נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

למה דרוש עו"ד בכדי להגיש בקשה לחדלות פירעון?

עורך דין חדלות פירעון

הליך חדלות פירעון ושיקום כלכלי שנכנס לתוקפו במהלך שנת 2018, הוא אחד ההליכים הנפוצים להסדרי חובות. בכדי להגיש את בקשת חדלות הפירעון ולהתחיל בתהליך, עליכם יהיה להיעזר בשירותיו של עו"ד מומחה בתחום. שואלים את עצמכם למה? מוזמנים לקרוא ולגלות

 

חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי

מערכת המשפט בישראל מעמידה לחייבים מספר אפשרויות למחיקת חובותיהם ויציאה לדרך כלכלית חדשה – ראו פרטים באתר הבא. אחד התהליכים הנפוצים, הנוחים והיעילים בתחום הסדרת החובות, נעשה במסגרת חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי.

חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי נחקק במהלך 2018 והוא למעשה, מחליף את פקודת פשיטת הרגל המוכרת לכולנו. בין העקרונות המהותיים שהביאו את המחוקק לעדכן את פקודת פשיטת הרגל נמצאים הסטיגמה השלילית שדבקה לתהליך והרצון להתמקד בשיקומו הכלכלי של החייב, על מנת שייצא לדרך כלכלית חדשה ולא יחזור על טעויות העבר.

 

כיצד מתבצע תהליך חדלות פירעון ושיקום כלכלי?

את תהליך חדלות פירעון ושיקום כלכלי ניתן לחלק לשתי תקופות עיקריות:

 

תקופת בדיקה

בתקופה זו ייבדק מצבו הכלכלי של החייב, לרבות התנהלותו הכלכלית בתקופה שקדמה להתחלת ההליך. במהלך תקופה זו, יוקפאו ההליכים שננקטו כנגד החייב.

 

תקופת השיקום

לאחר תקופת הבדיקה, תיקבע ליחיד תכנית שיקום כלכלית, המתפרשת על פני מספר שנים ובסיומה, יקבל החייב הפטר מיידי על יתרת חובותיו.

 

חשיבות הבקשה לתהליך חדלות פירעון ושיקום כלכלי

אחד השלבים המהותיים בתהליך חדלות פירעון ושיקום כלכלי הוא שלב הגשת הבקשה לפתוח בהליך חדלות פירעון ושיקום כלכלי, אותה ניתן להגיש באופן עצמאי ומקוון או דרך עו"ד מקצועי בתחום, אל הממונה מטעם משרד המשפטים על הליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי.

חשיבות הבקשה נובעת בראש ובראשונה מכך שהגשת הבקשה כראוי ומילוי כלל הפרטים הנדרשים, תקבע את זכאותכם לפתוח בהליך ולהגיע למצב של הסדרי חובות וגם, בשל האפשרות להסיר הגבלות ועיקולים עם הגשת הבקשה.

 

למה חשוב להיעזר בשירותיו של עו"ד מקצועי בכדי להגיש בקשה לחדלות פירעון?

החשיבות של הגשת בקשה מסודרת ובאופן מקצועי לפתיחה בהליך, מדגישה את הצורך והחשיבות בסיוע וליווי של עו"ד מקצועי בתחום, אשר יביא למקסום הסיכויים שבקשתכם תתקבל, לרבות הגעה להסכמי הסדרת חוב מיטביים, עד לרגע קבלת ההפטר המיוחל.

 

מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים עו"ד חדלות פירעון?

לצד אחוזי ההצלחה בתיקים דומים והמלצות של לקוחות אחרים, כאשר בוחרים עו"ד חדלות פירעון, חשוב לוודא כי מדובר בעו"ד מקצועי ובעל מספר שנות ניסיון בתחום, המספק שירותי סיוע וליווי מקיפים, כך שתוכלו להבטיח לעצמכם ראש שקט לאורך כל התהליך.

 

לסיכום

הליך חדלות פירעון ושיקום כלכלי הוא אחד ההליכים הנפוצים במסגרת ההליכים המשפטיים להסדרת החובות, כאשר אחד השלבים המהותיים בתהליך הוא שלב הגשת הבקשה לפתיחה בהליך, במסגרתו תיקבע מידת זכאותכם וניתן יהיה להסיר ולהקפיא הגבלות שונות שהוטלו על החייב. בשל כך, חשוב ומומלץ יהיה להיעזר בשירותיו של עו"ד מקצועי ומומחה בתחום.

עורך דין חדלות פירעון

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עורך דין חדלות פירעון