נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

2 זכויות שחייבים להכיר אם נתפסת בנהיגה בשכרות

עורך דין

לא פעם אנו שומעים על נהגים שנתפסו כשהם נוהגים בשכרות והדבר תפס אותם בהפתעה. להיתפס על ידי שוטר במצב של שיכרות עשוי להיות מצב מבלבל. שכן, המחשבה אינה צלולה וקשה מאוד להבין מה בדיוק קורה באותם רגעים ומה צפוי לקרות בהמשך. כדי לעשות לכם סדר, יצאנו לבדוק את 2 הזכויות החשובות ביותר שאתם צריכים להכיר אם נתפסתם בנהיגה בשכרות.

 

הגורמים שליוו אותנו בכתיבת המדריך

בחרנו לכתוב את המדריך הנוכחי תוך ליווי מטעם גורמים מוסמכים שיודעים דבר או שניים על הזכויות של אזרחי מדינת ישראל. הגענו אליהם לאחר שפרסמנו סקר בפורומים שונים ברחבי הרשת. לשמחתנו, מעל ל – 20 אנשים הסכימו לקחת חלק בהליך וכדי שנוכל להתמקד במידע, בחרנו ב – 3 מתוכם שליוו אותנו. זו ההזדמנות להודות לכל אלו שפנו אלינו והשתתפו בכתיבה וגם אלו שהציעו את עצמם. בזכותכם, מדריך זה רואה אור.

 

זכות שחייבים להכיר אם נתפסתם בנהיגה בשכרות – זכות לבצע שיחה טלפונית

יש מי שחושבים שאם הם נתפסו על נהיגה בשכרות על ידי שוטר, אז אין להם את האפשרות לעשות דבר מלבד לענות על השאלות שהם יישאלו. אם נתפסתם על נהיגה בשכרות והתבקשתם להתלוות עם השוטר אל תחנת המשטרה, דעו שיש לכם את הזכות לבצע שיחת טלפון למי שתרצו. ההמלצה היא להשתמש בשיחה הזו וליצור קשר עם גורם שיוכל לסייע לכם. חשוב מאוד שתבחרו בגורם שיהיה זמין לכם וכמובן, שלא יהיה תחת השפעת אלכוהול במהלך השיחה.

 

זכות שחייבים להכיר אם נתפסתם בנהיגה בשכרות – זכות להסתייע בעורך דין

אתם יכולים להרים טלפון אל עורך דין שעוסק בתחום ולציין בפניו את המקרה כזה שזה ילווה אתכם מאותו רגע ואילך. ראוי לציין כי סביר להניח שאין לכם שם של עורך דין מומלץ בתחום זה בהישג יד. לכן, אתם צריכים לערוך בירור קצר ומקיף שיאפשר לכם להגיע אל עורך דין שיסייע לכם לצאת מהבוץ על הצד הטוב ביותר.

 

איך תוכלו להגיע אל עורך דין מומלץ במינימום זמן?

סביר להניח שלא יהיו לכם עכשיו כמה שעות בשביל להתייעץ עם שכנים, מכרים או קרובי משפחה. לכן, אתם צריכים שתהיה לכם דרך זמינה, מהירה ונוחה להגיע אל המלצה איכותית על עורך דין. הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו בפנינו שאתם יכולים לערוך בירור באמצעות הפלטפורמות הבאות:

  • פייסבוק
  • אינסטגרם
  • גוגל (לשונית הביקורות)

שימו לב שאתם בודקים לעומק את הפרטים של עורך הדין הנבחר ומבררים שיש לו ניסיון רב בתחום. כך תוכלו להיות בטוחים שבחרתם נכון ושתוכלו לקבל את הזכויות שמגיעות לכם כחוק.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את 2 הזכויות שאתם חייבים להכיר אם נתפסתם נוהגים בשכרות. מאחלים לכם הצלחה רבה ושתבחרו עורך דין טוב.

נהיגה בשכרות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
תביעת לשון הרע
כיצד להתמודד עם תביעת הוצאת דיבה?

התמודדות עם תביעת לשון הרע היא אתגר רב-צדדי הכולל ממדים משפטיים, שיקולי מוניטין והיבטים אישיים. מרגע הגשת התביעה, על הנאשם לנווט במורכבות של דיני לשון הרע, לפנות לייעוץ משפטי מיוחד ולשקול את ההשלכות הרחבות יותר.   קיבלתם תביעה? לא צריך להילחץ עם קבלת תביעת לשון הרע, הצעד הראשון כרוך לעתים קרובות בבדיקה יסודית של ההצהרה המדוברת כדי להעריך את הפוטנציאל שלה להיחשב לשון הרע על פי החוק. הדבר כרוך בקביעה האם ההצהרה אכן שקרית, אם פורסמה לצד שלישי, ואם גרמה או עלולה לגרום נזק למוניטין או נזק אחר.

מה היא פגיעה בפרטיות

בעידן הדיגיטלי של היום, בו הטכנולוגיה הפכה לחלק בלתי נפרד מחיינו, מושג הפרטיות קיבל מימד חדש לגמרי. עם איסוף