נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

למה חשוב לפנות דווקא לעורך דין תאונות עבודה?

עורך דין תאונות עבודה

במה אתם עובדים? אם מדברים על תאונות עבודה, השאלה הזאת בכלל לא משנה. תאונת עבודה יכולה לקרות לכל אחד, והיא מצריכה סיוע משפטי לקבלת פיצויים כספיים שהחוק מאפשר את קבלתם לנפגעים למי שנפגע בתאונה כזאת.  במאמר הבא נסביר למה במקרים כאלה, חשוב לפנות דווקא לעורך דין המתמחה בתאונות עבודה. 

 

מהי תאונת עבודה?

חשוב להבין מהי ההגדרה של החוק לתאונת עבודה. לפי החוק, תאונות עבודה הן תאונות שמתרחשות במקום העבודה, במהלך העבודה, בדרך אל העבודה מהבית או בדרך מהבית אל מקום העבודה. ישנן גם תאונות נוספות שעשויות להיחשב כתאונות עבודה.

אם למשל אתם אוכלים ארוחת צהרים במקום מסוים, שאושר על ידי המעסיק, ושם נקלעתם לתאונה, ייתכן שתאונה זאת תחשב לתאונת עבודה. גם תאונות דרכים מסוימות, הקשורות לנסיעות שקשורות אל העובדה שלכם או מקום העבודה שלם, יכולות להיחשב כתאונות כאלו.

 

יכולותיו של עורך הדין

אל המקרים הללו נכנס עורך הדין. עורך דין שמתמחה בתאונות עבודה מנוסה במקרים שונים של תאונות כאלו. לכן, יש לו גם ניסיון בסיטואציות משפטיות שונות ורלוונטיות וגם מיומנות, שלכם אין. עם נוסיף לכך את הידע שיש לו, נקבל איש מקצוע שיכול לתת לכם סיוע ממשי. ניתן לקבל פיצויים כספיים משמעותיים לאחר תאונת עבודה, ואתם תרצו איש מקצוע כזה לצידכם, כדי להבטיח את מיקסום הפיצויים בהקדם.

 

הבנת המקרה לגופו

כל תאונה נשפטת בפני עצמה. לכן, הדבר הראשון שעורך דין תאונות עבודה יוכל לעזור לכם בו הוא הבנה של התאונה שאירעה לכם. הוא ישמע את הסיפור מכם ויבין האם באמת מדובר בתאונה שניתן להגדיר מבחינה משפטית בתור תאונת עבודה.

 

סיוע בקבלת דמי פגיעה

נפגע עבודה שמושבת מהעבודה שלו זכאי לקבל דמי פגיעה. מדובר על תשלום המחושב לפי הכנסתו החודשית של הנפגע. עורך הדין יוכל לסייע לכם להגיש בקשה לקבלת דמי פגיעה מהביטוח הלאומי, הגוף שאמון על מתן דמי הפגיעה.

 

סיוע בקבלת קצבת נכות

תאונות עבודה יכולות להשבית עובד ליותר מיום אחד או יומיים. תאונות מסוימות יכולות לגרום לעובד נכות משמעותית, לזמן קבוע. במקרים הללו עורך דין תאונות עבודה יסייע לכם להגיש תביעה לקבלת קצבת נכות, המצריכה גם התייצבות מול וועדה רפואית, אליה יכול עורך הדין להכין אתכם.

 

מקרי רשלנות

חלק קטן מתאונות העבודה נגרם עקב רשלנות של המעסיק. החוק קובע כי עובד שנפגע כתוצאה מרשלנות כזאת יכול להגיש תביעת פיצויים נגד המעסיק שלו. עורך הדין יסייע לכם בהגשת התביעה הזאת וייצג אתכם לאורכה.

 

ערעורים

הביטוח הלאומי דחה את התביעות שהגשתם? בית המשפט לא קיבל את הטענות שלכם בגין רשלנות המעסיק? זאת לא המילה האחרונה – תמיד ניתן להגיש ערעור. הגשת ערעור בסיוע עורך דין יכולה להעלות את הסיכויים שלכם לקבלת פיצויים כספיים.

עורך דין תאונות עבודה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
תביעת לשון הרע
כיצד להתמודד עם תביעת הוצאת דיבה?

התמודדות עם תביעת לשון הרע היא אתגר רב-צדדי הכולל ממדים משפטיים, שיקולי מוניטין והיבטים אישיים. מרגע הגשת התביעה, על הנאשם לנווט במורכבות של דיני לשון הרע, לפנות לייעוץ משפטי מיוחד ולשקול את ההשלכות הרחבות יותר.   קיבלתם תביעה? לא צריך להילחץ עם קבלת תביעת לשון הרע, הצעד הראשון כרוך לעתים קרובות בבדיקה יסודית של ההצהרה המדוברת כדי להעריך את הפוטנציאל שלה להיחשב לשון הרע על פי החוק. הדבר כרוך בקביעה האם ההצהרה אכן שקרית, אם פורסמה לצד שלישי, ואם גרמה או עלולה לגרום נזק למוניטין או נזק אחר.

מה היא פגיעה בפרטיות

בעידן הדיגיטלי של היום, בו הטכנולוגיה הפכה לחלק בלתי נפרד מחיינו, מושג הפרטיות קיבל מימד חדש לגמרי. עם איסוף