נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה מזונות משלמים לאחר גירושין

גרושה

תשלום מזונות היא סוגיה כבדת משקל אשר עלולה להשפיע על מצבו הפיננסי באופן דרמתי. משום כך, ישנה חשיבות לתשלום הסכם מזונות אשר מקובל על שני הצדדים. כל הפרטים – במאמר הבא.

מזונות לאחר גירושין – מהו גובה התשלום?

אחת הסוגיות הבוערות ביותר בכל הסכם גירושין הוא ללא ספק הנושא הכספי,ובפרט תשלום המזונות. למעשה, תשלום המזונות במדינת ישראל מקבל בשנים האחרונות ביקורות חריפות מאוד בעיקר מגברים, וזאת בשל סכומים גבוהים אשר נקבעים בבתי המשפט, וגוררים את הגבר לתשלום גבוהה אשר הופך אותו הלכה למעשה לעני. מדובר בסכומים אשר יכולים להגיע גם לעשרות אלפי שקלים מדי חודש, כאשר התשלום עצמו מתבסס על שמירת חייו של הילד כפי שהיו מבחינת כספית כמו גם הוצאות נוספות נדרשות, ע"פ דרישות האם. חשוב לציין בנקודה זו כי מערכת המשפט בישראל כמו גם ארגונים רבים מנסים לשנות את המצב,כל זאת לאור קול זעקה רמה אשר קמה מצד גברים אשר דיווחו על קושי בהחזר התשלומים החודשי, עד לכדי אי יכולת כלכלית לכלכל את עצמם כמו גם את הילדים. משום כך, נוטים בתי המשפט להוביל את הצדדים להליך גישור אשר באמצעותו ניתן להגיע לעמק השווה מבחינת הסדר התשלום, ובכך להקל על שני הצדדים לכדי הסכמה אחת ומבלי התערבות חיצונית של שופט.

שלושה מטבעות

כיצד הסכם גישור יכול להקל על תשלום המזונות?

ע"פ עורכת הדין דגנית אלישיב, מומחית בגישור בעבור גישור לזוגות אשר מעוניינים להתגרש, תהליך גישור הוא תהליך אשר במהלכו שני הצדדים מגיעים להסכמות בכל הקשור לתשלום הכספי, כל זאת על מנת להקל על הגבר או על האישה במתן תשלום המזונות,כל זאת על בסיס הסכמות משותפות אשר נעשות בתיווך המגשר. באמצעות תהליך של גישור ניתן להעלות על הכתב ובע"פ סוגיות כלכליות וכן לבחון הסכם תשלום אשר מקובל על שני הצדדים, כל זאת בהתאמה לגובה ההכנסה של הצד אשר צריך לשלם. חשוב לזכור כי בדרך כלל תשלום המזונות ניתן לאישה, אולם ישנם מקרים בהם גברים תובעים את תשלום המזונות ועל כן מדובר בהליך אשר מתאים לכל הזוגות, לא משנה מגדרם.

קבלת פרטים נוספים אודות תשלום מזונות והפחתה שלהם באמצעות תהליך של גישור

כאמור, באמצעות הליך גישור ניתן להוריד את גובה התשלום של המזונות, כל זאת כאמור בדין ודברים אשר מתנהל בין בני הזוג ובתיווך של מומחה. באמצעות עורכת הדין דגנית אלישיב תוכלו לקבל את כל הפרטים אודות תשלום גובה המזונות, כניסה להליך גישור וכן פרטים נוספים אשר יקלו עליכם באופן משמעותי בהליך הפרידה המורכב והרגיש הזה. למידע נוסף באתר של עו"ד דגנית אלישיב לחצו כאן או צרו קשר באמצעות המספר 050-7583555 לצורך תיאום פגישת ייעוץ ראשונית ללא עלות לגישור.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עורך דין משפחה
ריב על רכוש
חלוקת חובות בין בני הזוג

לעיתים כאשר זוג מתגרש עולה השאלה מה עושים עם החובות שהם צברו במהלך הנישואין, הסוגייה מסתבכת בעיקר כאשר החובות