נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה זמן לוקח להוציא פטור ממס הכנסה עם עו"ד

סמל משפטי

קבלת פטור ממס הכנסה הוא תהליך ארוך ולעיתים מייגע. תהליך קבלת הפטור מצריך הגשת בקשות שונות ועמידה בפני וועדה רפואית מטעם רשות המיסים. עמידה בפני הוועדה יכולה להיות מלחיצה ומצריכה המצאה של טפסים רפואיים רבים. שכירת עורך דין הוא שירות מומלץ ביותר בתהליכים שכאלו והוא יכול להקל על התהליכים משמעותית. בנוסף עורכי הדין יכולים להוביל לקבלת פטור מתשלום מס הכנסה.



איך ניתן להוציא פטור ממס הכנסה?

אחד הסיבות הנפוצות ביותר לקבלת פטור ממס הכנסה היא בעקבות מגבלה רפואית. כל תושב מדינת ישראל בעל הכנסה חייבת במס שנפצע או חלה, יכול לגשת לוועדה רפואית מטעם רשות המיסים ולהיבחן על מנת לקבל אחוזי נכות.

ניתן לקבל פטור ממס הכנסה אם הנכות הרפואית המשוכללת שניתנת היא מעל 90% והיא לצמיתות או שהיא מתקבלת למשך יותר מ- 185 ימים. אלו המקרים העיקריים אך כמובן יש מקרים נוספים שניתן לקבל עליהם פטור ממס הכנסה.


הוועדה הרפואית

על מנת לקבל זימון להשתתפות בוועדה הרפואית, צריך להגיש בקשה לרשות המיסים. את הבקשה ניתן להגיש באופן מקוון, דרך הדואר או דרך הסניף הפיזי של רשות המיסים. הגשת הבקשה כרוכה בתשלום אגרה על סך 659 ש"ח.

במהלך הוועדה הרפואית, על התובע להציג את המקרה הרפואי שלו על כך היבטיו. הוא יצטרך להמציא את כל המסמכים הרפואיים התומכים בבקשתו ולענות על שאלות שישאלו חברי הוועדה. לאחר מכן במקרה הצורך, הוא יעבור בדיקה רפואית מטעם רופא הוועדה.

הוועדה הרפואית היא קריטית וחשובה מאחר והיא תקבע את אחוזי הנכות ואת משך הזמן בה הנכות תהיה תקפה. נתונים אלו ישפיעו על קבלת פטור ממס הכנסה.


מדוע לשכור את שירותיו של עורך לקבלת פטור ממס הכנסה?

1. עורך דין מכיר את כל החוקים ואת כל התהליכים השונים, הוא ידע לכוון אתכם בכל התהליך, לחסוך לכם זמן ובעיקר כאבי ראש מבירוקרטיה מיותרת.
2. עורך דין מקצועי ידע להנחות אתכם איזה טפסים רפואיים יש להמציא עבור הוועדה. חשוב להבין כי זהו שלב חשוב מאוד, אחוזי הנכות יקבעו בין היתר על תוכן הטפסים הרפואיים.
3. עורך דין רשאי ללוות אתכם בוועדה הרפואית, עובדה זו יכולה להשרות עליכם ביטחון. עורך הדין ידע להציג את המצב שלכם בדרך הנכונה ביותר, דרך כזו שתגרום לרופאים להבין את מצבכם לעומק והסיכויים שלכם לקבל את אחוזי הנכות הגבוהים ביותר יעלה.


לסיכום, וועדה רפואית בליווי עורך דין יכולה לגרום לקבלת פטור ממס הכנסה

ניתן לראות כי קבלת פטור ממס הכנסה הוא תהליך ארוך. אמנם שכירת עורך דין לרוב לא יגרום לזמן קביעת התור לוועדה הרפואית להתקצר אך יכול לגרום לתובע להיות מוכן בצורה המקסימלית לוועדה. כפי שאמרנו, הוועדה היא החשובה ביותר מאחר והיא זו שתקבע את אחוזי הנכות וכתוצאה מכך את הזכאות לפטור ממס הכנסה. שכירת עורך דין בתהליך זה הוא שירות חשוב וקריטי ולעיתים יכולים להכריע את התוצאות הפטור.

עורכי דין

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עורך דין מיסים
MasAmerica – Who Are They?

ישראלים רבים מחזיקים ברשותם אזרחות אמריקאית. מעבר ליתרון שבדבר, רבים מהם אינם מודעים גם לחובות הכרוכות בכך, בעיקר חובת

מטבעות ועט על גבי מסמך
תיקון 190 בעד ונגד

פקודת מס הכנסה כוללת את כל ההנחיות והתנאים הנוגעים לתשלומי מס ההכנסה, לשכירים ולעצמאיים כאחד. מצד שני, הפקודה כוללת

הלבנת הון

הלבנת הון עלולה להוביל את הנאשם לעונש מאסר כבד כמו גם קנס כספי. כיצד ניתן להימנע מכך? כל הפרטים