נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

המדריך המלא על הליך גישור גירושין

אנשי משפט

גירושין של בני זוג הם הליך ארוך, אשר פעמים רבות נגרר אל מקום מכוער מאוד. בעיות אשר בני הזוג הדחיקו במשך חייהם המשותפים, צפות ועולות אל פני השטח, ומקשות מאוד עליהם במציאת פתרונות הגיוניים לסכסוכים כספיים או משפחתיים. הליך גישור יעיל יוכל לצמצם את החיכוך בין בני הזוג למינימום, ולאפשר להם לפתור את הבעיות שלהם ביעילות ולצאת במהירות לדרך חדשה.

 

הגישור יוכל להתאים את ההסכם אל דרישות החוק

הליך גישור גירושין הוא בעל יתרונות רבים. הגורם המגשר, הוא פעמים רבות עורך דין, או פשוט אדם עם ניסיון וידע על החקיקה בנושא בישראל. כך, כאשר בני הזוג מתחילים לנסח את ההסכמים, או פשוט מעלים את הדרישות שלהם זה מזו, הליך הגישור יכול לקצר את התהליך בכך שהוא יכיר להם את המגבלות והאילוצים החוקתיים הרלוונטיים להסדר אותו הם מנסים לנסח. לעיתים, ההסדר נשען על הסכם אשר הוא למעשה לא חוקי, ולכן הוא לא תקף וגורר את בני הזוג להיכנס שוב פעם למשא ומתן בנושאים שונים.

 

קבלת הסכמה בנושאים רגישים

אחד מהנושאים הרגישים ביותר בכל הליך גירושין, הוא מה קורה עם הילדים. לעיתים, הילדים משמשים כקלף מיקוח של ממש, מה שמוסיף באופן טבעי המון כעס וחוסר אמון להליך כולו. כאשר פותחים בהליך גישור, המגשר לעיתים קרובות יכול לסחוט מבני הזוג הקלות זה כלפי זה, מפני שכל אחד מהם רוצה להראות למגשר שהוא הצד הפגוע בסיטואציה. כך, מגשר מיומן יכול להקל על הדרך לקבלת הסכמה בנושאים רגישים במיוחד, ולהחליק את כל שלבי התהליך עד הפרידה המאושרת.

 

טיפול בדילמות כספיות עתידיות

אחד מהיתרונות העיקריים של פנייה להליך גישור כחלק מהגירושין, היא שההפרדה של חייכם זה מזו היא נושא סבוך מאוד מבחינת הדילמות שהיא עשויה לעלות בעתיד. מגשר מיומן, אשר צפה וליווה זוגות רבים במסגרת ההיפרדות שלהם, יוכל לסייע לכם לחשוב על דילמות נוספות שעשויות לעלות בעתיד, ולפתור אותם מראש. הפתרון מראש מצמצם את האינטראקציות השליליות שבני הזוג יצטרכו לחוות זה עם זו בעתיד, ויאפשר להם להמשיך לשתף פעולה בצורה מיטבית בנושאים בהם יש צורך בכך.

 

מזעור המעורבות של גורמים חיצוניים להליך

גרירה של בני משפחה ומכרים משותפים אל תוך המריבה היא אופיינית מאוד להליכי גירושין. בני הזוג מועסקים מבחינה רגשית בהליך הפרידה, ובלי לשים לב מערבים בכך חברים וקרובי משפחה. כאשר יש כתובת מסודרת לכך, בדמות אדם אשר תפקידו הוא גישור, בני הזוג יכולים להפוך את ההליך ליותר דיסקרטי, ולהימנע מיצירת קרע של ממש במעגלים חברתיים, או בהוצאת הכביסה המלוכלכת החוצה בשיחות עם חברים ומכרים. כך, ההליך כולו יכול לעבור עם פחות רגשות שליליים, ולאחר הפרידה המצב החברתי של שני בני הזוג יפגע הרבה פחות.

משפחה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
תביעת לשון הרע
כיצד להתמודד עם תביעת הוצאת דיבה?

התמודדות עם תביעת לשון הרע היא אתגר רב-צדדי הכולל ממדים משפטיים, שיקולי מוניטין והיבטים אישיים. מרגע הגשת התביעה, על הנאשם לנווט במורכבות של דיני לשון הרע, לפנות לייעוץ משפטי מיוחד ולשקול את ההשלכות הרחבות יותר.   קיבלתם תביעה? לא צריך להילחץ עם קבלת תביעת לשון הרע, הצעד הראשון כרוך לעתים קרובות בבדיקה יסודית של ההצהרה המדוברת כדי להעריך את הפוטנציאל שלה להיחשב לשון הרע על פי החוק. הדבר כרוך בקביעה האם ההצהרה אכן שקרית, אם פורסמה לצד שלישי, ואם גרמה או עלולה לגרום נזק למוניטין או נזק אחר.

מה היא פגיעה בפרטיות

בעידן הדיגיטלי של היום, בו הטכנולוגיה הפכה לחלק בלתי נפרד מחיינו, מושג הפרטיות קיבל מימד חדש לגמרי. עם איסוף