נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

לא שילמתי מיסים כבר 3 שנים – איך עו"ד מיסים יסייע לי?

משרד עו"ד מיסים

מיסים בארץ ישראל הם נושא מורכב, נושא שדורש הכרה והבנה של התחום והדינים שלו. אי תשלום מיסים שאתם מחויבים לשלם, כמו מס הכנסה, מס ביטוח לאומי וכדומה, מהווים עבירה על החוק, ואלה עלולים אף לצבור חובות ככל שהזמן עובר ואלה עדיין לא שולמו. לכן, במידה ותקופה ארוכה לא שילמתם מיסים – חשוב מאד להשלים את החוב, כדי לוודא שלא תיקלעו לבעיות משפטיות ושלא תידרשו לעוד ועוד ריביות. במקרים מסוימים מומלץ להתייעץ עם עורך דין מיסים, כדי לקבל את כל המידע הנדרש לכם על עולם המיסים והחוב שלכם. לפניכם קצת על לא שילמתי מיסים כבר 3 שנים – איך עו"ד מיסים יסייע לי?.

 

מה הם חובות מיסים ומדוע הם בעייתיים?

חובות לרשות המיסים ייווצרו במידה ולא שילמתם מיסים תקופה ארוכה ולא עמדתם בתשלומים החודשיים שאתם חייבים בהם. כידוע לכולנו, יש כל מיני סוגי מיסים בארץ, וכדי לא להיקלע לחובות בעיתיים, כדאי להבין מתי יש לשלם כל מס ולעמוד בתשלומים החודשיים.

במידה ולא שילמתם מס הכנסה או ביטוח לאומי שאתם צריכים לשלם כל חודש ועל כל הכנסה שלכם – ככל הנראה תיכנסו לחובות ברשות המיסים, ובמקרים חמורים יותר, אף תיחשבו לעוברים על החוק ותסתבכו עם בית המשפט.

כמובן שזה מצב בעייתי שאיש לא רוצה להגיע אליו, ולכן במידה ולא שילמתם 3 שנים מיסים – חשוב להשלים את החוב מהר ככל הניתן ולהימנע מההשלכות שעלולות להגיע במקרים כאלו. לעוד מידע וסיוע, מומלץ לפנות אל דני אורדן – עורך דין מיסים.

 

מדוע מומלץ לפנות אל עורך דין מיסים?

במידה ולא שילמתם מיסים 3 שנים, אתם צפויים לחובות ולבעיות משפטיות מול רשות המיסים. כדי לשלם אותם, לסגור את החוב והבעיות מול רשות המיסים ולהתקדם הלאה – מומלץ לפנות לעורך די מיסים, שיעזור לכם להתמודד עם המצב. הפנייה לעורך דין מיסים במצב של חובות לרשות המיסים מומלצת בגלל מספר סיבות:

 

לשים סוף לעבירה מהר ככל הניתן

במידה ואתם נמצאים בחובות כבר כמה חודשים או כמה שנים, מדובר בריביות שהולכות ומתגברות, וגם בעבירה על החוק שהולכת ומתגברת עם הזמן. לכן, במידה ואתם מחזיקים בחובות הדבר הנכון והאחראי לעשות הוא להיפטר מהם ולשלם אותם מהר ככל הניתן. עורך דין מיסים, יכול לעזור לכם במטרה הזו ולוודא שכל החובות והתיקים של רשות המיסים נגדכם – נגמרים בטוב ובמהירות.

 

טיפול בירוקרטי מיומן

התעסקות עם מיסים ועם רשות המסיים, היא התעסקות שדורש בירוקרטיות רבות ומסובכות, שלרוב לא כולנו מעורים בהם. עורך דין מיסים הוא איש מקצוע שמתמחה בתהליכים כאלה, ויוכל לעשות זאת במקומכם או ללוות אתכם בתהליך.

 

הגנה משפטית

מאחר ואי תשלום מיסים לקופה ארוכה אינו חוקי ובעייתי מבחינה משפטית, עורך דין מיסים יעזור לכם ויגן עליכם משפטית בתהליך.

עורך דין מיסים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עורך דין מיסים
MasAmerica – Who Are They?

ישראלים רבים מחזיקים ברשותם אזרחות אמריקאית. מעבר ליתרון שבדבר, רבים מהם אינם מודעים גם לחובות הכרוכות בכך, בעיקר חובת

מטבעות ועט על גבי מסמך
תיקון 190 בעד ונגד

פקודת מס הכנסה כוללת את כל ההנחיות והתנאים הנוגעים לתשלומי מס ההכנסה, לשכירים ולעצמאיים כאחד. מצד שני, הפקודה כוללת

הלבנת הון

הלבנת הון עלולה להוביל את הנאשם לעונש מאסר כבד כמו גם קנס כספי. כיצד ניתן להימנע מכך? כל הפרטים