נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אתר בשפה אחת הוא הפסד כלכלי לעסק

איש דיגיטל

כל אדם שהקים אתר אינטרנט יודע שהפרמטר החשוב ביותר הוא החשיפה, כמה אנשים נכנסים וצופים ביום בתוכן האתר.

הדבר חשוב אף יותר במידה והאתר מציע שירותי מכירה כל שהם.

במקרה זה המשוואה היא פשוטה, ככל שיהיו יותר אנשים שיחשפו לאתר כך המכירות יגדלו והרווחים איתם.

מנגד, ככל שיהיו פחות אנשים שיכנסו, לא יהיו קונים והרווחים מהאתר יהיו נמוכים. לפיכך, תרגום אתרים הוא כלי חשוב מאוד בשיווק האתר.

התרגום מאפשר להגיע לקהלים בתפוצה רחבה הרבה יותר מאשר אתר שבשפה המקומית בלבד.

אתר האינטרנט עומד פעיל וזמין בכל שעות היממה, תרגומו יאפשר לכל אדם מכל מקום בעולם להיכנס, לצפות ואף לרכוש את מה שיש לכם להציע.

 

דברים שחשוב לדעת על תרגום אתרים

טעויות תרגום

ככלל, בחרו מתרגם מקצועי שיתרגם את האתר שלכם,  אל תשתמשו בתרגום האוטומטי המסופק חינמית דרך האינטרנט. תרגום זה לא מדויק בכלל ואף עלול להזיק לכם יותר מאשר להועיל. חישבו על כך שאתם רוצים לשווק את האתר שלכם בצורה המיטבית, אדם שיכנס אל האתר ויראה את השפה שלו כתובה בצורה משובשת, באופן אוטומטי השירות שתציעו יתפרש אצלו כשירות לא איכותי. לפיכך, בחירת מתרגם מקצועי ומיומן תמנע מכם את המבוכה שתיגרם מהתרגום האוטומטי.

 

בחירת המתרגם

שוק התרגום הוא שוק לא מפוקח. המשמעות היא כי כל אדם המעוניין לספק שירותי תרגום יכול להציע זאת. האחריות שלכם היא לבחור את האדם המקצועי, האמין והמיומן ביותר. זה יכול להיות אדם פרטי ויכול להיות חברה לתרגום אתרים. לרוב, חברה תהיה עדיפה יותר מעצם זה שיהיו לה יותר לקוחות ובאפשרותה להחזיק מספר רב של מתרגמים המומחים בתחומים מקצועיים שונים ובשפות שונות. דבר זה יבטיח לכם כי הם יוכלו לסייע לכם בכל שפה ובכל תחום ללא בעיה. בנוסף, החזקת מספר מתרגמים יכול לעזור בעמידה בזמנים במקרה של התקלות בקושי כל שהוא. בכל מקרה, מומלץ לעשות בחינה מוקדמת ולבדוק מחירים ואמינות.

 

סקר שוק

המשמעות של ביצוע סקר שוק היא בחינה מוקדמת של הקהל והתרבות אליה אתם מעוניינים לפנות. על מנת להימנע מטעויות, כדאי להתאים את כלל החומרים הכתובים באתר שלכם לקהלי היעד שלכם. יש לעשות מחקר מקדים ולוודא מה הם ההתאמות הרלוונטיות הנדרשות. על פניו, מדובר בצעד מתקדם יותר מתרגום מילים, השימוש בסקר שוק מאפשר לכם לתרגם ברמה התרבותית והצרכנית, דבר שיאפשר לכם למנוע טעויות שעלולות להכעיס ואף להביך אתכם. על מנת ליצור תדמית מרשימה ומקצועית לאתר שלכם, סקר שוק מקדים יאפשר לכם להבין איך לעשות זאת נכון. תוכלו להיעזר באנשי מקצוע לשם כך וכמובן שעדיף שהמתרגם או חברת התרגומים שתשכרו יהיו מספיק מומחים כדי לספק לכם גם שירות זה.

מסך של מחשב

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי