נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם כדאי לקנות דירה חדשה מקבלן או יד שנייה?

דירה חדשה

אתם מתלבטים איזו דירה לקנות? אחרי שעבדתם כל כך הרבה שנים והצלחתם לחסוך כסף החלטתם שלא תרצו להמשיך לחיות בדירות שכורות? אם כך, אנחנו בהחלט יכולים להבין ללבכם, כי עמוק בפנים כל אחד היה רוצה להיות בעל נכס. מתלבטים בין דירה חדדה ובין דירה יד שנייה? על כך במאמר שלפניכם.

שכונת מגורים

היתרונות של קניית דירה חדשה

בין אם אתם מחפשים היום בתים למכירה בראשון לציון ובין אם אתם רוצים לראות דירות שונות, כדאי יהיה להכיר את היתרונות של נכסים חדשים לגמרי. כאשר אתם קונים נכס כמו דירה מקבלן, אתם יכולים להיות בטוחים בוודאות שאף אחד לא גר לפניכם בנכס. אין תחושה נפלאה יותר מאשר הידיעה הברורה שזו הדירה שלכם, כך שברור מדוע לא מעט אנשים בוחרים באפשרות הזאת. בנוסף לכך, כמובן שכאשר מדובר על דירות חדשות לגמרי כמעט תמיד מערכת האינסטלציה והחשמל שבדירות הללו עובדת בצורה נהדרת, מה שהופך את החיים בדירה לנוחים פי כמה.

האם יש יתרונות לרכישת דירה מיד שנייה?

כמובן שכן, כי אחרת אנשים לא היו ממשיכים לקנות גם דירות משומשות. ראשית, לא אחת האפשרות של קניית דירה יד שנייה יכולה להיות זולה יותר, ובנוסף, לא פעם הדירות הישנות יותר דווקא ממוקמות במקומות הכי אטרקטיביים בעיר. לכן כדאי לזכור שגם האפשרות הזאת קיימת כך שאם אתם יכולים לבדוק אותה לעומק, שווה לעשות זאת. מה שכן, אנחנו ממליצים לכם בחום לבדוק גם את הדירה, את המערכות השונות שבה וכל דבר אחר שניתן. כמובן שכאשר הדירה ישנה יותר עלולות להיות בה תקלות חמורות יותר מבחינת איטום וכדומה, כך שרצוי להזמין אפילו חברת בדקת בית לביצוע כל הבירורים שצריך.

כיצד לאתר את הנכס המושלם?

זה לא משנה אם אתם חושבים לקנות דירה חדשה מקבלן או שאתם מעדיפים דווקא לקנות דירה יד שנייה, כי בכל מקרה, נשאלת השאלה איך תאתרו את הנכסים המתאימים לכם. יש אומנם אפשרות לנסות לחפש את הנכס לבד, כי כמובן שמידע אודות הנכסים השונים תוכלו למצוא באינטרנט בקלות, אך בפועל זה לא תמיד מומלץ. העניין הוא שיש הרבה נכסים שבכלל נמצאים בבלעדיות אצל סוכנויות נדל"ן כאלה ואחרות ובנוסף, החיפוש העצמאי עלול להיות מתיש. לכן, אם יש לכם אפשרות כן לפנות אל סוכנות נדל"ן שאתם סומכים על אנשיה, זה עדיף. בצורה כזאת אפשר יהיה להבין מה דרוש לכם ומהן הדרישות שלכם מהנכס, מה שיהפוך את החיפוש למהיר והרבה יותר ממוקד. ממש כפי שהייתם פונים לקבלת שירותי תכנות אפליקציות מהטובים ביותר, כך רצוי גם לחפש את הנכס המושלם בעזרת מי שיש לו ניסיון, הבנה וכמה שיותר בקיאות בתחום, אז למה אתם מחכים?

למידע נוסף: http://www.sun-heat.co.il.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עורך דין מיסים
MasAmerica – Who Are They?

ישראלים רבים מחזיקים ברשותם אזרחות אמריקאית. מעבר ליתרון שבדבר, רבים מהם אינם מודעים גם לחובות הכרוכות בכך, בעיקר חובת

מטבעות ועט על גבי מסמך
תיקון 190 בעד ונגד

פקודת מס הכנסה כוללת את כל ההנחיות והתנאים הנוגעים לתשלומי מס ההכנסה, לשכירים ולעצמאיים כאחד. מצד שני, הפקודה כוללת

הלבנת הון

הלבנת הון עלולה להוביל את הנאשם לעונש מאסר כבד כמו גם קנס כספי. כיצד ניתן להימנע מכך? כל הפרטים