נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כיצד לבחור עורך דין תאונות דרכים

התנגשות בין שני כלי רכב

כל מי שהיה מעורב בתאונת דרכים רצינית יכול להעיד על כך שזה נורא. בבת אחת, ובלי כל הודעה מוקדמת, לא רק שכל היום שלנו נהרס, אלא לעיתים גם כל החיים משתנים. לכן, אם גם אתם עברתם תאונת דרכים, רצוי שתדעו: מעבר לטיפול רפואי אתם חייבים גם לבחור לכם עו"ד מתאים, ויפה שעה אחת קודם.

 

 

למה חשוב כל כך לבחור עו"ד תאונות דרכים כמה שיותר מהר?

אין ספק שהדבר הראשון שעובר לנו בראש כשאנחנו חושבים על תאונת דרכים זה הטיפול הרפואי שצריך להעניק למי שהיה מעורב בתאונה. עם זאת, חשוב להבין שיש גם משמעות לפניה כמה שיותר מהירה לעוה"ד שמומחה בתחום הזה. העניין הוא שעורך דין לענייני תאונות דרכים יוכל לתדרך אתכם לקראת הבאות, מה שיעזור לכם להימנע מטעיות מיותרות. לכן יש לכך חשיבות רבה וזו הסיבה שבגללה, אם אתם זקוקים לשירותיו של עורך דין תאונות דרכים כדאי שתפנו אליו כמה שיותר מהר. שימו לב: זה לא משנה אם אתם האשמים בתאונה או שמישהו פגע בכם, כי מה שבטוח זה שרצוי לבחור עו"ד כמה שיותר מהר.

 

כל הפרמטרים שכדאי לקחת בחשבון כשמחפשים עו"ד מוצלח

בין אם אתם מחפשים היום עורך דין משכמו ומעלה לענייני תאונות דרכים ובין אם אתם זקוקים לכל עו"ד אחר, יש טעם לבדוק למי אתם פונים. הפרמטרים שיוכלו לעזור לכם לבחור את עוה"ד המתאים והטוב ביותר הם:

  • הניסיון – האם עורך הדין שאליו התכוונתם לפנות עוסק בתחום מזה שנים?
  • הרזומה – האם מדובר על איש מקצוע מוכר ובעל מוניטין של מקצוען?
  • הזמינות – האם עוה"ד שלכם באמת יוכל לטפל במקרה שלכם במלוא תשומת הלב?

בנוסף, בהחלט יש טעם להיפגש עם עוה"ד ולראות האם הוא משרה עליכם ביטחון. עוה"ד הוא איש מפתח בתהליך הזה ואין ספק שהאופן שבו הוא יפעל ישפיע על העתיד שלכם. לכן יש טעם לבחור רק מישהו שאתם יכולים לסמוך עליו בעיניים עצומות.

 

כמה תשלמו?

בין אם החשש שלכם הוא לאבד את רישיון הנהיגה שלכם ובין אם עלול להיות שתשבו בכלא בגלל התאונה שגרמתם, ברור שאתם גם רוצים לדעת כמה יעלו שירותיו של עוה"ד. לכן יש טעם לדבר על העניין הזה בצורה גלויה עם עוה"ד שלכם בשלב כמה שיותר מוקדם, כי מה פתאום שתבחרו את עוה"ד עם התעריפים הכי מוגזמים שיש? זה נכון שכל איש מקצוע בתחום הזה מציע שירות קצת אחר ולכן כל אחד גם גובה מחירים אחרים, אך זה לא אומר שחובה לבחור את עוה"ד עם התעריפים הכי יקרים שיש. אתם תראו שאם תדברו עם העלות מראש עם עוה"ד תוכלו להימנע מטעויות לא נעימות בהקשר הזה לאורך הדרך ולכן זה מומלץ בחום.

עריכת דין
עריכת דין
אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עורך דין תעבורה
מזנאיים
הזמנה לבדיקת כשירות לנהיגה

קיבלתם זימון לבדיקת כשירות לנהיגה? מתבלבלים ממקבץ האותיות המבלבל מרב"ד? מוציאים רישיון למשא כבד ולא מבינים איך להתחיל? כל