נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה ייעוץ עם עורך דין משפחה?

עורך דין משפחה

סכסוכים משפחתיים והליכים משפטיים שנעשים בתוך המשפחה, הם תחום משפטי שלם בתוך הדין האזרחי של ישראל. בדרך כלל סכסוכים אלה סובבים סביב קשרים זוגיים וילדים משותפים או ירושות וצוואות. בכתבה נסביר מה הם דיני משפחה, מתי כדאי להתייעץ עם עורך דין לענייני משפחה, וכמה עולה ייעוץ שכזה במקרים שונים. 

 

מה הם דיני משפחה ומי הוא עורך דין לדיני משפחה?

דיני משפחה הם תחום משפטי בתוך הדין האזרחי של מדינת ישראל. תחום זה עוסק בקשרים זוגיים, ילדים משותפים, ובישראל גם בירושות וצוואות. נישואין, גירושין, הסכמי ממון והסכמי הורות משותפת, משמורת, מזונות ואפילו הכרה באבהות ומקרים של פונדקאות – כל אלה הם  מקרים שנדונים בפני בית הדין לענייני משפחה וכחלק מדיני המשפחה במדינה. עורך דין לדיני משפחה, הוא עורך דין שהתמחה בתחום זה, וייצג תובעים ונתבעים רבים בתיקים שקשורים לדיני משפחה.

 

מתי יש להתייעץ עם עורך דין משפחה?

במקרים רבים ייעוץ עם עורך דין משפחה בזמן הנכון יכול ליישב סכסוך משפחתי בצורה נעימה ורגועה. במקרים אחרים, ייעוץ זה נדרש לשם שמירה על הזכויות של אחד מהצדדים בסכסוך שכזה. כדאי לפנות לעו"ד לענייני משפחה בצורה משותפות ועל מנת לקבל הבהרות לגבי המצב החוקי במידה והדבר אפשרי.

במרבית המקרים של סכסוך משפחתי, כדאי לנסות לפתור את הסכסוך עוד לפני ההגעה לבית המשפט. עורך דין לענייני משפחה יכול לעזור גם בכך על ידי ניסוח הסכמים או על ידי בירור של המצב והבהרתו לצדדים השונים.

 

שכר טרחה לייעוץ של עורך דין לדיני משפחה

עורכי דין לענייני משפחה מתמחרים את השירותים שהם מציעים בצורה שונה אחד מהשני. לכל עורך דין לענייני משפחה ולכל משרד שעוסק בתחום יש את שיטת התמחור שלו בהתאם לשירותים המוצעים. בדרך כלל שעת ייעוץ תעלה בין 500 ₪ – 1,500 ₪. ליווי של עורך דין בתיק משפטי שלם, שכולל ייצוג בבית המשפט כבר יעלה הרבה יותר, בדרך כלל שירות כזה יעלה עשרות אלפי שקלים. עובדה זו מחזקת אף יותר את הצורך לגשר על הפערים ולהגיע ליישוב של המחלוקות עוד לפני ההגעה לבית המשפט.

 

איך לבחור עורך דין לענייני משפחה?

כדאי לבחור עורך דין שנוח ונעים לכם לעבוד איתו. בנוסף לכך חשוב מאוד שעורך הדין שאותו תבחרו ידע להסביר לכם בצורה ברורה את מצבכם המשפטי ואת המצב בתיקים הרלוונטיים. גם ותק וניסיון בתחום הם פרמטרים חשובים אצל עורך דין לענייני משפחה, וכדאי להקדיש לכך תשומת לב.

 

העלות של ייעוץ עם עורך דין לענייני משפחה – סיכום

הייעוץ עם עורך דין לענייני משפחה הוא חשוב במיוחד במקרים של סכסוכים משפחתיים. עלות שכר הטרחה של עורך דין לענייני משפחה נעה בין 500 ₪ ל-1,500 ₪ לשעת ייעוץ אחת.

עורך דין משפחה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עורך דין משפחה
ריב על רכוש
חלוקת חובות בין בני הזוג

לעיתים כאשר זוג מתגרש עולה השאלה מה עושים עם החובות שהם צברו במהלך הנישואין, הסוגייה מסתבכת בעיקר כאשר החובות