נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כיצד תתמודדו אם אתם חשודים בעבירת הלבנת הון?

עורך דין

כולנו רגילים לשלם מיסים במדינה שכן ברור לנו, כבר מגיל צעיר, שזה מה שקובע כאן החוק. אנחנו חיים במדינת רווחה וכתוצאה מכך על כל סכום מסוים שהרווחנו – עלינו להפריש אחוז מסוים לטובת המיסים. כיוון שהמיסים במדינה גבוהים וכיוון שרבים מאיתנו לא עומדים בפיתוי לעשות "כסף שחור" או "הכנסות מהצד", לא אחת קורה שאפילו אנשים ישרים ביותר מוצאים את עצמם עוסקים בהלבנת הון ברמה כזו או אחרת. יש כמובן הבדל בין אדם שעשה זאת פעם אחת בסכום זעום ובין אדם שעושה זאת באופן שיטתי מזה שנים ולגבי סכומים מאוד גבוהים. מה שכן משותף לשני המקרים הללו, הוא שאם חושדים בהם יזמנו אתכם לחקירה ובהחלט עלול להיות שבהמשך הדרך תמצאו את עצמכם מרצים עונש מאסר. החוק קובע שהעונש המרבי על עבירות הלבנת הון הינו של 10 שנות מאסר בפועל, כך שטבעי שאדם החשוד בעבירות הלבנת הון ירצה לעשות הכול כדי להגן על עצמו. זה נשמע לכם מוכר? זומנתם לחקירה ואתם מתחילים לחשוש? זה הרגע לבחור לכם עורך דין הלבנת הון כמו עורך דין אורדן כי החוק קובע שזו זכותכם כבר מהרגע הראשון.

מחשבון

כיצד עורך דין הלבנת הון יוכל לעזור?

ככל שתפנו לעו"ד הלבנת הון יותר מהר כך הנזק שאתם עלולים לגרום לעצמכם בחקירה עצמה יהיה קטן יותר. העניין הוא שרוב האנשים לא באמת מבלים את ימיהם בחדרי חקירות ומלבד כל אותן סדרות משטריות שחושפות אור על הדברים, לא באמת ברור לנו מה מותר לשאול את הנחקר, מה אסור לשאול אותו ואיך מתנהלים הדברים. לכן, אם כבר בשלב הזה תפנו לעורך דין מומחה, הוא יוכל לעזור לכם להבין מה צפוי לכם. בצורה כזאת תוכלו לדעת מה כדאי לכם להגיד, ממה חשוב להימנע ואיך למזער את הנזקים. בהמשך, עוה"ד שלכם יוכל גם להכין את כתב ההגנה שלכם, דבר שכמובן שישפיע בצורה מהותית ביותר על סיום התהליך כולו. אם עוה"ד שלכם יהיה אדם מנוסה שכבר טיפל באינספור תיקים הקשורים להלבנת הון, בהחלט סביר שהוא יידע כיצד לנצל את החוק בצורה הטובה ביותר לטובתכם. אומנם זה נכון שלא תמיד עוה"ד יוכל למנוע מכם לקבל כל עונש, אך אפילו אם בזכות הכישורים והניסיון שלו הוא יוכל למזער את הנזק, זה בהחלט סיוע משמעותי.

בחירת עורך דין מוצלח

אתם מתלבטים לאיזה עו"ד לענייני הלבנת הון להתקשר? רוצים לדעת שעשיתם הכול כדי לסייע לעצמכם? אם כך, אנחנו מציעים שתבחנו כמה שיותר לעומק את עוה"ד שבידיו אתם מפקידים את המקרה שלכם. מה הניסיון שלו? מה הרקע שלו? האם מאז ומעולם הוא עוסק בתחום הלבנת ההון? האם לקוחות אחרים שקיבלו ממנו שירות כתבו אודותיו חוות דעת חיוביות? כמו כן, במקרים של הלבנת הון לא אחת יש צורך לפנות באופן דחוף ביותר לעוה"ד. משמעות הדברים היא שגם הזמינות שמציע לכם עוה"ד חשובה ביותר. בימינו יש יותר ויותר עורכי דין להלבנת הון שמודעים לחשיבות הזאת ונשארים זמינים ללקוחות שלהם 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע, אז למה שתתפשרו על פחות מזה? אתם לא באמת יודעים, כאשר ההליך מתחיל, מתי תזדקקו לעוה"ד שלכם בדחיפות. לכן לא כדאי לפנות לאדם שיוכל לסייע לכם רק בין 8 ל 17 ולא כדאי לפנות לאדם שלא מבין את החשיבות של זמינות בכל עת. אתם תראו שעם עו"ד מקצועי ומוביל בהחלט יתכן שהעונש הצפוי לכם יהיה פחות משמעותי מכפי שאתם חוששים.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עורך דין פלילי
ריאיון עבודה
הטרדה מינית בראיון עבודה

הטרדה מינית נחשבת לתופעה בעייתית אך נפוצה למרבה הצער, שמתרחשת בשלל סיטואציות. ההטרדה עשויה להיות בין מנהל ועובד, בין

פסיקה
זכות השימוע בהליך הפלילי

היכרות עם זכות השימוע בהליך הפלילי יכולה לסייע עבור חשודים שרוצים לוודא שהזכויות שלהם נשמרות. במאמר הבא נציג את

איש חוק ומשפט
מהי אי הרשעה?

ביטול הרשעה רלוונטי בעיקר לנאשמים שזוהי הפעם הראשונה שהם מואשמים בבית משפט על כך שעברו על החוק. במידה ורשויות