נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

יועץ פיננסי מומלץ – איך מאתרים את הטוב ביותר?  

Business_consultant_1628498732-300x94

בבואכם לבחור יועץ כלכלי מומלץ לארגון שלכם, בין אם יש לכם עסק קטן, בינוני, או חברה גדולה, אתם צריכים לשאול כמה שאלות שיבהירו לכם אם אתם

עומדים מול האדם הנכון.

אז מה כדאי לבדוק, כשבוחרים יועץ פיננסי?

 

כימיה אישית

ייעוץ כלכלי עשוי לכלול פעמים רבות התייחסות לנושאים מאוד אישיים, שאתם בדרך כלל לא משתפים עם שאר העולם, כל שכן אנשים זרים. הסיטואציה עלולה להיות לאנוחה ואף מביכה לעיתים, אלא אם כן יש לכם יועץ פיננסי שאתם מרגישים איתו בנוח. מישהו שמבין ללבכם, שיש לו כוונה לעזור לכם ולא לשפוט אתכם, שיש לו בסיס מקצועי מספיק רחב כדי לתת לכם תחושת ביטחון, גם אם העסק שלכם נמצא במשבר.

משום כך, אחד המרכיבים החשובים ביותר הוא המרכיב האנושי – אם יש לכם כימיה טובה עם מי שצפוי ללות אתכם ואת העסק שלכם בתהליך הבראה, או צמיחה פיננסית, כדאי שיהיה זה מישהו שאתם מתחברים אליו.

 

מקצועיות וניסיון

ייעוץ פיננסי הוא תחום מורכב. לצורך גישה טובה לתחום הזה, דרושים מרכיבים שונים, כמו כישרון טבעי, ידע נרכש במסגרת לימודים איכותית וניסיון בשטח. משום כך, יועץ פיננסי איכותי צריך להיות אדם שיש לו גישה טבעית לתחום, שמבין מספרים, מבין פיננסים ומתחבר אליהם בקלות.

בנוסף, הוא צריך להיות בעל הכשרה מתאימה בתחום הפיננסים – כלכלן, רואה חשבון, אנליסט, או בעל תואר בעסקים. לבסוף, צריך להיות לו ניסיון רלוונטי, בתחומים כמו: סמנכ"ל כספים, אנליסט, רואה חשבון, בנקאות, חבר דירקטוריונים וכן הלאה.

ניסיון מקצועי רלוונטי מספק לא רק ידע והיכרות עם התחום באופן מעשי וריאליסטי, אלא גם מאפשר ליצור קשרים משמעותיים עם דמויות מפתח בתחומים שונים, אשר יכולים לסייע בקידום מטרות שונות.

 

תחושת שליחות

יועץ פיננסי יכול להשפיע באופן מוחשי על סיכוייו של עסק לצאת ממשבר, לתכנן את העתיד בצורה נכונה, לבנות התנהלות פיננסית בריאה ולהתגבר על משברים. אבל כדי לעשות זאת בהצלחה, יועץ פיננסי טוב צריך להיות מצויד בתחושת שליחות. שליחות לעזור לבעלי עסקים להצליח להתמודד עם אתגרים בעולם הפיננסי, להרוויח יותר, להתפרנס בכבוד ולהגשים את החלום שלו – להיות בעל עסק מצליח.

תחושת שליחות כזו מתפתחת בדרך כלל אצל אנשים שבילו זמן משמעותי בעולם העסקים והפיננסים, מכירים היטב את העולם הזה מהצד השני – הקרוב לצלחת.

הם רואים ויודעים כיצד נראים לפעמים החיים של מי שנאבקים כדי להצמיח את העסק, או פשוט להתפרנס.

אנשים אלה לעיתים קרובות מבינים, שמה שהם באמת רוצים לעשות זה לעזור לאנשים שזקוקים לידע המקצועי שלהם, כדי לפרוח ולהצליח ולכן מעמידים לרשות הלקוחות שלהם את כל הידע והניסיון שצברו לאורך שנים.

לסיכום, יועץ פיננסי מומלץ צריך להיות בעל תכונות ומאפיינים רבים, שהופכים אותו ראוי לתפקידו. כדאי להשקיע קצת מאמץ ולבחור יועץ פיננסי שיכול לשנות לכם את החיים!

 

פגישה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
מה היא פגיעה בפרטיות

בעידן הדיגיטלי של היום, בו הטכנולוגיה הפכה לחלק בלתי נפרד מחיינו, מושג הפרטיות קיבל מימד חדש לגמרי. עם איסוף