נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מי יכול ללוות בהליך פטור ממס הכנסה?

חוק מס

ליווי מקצועי בפטור ממס הכנסה יכול להיות ההבדל בין קבלת הבקשה לפטור לבין דחייה שלה. משמעות ההחלטה הזאת מהפן הכלכלי היא גבוהה מאוד. לכן חשוב מאוד לשקול קבלת ליווי מקצועי בעת ששוקלים להתחיל את ההליך של קבלת הפטור ממס. ריכזנו עבורכם מספר גורמים שיכולים לעזור לכם בתחום זה. 

 

במה ניתנת העזרה והליווי?

הפטור ממס הכנסה ניתן למי שקיבל את האישור המתאים לכך מטעם הוועדות השונות המוסמכות לתת אישורים מסוג זה. ועדות אלה פועלות מטעם ביטוח לאומי, משרד האוצר ומשרד הביטחון. הגופים שמפורטים בכתבה נותנים עזרה בהגשת מסמכים, איסוף ראיות רפואיות, הכוונה להשגת ראיות רפואיות, הכנה לוועדות וייצוג בוועדה עצמה.

הדרכה מסופקת

עזרה ללא תשלום

ניתן להיעזר בגוף מטעם ביטוח לאומי שמסייע למי שזקוק לכך במימוש הזכויות שלו מול ביטוח לאומי. במקרים של בקשת פטור ממס הכנסה בשל נכות, גוף כזה יעזור לכם במציאת הראיות הרלוונטיות, במילוי הטפסים שיש להגיש ובהכנה לוועדות הרפואיות שבהם תצטרכו להעיד. היתרון הוא שלא צריך לשלם לגוף כזה אך החיסרון הוא שמדובר בגוף הפועל מטעם ביטוח לאומי עצמו.

 

משרדי עורכי דין מתמחים בתחום

גם משרדי עורכי דין יכולים לסייע בכל אחד מהשלבים של הגשת תביעה לקבלת פטור ממס הכנסה לנכים. היתרון של עורכי דין הוא שהם יכולים להיכנס איתכם לוועדות עצמן ולייצג אתכם שם בפועל, בעוד שמי שאינו עורך דין לא ראשי לעשות זאת. משרדי עורכי דין מסוימים מתמחים בתחום הגשת תביעות לביטוח לאומי כבר שנים ארוכות וייצוג על ידם יכול לשפר את הסיכויים שלכם לקבלת הפטור.

 

חברות למימוש זכויות רפואיות

גוף נוסף שמגיש עזרה במימוש הזכות לפטור ממס הכנסה הן חברות למימוש זכויות רפואיות. בחברות אלו מועסקים מומחים מתחום הבריאות ומתחום המשפט כאחד ולעיתים אף מועסקים בהם עובדים לשעבר של ביטוח לאומי. אנשי מקצוע אלה משתמשים בידע ובניסיון שלהם בכדי לנסות לעזור לכם לשפר את הסיכוי לקבל את הפטור המיוחל. אנשים רבים נעזרים בחברות למימוש זכויות, שכן הן מספקות שירות שמוריד מהם את הנטל הבירוקרטי.

זכויות רפואיות

בשביל הזכויות

אחת מהחברות למימוש זכויות רפואית היא בשביל הזכויות. בכדי לקבל פטור ממס הכנסה עם בשביל הזכויות כל מה שצריך לעשות זה להרים טלפון או להשאיר פרטים באתר האינטרנט של החברה. כבר בשיחה הראשונית תקבלו הערכה לגבי גובה הסיכוי לקבלת הבקשה לפטור.

 

 

סיוע בקבלת פטור ממס הכנסה – סיכום

ישנם מספר גופים שכדאי לבדוק האם שווה להיעזר בהם בכדי לקבל פטור ממס הכנסה במידה ואתם סובלים מנכות חמורה. לכל אחד מגופים אלה יש את היתרונות והחסרונות שלו, לכן שווה לבדוק את כולם ולהחליט מי מהם הוא המתאים לכם ביותר. כמובן שלעיתים ניתן לוותר על שירותיו של גוף אחד בכדי לעבור לגוף אחר.

חוק מס

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
תביעת לשון הרע
כיצד להתמודד עם תביעת הוצאת דיבה?

התמודדות עם תביעת לשון הרע היא אתגר רב-צדדי הכולל ממדים משפטיים, שיקולי מוניטין והיבטים אישיים. מרגע הגשת התביעה, על הנאשם לנווט במורכבות של דיני לשון הרע, לפנות לייעוץ משפטי מיוחד ולשקול את ההשלכות הרחבות יותר.   קיבלתם תביעה? לא צריך להילחץ עם קבלת תביעת לשון הרע, הצעד הראשון כרוך לעתים קרובות בבדיקה יסודית של ההצהרה המדוברת כדי להעריך את הפוטנציאל שלה להיחשב לשון הרע על פי החוק. הדבר כרוך בקביעה האם ההצהרה אכן שקרית, אם פורסמה לצד שלישי, ואם גרמה או עלולה לגרום נזק למוניטין או נזק אחר.

מה היא פגיעה בפרטיות

בעידן הדיגיטלי של היום, בו הטכנולוגיה הפכה לחלק בלתי נפרד מחיינו, מושג הפרטיות קיבל מימד חדש לגמרי. עם איסוף