נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך באמת ניתן להוציא אזרחות פורטוגלית?

אזרחות פורטוגלית

גירוש ספרד, כידוע, התרחש בשנת 1942 והנתונים מדברים על כך שכמעט 70% מכלל היהודים שגורשו מספרד למעשה עברו לחיות בפורטוגל. עם זאת, בשנת 1946 חל גם גירוש של יהודים מפורטוגל ומשם הם עברו למקומות רבים באירופה ובעולם כולו. את העובדות ההיסטוריות הללו כולנו מכירים, אך מה שהשתנה, זה החוק הפורטוגלי שקובע כי מדינת פורטוגל מוכנה ורוצה להחזיר ליהודים שהם צאצאי מגורשי פורטוגל את האזרחות שלהם. אומנם זה נכון שלא פשוט להוכיח את הקשר שלנו למקום, כי עברו הרבה מאוד שנים ומדובר על לא מעט דורות, אך מי שבאמת צאצא של מגורשי פורטוגל – מדוע שיוותר על זכותו לדרכון? למעשה, כיוון שרוב מגורשי ספרד עברו לפורטוגל, בפועל כמעט כל מי שזכאי לדרכון ספרדי יהיה זכאי גם לדרכון פורטוגלי ולהפך.

מהן הסיבות שבגללן כדאי להתעקש על הוצאת הדרכון?

אין ויכוח שזה לא כל כך פשוט להוציא אזרחות פורטוגלית ובהמשך לבקש דרכון, כי יש הרבה מאוד בירוקרטיה שאיתה צריך להתמודד. עם זאת,רגע לפני שאתם מתייאשים ומתחילים להיאחז באמירות כמו "אין כמו בארץ" ו"כאן הוא הבית שלנו", כדאי שתזכרו שלא מדובר רק עליכם. כלומר, אם אתם בעצמכם תוכיחו שאתם זכאים לאזרחות פורטוגלית, בהמשך גם הילדים שלכם יוכלו ליהנות מכך, ויכול להיות שעבורם זה יהיה רלוונטי. בבואנו לראות מהן הסיבות שבגללן כן שווה להיאבק ולממש את הזכות שלכם לאזרחות פורטוגלית, אנחנו רואים שיש לא מעט סיבות לכך. ראשית, עוד דרכון לא יזיק לכם, ושנית, ברוב המקרים להחזיק עוד דרכון זה אומר לפתוח לעצמכם עוד ועוד דלתות. כיוון שפורטוגל שייכת לאיחוד האירופי, זה אומר בפועל שאם יהיה לכם דרכון פורטוגלי, תוכלו לחיות באירופה כולה. זה יכול להיות רלוונטי עבור מי שרוצה לקחת את המשפחה ולשנות קצת את האווירה שבה הוא חי, זה יכול להיות נוח עבור מי שחושב על רילוקיישן מכל סיבה שהיא וזה יכול להיות נפלא עבור מי שרוצה ללמוד בחו"ל. יכול להיות שאתם בעצמכם כבר אנשים מבוגרים עם מקצועות ואין לכם תוכנית לחזור לספסל הלימודים, אך מה עם הילדים שלכם? אנשים צעירים אחרי הצבא שיש להם דרכונים אירופאים יכולים ללמוד באוניברסיטאות הכי טובות של אירופה בקלות ולכן כדאי לחשוב על הוצאת אזרחות פורטוגלית.

האם אפשר לעשות זאת במהירות?

אם גם אתם שייכים לאותם האנשים שעבורם כל מה שקשור לבירוקרטיה זה סוג של סיוט, אפשר להבין מדוע אתם חוששים מהשאלה איך מוציאים אזרחות פורטוגלית ואח"כ דרכון. מצד שני, כדאי שתדעו שאתם לא היחידים שמוטרדים מהעניין הזה, ולכן בהחלט ניתן למצוא לא מעט חברות מקצועיות שיכולות לסייע לכם בעניין הזה. כלומר, במקום שתצטרכו להתמודד עם הסוגיה הזאת לבד, אנחנו מציעים לכם לפנות אל חברה מקצועית, להפקיד בידיה את המשימה וליהנות משירות נפלא. חברה מקצועית יודעת, לפני הכול, את השפה, מה שאומר שאנשי המקצוע יוכלו לפענח כל מסמך שאתם צריכים להציג ואף להבין את הדרישות לכל אורך הדרך. בנוסף לכך, כאשר חברה גדולה ורצינית פונה אל הרשויות בפורטוגל בשם הלקוחות שלה – הסיכוי לזרז את התהליכים יהיה הרבה יותר מהיר. לכן אין שום סיבה שבגללה אתם צריכים לעשות את הדברים לבד כי אם אתם יכולים להסתייע במומחים, מדוע שלא תעשו זאת? אומנם זה נכון שיהיה עליכם לשלם על השירות הזה אך בסופו של דבר זה ישתלם לכם מאוד כי זה יקצר עבורכם את התהליך בצורה משמעותית.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אזרחויות ודרכונים
אזרחות גרמנית משתלמת
4 יתרונות לאזרחות נוספות

בעולם הגלובלי יותר ויותר, אנשים רבים מבקשים להרחיב את ההזדמנויות שלהם ולשפר את חייהם האישיים והמקצועיים על ידי השגת

אזרחות פורטוגלית לילדים

הרצון להחזקת דרכון פורטוגלי ואזרחות פורטוגלית הולך וגובר בשנים האחרונות בקרב רבים. זאת בעיקר בשל הפרסום בשנת 2015 שהוציאה