נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הכל על עונשים לחברות הביטוח

ספר חוקים

כל אזרח בישראל מחזיק בלא מעט פוליסות ביטוח שונות, בין אם מדובר על ביטוח רכב, ביטוח דירה או כל ביטוח אחר. עם זאת, כולנו גם יודעים שלא פעם ברגע האמת, כאשר אנחנו מנסים לקבל את הפיצוי המגיע לנו, חברת הביטוח מתנערת ואנחנו נשארים בלי הפיצוי שמגיע לנו. מה עושים בנידון ומה אומר המחוקק על העניין? כל הפרטים במאמר שלפניכם.

 

התנערות חברות הביטוח

לא אחת קורה שלמרות שאדם משלם לאורך שנים רבות על פוליסת הביטוח שלו, ולמרות שהפוליסה כוללת פרטים רבים מפורטים ביותר, ברגע האמת אין לו עם מי לדבר. חברת הביטוח מצידה נוקטת בשיטה הזאת לא בצורה שרירותית, אלא בתור מגמה של ממש, כאשר תקוותה היא שאותו אדם פשוט יוותר על הזכויות שלו ולעיתים אולי יסתפק במועט. עם זאת, הניסיון מוכיח שהרבה פעמים כאשר הלקוח צודק וכאשר הוא לא מוותר אלא נלחם, הוא כן מקבל בסופו של דבר את מה שמגיע לנו. יתרה מכך, לא אחת בית המשפט יכול לפסוק עונש לחברת הביטוח שניסתה להתנער מהאחריות שלה, מה שאומר שבסופו של דבר הפיצוי שיקבל הלקוח יהיה עוד יותר גדול. לכן המסקנה ברורה: אם נדמה לכם שחברת הביטוח חייבת לכם כסף בגין עניין כזה או אחר, אל תוותרו על כך.

 

איך בכל זאת אפשר להגדיל את הסיכוי לקבל פיצוי מחברת הביטוח?

זה לא משנה על איזה תחום מדובר ומתי חברת הביטוח חייבת לכם פיצוי. מה שבטוח זה שאתם לא צריכים לעשות את זה לבד. חלק מהמאפיינים של חברות הביטוח בישראל זו העובדה שהן מגיעות עם סוללת עורכי דין שמייצגות אותן, ובנוסף, תפקידם של אותם עורכי דין לעיתים הוא פשוט להוציא את הרוח ממפרשיו של הלקוח. זו בדיוק הסיבה שבגללה גם אתם צריכים להגיע עם עורך דין, כי כך יהיה מי שידאג לאינטרסים שלכם. עורך דין מקצועי מכיר את התחום, יודע מה קובע החוק ויודע היטב מתי חברת הביטוח צפויה לעונש בגין ההתנערות מאחריותה. לכן לא כדאי לנסות להגיש תביעה כזאת לבד אלא רצוי לפנות כמה שיותר מהר אל עו"ד שמתמחה בתחום הזה.

 

כך תבחרו את עורך הדין שייצג אתכם

כמובן שלא חסרים עורכי דין שעוסקים בתחום הביטוח ולכן טבעי שתהיה לכם דילמה במי לבחור. עו"ד תביעות ביטוח יואב רונקין הוא הכתובת הכי טובה שיש אם אתם רוצים לדעת שהמקרה שלכם לא רק מטופל, אלא גם מתקדם בצורה מהירה. עו"ד יואב רונקין מגיע עם ניסיון עשיר מאוד ועם לא מעט מקרים שבהם הוא ייצג בהצלחה את לקוחותיו, אז למה אתם מחכים? קבעו פגישה במשרדו עוד היום ותראו שהתהליך יסתיים במהירות וכי בסופו של דבר תקבלו את הפיצויים שמגיעים לכם.

איש משפט

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
מה היא פגיעה בפרטיות

בעידן הדיגיטלי של היום, בו הטכנולוגיה הפכה לחלק בלתי נפרד מחיינו, מושג הפרטיות קיבל מימד חדש לגמרי. עם איסוף