נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

בגדו בכם? כך תתבעו את זכויותיכם

בית משפט

בגידה היא  לא משהו שקל להתמודד איתו ולמען האמת, לא פעם היא גם מובילה לגירושין. זה נשמע לכם מוכר? תוהים איך תתבעו את זכויותיכם? על כך במאמר שהכנו עבורכם.

האם גירושין הם האופציה המתאימה והטובה ביותר?

לגלות שבן הזוג בוגד, בין אם זה קורה אחרי שנה של זוגיות ובין אם זה קורה אחרי שלושים שנה, זה אף פעם לא מצב נעים. אומנם זה נכון שלפעמים אפשר ״לראות את זה מגיע״, אך מה שבטוח, זה שאחרי שכבר מגלים את האמת כל הקלפים נטרפים ואתם מתבקשים לקבל החלטה. יש מי שיחליט להישאר עם בן הזוג שלו בכל מחיר, כי לא מפרקים משפחה, אך יש גם לא מעט אנשים שיחליטו להתגרש ואף ירצו שהזכויות שלהם לא תיפגענה. בבואנו לענות על השאלה איך מתמודדים עם בגידה אנחנו רואים שהתשובה מורכבת כי יש מספר היבטים שצריך לקחת בחשבון, כמו לדוגמא: ההיבט הכלכלי, הנפשי והרגשי.

צעקות בין בני זוג

האם תזדקקו לעזרה?

בין אם מה שמטריד אתכם יותר וקשה לכם זו השאלה איך תתמודדו עם גירושין ברמה המשפטית, כי אתם רוצים לקבל את מה שמגיע לכם בעת פירות המשפחה ובין אם אתם זקוקים לעזרה רגשית – אתם לא לבד. ממש כפי שתוכלו לפנות לעורך דין מקצועי שיעזור, כך תוכלו גם לפנות לטיפולים שונים שיעזרו לכם לשקם את האגו שבוודאי נפגע. כך או כך, אחת מההמלצות הכי חשובות שנוכל לתת לכם, היא לא לדחות את העניין לרגע האחרון. מומלץ להתמודד עם הגירושין, ועם כל ההיבטים הקשורים לכך, כבר עכשיו, כי עם כל יום שעובר הדברים עלולים להפוך להיות הרבה יותר מורכבים. כמו כן, בוודאי תשמחו לדעת שיש היום אנשי מקצוע טובים ומוכשרים שיעזרו לכם בכל המובנים שצריך כדי לצאת מהמשבר ולהתחיל את פרק ב׳ בחייכם.

האם כדאי לתת עוד ניסיון לזוגיות?

לא פעם בני זוג שמגיעים למשבר כמו בגידה תוהים האם לא כדאי יהיה בכל זאת לתת עוד צ׳אנס לזוגיות. האמת היא, שאתם בהחלט יכולים לעשות זאת, כי לא פעם מלון בוטיק חדש בצפון ולילה שתבלו בו יוכל לסייע לראות את הדברים קצת אחרת. מה שבטוח זה שמעכשיו הדברים עומדים להשתנות וכי אתם צפויים לחוות את הזוגיות שלכם בצורה אחרת. יתרה מכך, אתם בהחלט יכולים לנסות לשפר את היחסים ולראות בהמשך האם זה מצליח או לא, כי אין שום החלטה שאתם חייבים לקחת כאן ועכשיו. זוגיות ארוכת שנים היא אתגר לא פשוט ואתם יכולים להיות בטוחים שכל הזוגות מסביבכם מתמודדים עם לא מעט משברים לאורך השנים. לכן, אפילו אם נדמה לכם שהמשבר הנוכחי מאוד קשה ושלא תוכלו לצאת ממנו, בהחלט יכול להיות שמחכה לכם הפתעה טובה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עורך דין משפחה
ריב על רכוש
חלוקת חובות בין בני הזוג

לעיתים כאשר זוג מתגרש עולה השאלה מה עושים עם החובות שהם צברו במהלך הנישואין, הסוגייה מסתבכת בעיקר כאשר החובות