לביטוח לאומי, אך במקרה של רשלנות מצד המעביד, או במקרה של תאונת עבודה במסגרת תאונת דרכים, המצב נחשב מורכב יותר ואף קיימים גופים נוספים שניתן לתבוע, מלבד המוסד לביטוח לאומי – בהתאם למקרה.

גם במקרה של תאונת עבודה "רגילה", קיימים היבטים רבים, אשר יש לטפל בהם באופן מקצועי, בסיוע עו"ד מתאים, כדי לוודא קבלת מלוא הפיצויים המגיעים לכם.

 

תאונה בעקבות מפגע בטיחותי במרחב הציבורי

עובר אורח עשוי להיפגע בגלל נפילה לבור באמצע הרחוב, נפילה של עמוד חשמל, או תמרור, גדר מתכת חלודה וחדה ועוד. במקרים כאלה, לעיתים ניתן להטיל אחריות על הרשות המקומית, או על רשות אחרת – אחראית על המרחב הציבורי, לצורך קבלת פיצויים מלאים.

 

תביעות נזיקין – חובת הוכחה כפולה

תביעות נזיקין נחשבות מורכבות בעיקר בגלל חובת ההוכחה הכפולה, אשר מחייבת את התובע להוכיח את הקשר הישיר בין הנזק שנגרם לו לבין הפעולה או חוסר פעולה של צד שלישי.

בנוסף, על תביעות נזיקים שונות חלה התיישנות לאחר תקופה. משום כך, פניה לעו"ד נזיקין מיומן בהקדם האפשרי היא קריטית לצורך הגדלת הסיכוי לנצחב תביעה, לקבל פיצויים ותגמולים ולהבטיח כי אלה יהיו בגובה הראוי, אשר יכול לפצות בצורה נאותה על הנזק שנגרם – ישיר ועקיף.

עו"ד שי סולטן, לשעבר עו"ד מייצג עבור חברות ביטוח, עוסק בדיני נזיקין וסייע לאורך השנים לאלפי אנשים לקבל את הפיצויים המגיעים להם. לחצו כאן לאתר של עורך דין שי סולטן

 

אנשי משפט

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עורך דין נזיקין