נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה ההבדל בין ויזת זהב לדרכון פורטוגלי

כרטיס מגנטי

אחד היעדים החמים ביותר לרילוקיישן של ישראלים היא פורטוגל שמתחילה לצמוח מאוד ולהתפתח ולא מעט ישראלים עוברים אליה כדי לחיות חיים קצת יותר רגועים או פשוט שונים.

מעבר לרצון לעבור למדינה הזו, יש טרנד חדש של קניית נדל"ן בפורטוגל וכדי לעשות זאת לא חייבים לקבל דרכון.

אז אם אתם מתלבטים בין הוצאת דרכון פורטוגלי או ויזת זהב הינה כמה דברים שיעזרו לכם להחליט.

 

מהי ויזת זהב?

ויזת זהב זוהי אשרה מאוד מיוחדת שמעניקה פורטוגל עבור אנים שרוצים להשקיע בנדל"ן במדינה שלהם. יש עוד דרכים שבהם ניתן להשיג את הויזה הזו כמו פיתוח מחקרי אבל נדל"ן זו השיטה הכי נפוצה משום שפורטוגל רוצה לעודד את שוק המסחר הזה. הויזה, תקנה לכם אישור לקניית שטחים במדינה ולמסחר והיא מהווה בסיס להוצאת אזרחות אירופאית בעתיד.

 

למי כדאי להוציא ויזת זהב?

אם אתם אינכם זכאים לדרכון פורטוגלי ורוצים לעבור למדינה הזו אתם יכולים לקנות שם נכס בעזרת ויזת זהב, לחכות כמה שנים ואז לעבור אל המדינה אחרי שתקבלו את האזרחות האירופאית. בנוסף, ויזת הזהב היא הפתרון המושלם לאנשים שרוצים לקנות נדל"ן באירופה בצורה חוקית ומסודרת מבלי להיכנס לבלאגן של הוצאת דרכון פורטוגלי או אם אתם אינכם יכולים להוציא דרכון בגלל העבודה.

 

למי כדאי להוציא דרכון פורטוגלי?

אם אתם רוצים לעבור לפורטוגל לרילוקשיין או לעבודה ויזת הזהב לא תפסיק לכם וכדאי לכם להוציא דרכון פורטוגלי רשמי. היום להרבה ישראלי יש זכאות להוצאת דרכון ויש כבר הרבה אנשים שמימשו את האפשרות הזו. אם אתם מעוניינים בהוצאת הדרכון יש לא מעט חברות שמתעסקות בתחום הזה. מוזמנים לקרוא ולבדוק אם אתם זכאים https://campuspas.com

 

כמה פרטים חשובים על ויזת הזהב

ויזת הזהב לא תינתן לכל אחד שירכוש נדל"ן בחו"ל. היא ניתנת רק למי שקנה נכס ששווה מעל ל500 אלף יורו ומעלה. כדי להוציא את הויזה צריך לעבור תהליך אישור שבו אתם צריכים להציג תעודת יושר וחוסר ברישום פלילי, נדרש לפתוח חשבון בנק בפורטוגל ולהסדיר את הליכי תשלום המס. יש גם להגיש אישור בריאותי ולהוכיח שאתם מחזיקים בנכס כ – 5 שנים ומעלה. כמובן שאתם צריכים לראות שאין לך צו האוסר עליכם לשהו בפורטוגל. פנו לעורך דין ובדקו את הפרטים של כל ההליך הזה.  בזמן ההליך אתם תצטרכו לשהות בפורטוגל במשך 7 ימים לפחות בשנה הראשונה ו14 ימים בשנה שאחרי. שימו לב שאתם עומדים בכל הדרישות.

לסיכום ויזת הזהב היא אופציה מעניינת בה תוכלו לקבל אזרחות אירופאית גם אם איך לכם קשר משפחתי שיעניק לכם זכאות או קשר למגורשי ספרד ופורטוגל והיא גם אופציה מאוד טובה לחברי שרוצים להישאר בארץ ולסחור באירופה. אם אתם רוצים לעבור ממש בקרוב, לכו על הוצאת דרכון.

 

תעודה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אזרחויות ודרכונים
אזרחות גרמנית משתלמת
4 יתרונות לאזרחות נוספות

בעולם הגלובלי יותר ויותר, אנשים רבים מבקשים להרחיב את ההזדמנויות שלהם ולשפר את חייהם האישיים והמקצועיים על ידי השגת

אזרחות פורטוגלית לילדים

הרצון להחזקת דרכון פורטוגלי ואזרחות פורטוגלית הולך וגובר בשנים האחרונות בקרב רבים. זאת בעיקר בשל הפרסום בשנת 2015 שהוציאה