נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

4 סיבות למה לפנות לייעוץ משפטי בנושא מס הכנסה

מס הכנסה

מס הכנסה ותשלומי מיסים ככלל, הם עניין לא פשוט ומסועף, שאזרחים רבים מתקשים להבין לעומק ולהסתדר מולם ובמיוחד אם יש להם נקודות מס המזכות בהנחה, אם הם עצמאים, כלומר אם התשלום הבסיסי עובר שינוי כלשהו ונדרש לחישוב ולבירוקרטיה מסוימים. עם השנים, הפנייה לייעוץ משפטי בנושא מס הכנסה הופכת למקובלת ומומלצת יותר ויותר, עקב המורכבות הזו, וכדי להגן על עצמנו ולהימנע מהלנות מס למיניהן. לפניכם 4 סיבות למה לפנות לייעוץ משפטי בנושא מס הכנסה.

 

במה ייעוץ משפטי בנושא מס הכנסה יסייע לנו?

ייעוץ משפטי עם עורך דין המתמחה במס הכנסה, הוא ייעוץ מומלץ ונפוץ במיוחד, שאזרחים רבים שוכרים לעצמם כדי להבין לעומק את המצב שלהם מול רשויות המס. הסעיפים והפרוצדורות הרבות שמס ההכנסה מחייב לא פעם, מצריכות מאתנו הבנה מלאה של הסיטואציה והדינים.

רק כך נוכל להגן על זכויותינו ולא לשלם יותר מדי מס – ותוך כדי גם נימנע מהצד השני בו איננו משלמים מספיק, ועלולים להיקלע בהמשך לבעיות משפטיות מול רשות המס. עורך דין מס הכנסה משה קריסי הוא עורך דין מנוסה בתחום שמלווה ומייעץ ללקוחות רבים מול רשויות המס.

 

4 סיבות לפנייה לייעוץ משפטי בנושא מס הכנסה:

 

סיוע וליווי של תשלומי מס וגבייה

רבים מרגישים אבודים אל מול תשלומי המס והגבייה, ולא מבינים האם הם משלמים יותר מדי, פחות מדי, ומעוניינים להבין את הסיטואציה לעומקה. בדיוק בשביל זה קיים ייעוץ משפטי בנושא מס הכנסה, שיבדוק בפירוט את הסיטואציה שלכם וישפוך אור נחוץ.

 

התמודדות מול עבירות מס

עבירות המס כיום הן רבות, ועשויות לתפוס כל אחד מאתנו מבלי כוונה או ישליטה בדבר. בכל חשש והתמודדות מול עבירת מס, אישום, או טעות שביצעתם מול מס הכנסה – מומלץ לפנות לייעוץ משפטי כדי לברר לעומק את העניין ולהיות על הצד הבטוח והחוקי.

 

נושאי מיסוי בינלאומי

בכל הנוגע למיסוי בינלאומי, שנגרם מניהול עסקים או נכסים בחו"ל למשל, ייעוץ משפטי של עורך דין מיסים יהיה נחוץ והכרחי, כדי להבין את שיטות המיסוי והנדרש מכם במדויק.

 

ליווי וייצוג בהליכים פליליים או אזרחיים מול מס הכנסה

אזרחים רבים מתמודדים מול אישום וחקירות של מס הכנסה. ליווי של עורך דין וייעוץ משפטי בנושא מס הכנסה יסייע לצאת מהסיטואציה על הצד הטוב ביותר, עם ליווי של עורך דין בקי ומנוסה בתחום.

 

לסיכום

הפנייה לייעוץ משפטי, קריטית וחשובה במצבים מסוימים בהם נתמודד מול עבירות מס, חקירות, אישום או הליכים פליליים ואזרחיים אחרים. מעבר למקרים ההכרחיים הללו רבים בוחרים לפנות לייעוץ משפטי בנושאי מס כדי ללמוד יותר על הסיטואציה שלהם ועל החובות והזכויות שלהם מול רשות המס, ולהתנהל יותר במודעות ובביטחון בנושא זה שעלול להיות מורכב, לא ברור ומסועף לרובינו.

מס הכנסה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עורך דין מיסים
MasAmerica – Who Are They?

ישראלים רבים מחזיקים ברשותם אזרחות אמריקאית. מעבר ליתרון שבדבר, רבים מהם אינם מודעים גם לחובות הכרוכות בכך, בעיקר חובת

מטבעות ועט על גבי מסמך
תיקון 190 בעד ונגד

פקודת מס הכנסה כוללת את כל ההנחיות והתנאים הנוגעים לתשלומי מס ההכנסה, לשכירים ולעצמאיים כאחד. מצד שני, הפקודה כוללת

הלבנת הון

הלבנת הון עלולה להוביל את הנאשם לעונש מאסר כבד כמו גם קנס כספי. כיצד ניתן להימנע מכך? כל הפרטים