נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מאיר בקרמן מגלה האם מגיע לכם החזרי מס

Shutterbug75 / Pixabay

אנשים רבים מרגישים אובדי עצות מול עולם המיסים הרחב והמסובך. קשה לדעת מאיפה להתחיל כשמנסים לגשת לחוקים כמו חוק מס הכנסה או להבין באיזו מדרגת מס אנו נמצאים מבחינת הכנסות ולאלו נקודות זיכוי אנו זכאים. הדבר קשה על אחת כמה וכמה כשמדובר במערכות חוקים מסובכות שקל מאוד לעשות בהן טעויות. הפתרון הפשוט ביותר למצבים אלו הוא לפנות לעורך דין מאיר בקרמן: עורך דין אשר מומחה לענייני מיסים, ויוכל לדאוג לכם ולחלץ אתכם ממצבים סבוכים הקשורים לענייני מיסים ועזור לפתור כל דילמה הקשורה לכך. במאמר זה מאיר בקרמן מגלה האם מגיע לכם החזרי מס ואיך ניתן לקבל אותם. כל התשובות וכל הדרכים שלא חשבתם שקיימות, גלויות אחת ולתמיד.

 

כל מה שחשוב לדעת לגבי מיסים וחוקי מיסים

מיסים הם הדרך של המדינה לקבל סכום מסוים מתוך ההכנסות של האזרחים שלה. אנשים רבים חשים מתוסכלים לנוכח המורכבות והכמות של חוקי המיסים, ועצם זה שכל חוק מתייחס לפלח אוכלוסייה אחר. דרכי החישוב של האזרחים הפשוטים לא תמיד דומות לדרכי החישוב של רשויות המס, אז איך אפשר לדעת מי צודק במקרים אלו? התשובה לכך היא שאינכם צריכים להתעסק בתחום המיסים לבד ולהרגיש אבודים: עורך דין מאיר בקרמן יכול לחלץ אתכם מכל תסבוכת הקשורה לעולם המיסים ולהסביר לכם כל מה שתצטרכו לדעת לגבי חוקי מיסים. תחום התמחות ספציפי של עורך דין מאיר בקרמן הם החזרי מס, ובמאמר זה תוכלו לדעת באמצעות הסבריו של עורך דין מאיר בקרמן, האם מגיע לכם החזרי מס.

 

החזרי מס: כשמגיע לכם החזרי כספים מהמדינה, מדוע שלא תיקחו אותם?

ייתכן ושילמתם במשך חודשים או שנים יותר מדי מס ממה שהייתם צריכים. במקרה כזה הכסף לא הולך לאיבוד אלא יכול להיות מוחזר אליכם ישירות לחשבון הבנק בצורה קלה ובטוחה. איך עושים זאת? פונים לאדם הנכון המבין בעולם המיסים: עורך דין מאיר בקרמן. בכל הקשור להחזרי מיסים ותקנות וחוקי מיסים, עורך דין מאיר בקרמן הוא הכתובת לדאוג לכך שתקבלו את מלוא החזרי המס המגיעים לכם.

 

3 סיבות לקבל החזרי מס

בעולם המיסים קיימות- 3 סיבות עיקריות לקבלת החזרי מס, ויש סיכוי גדול שאינכם מכירים אותן. מצבים אלו נוגעים לכך ששילמתם יותר מדי מיסים ממה שהייתם אמורים לשלם, לאורך זמן. 3 הסיבות הללו הן:

  1. פוטרתם לאורך שנת המס האחרונה
  2. לא ערכתם תיאום מס כמו שצריך
  3. לא הגשתם בקשה לנקודות זיכוי
  4. אתם נמצאים במדרגת המס הלא נכונה

בהמשך המאמר נפרט איך פיטורים יכולים להביא להחזר מס, איך מבצעים תיאום מס, איך מגישים בקשה לנקודות זיכוי ואיך יודעים מה הן מדרגות המס הנכונות שלכם, כך שתמצו את הזכויות שלכם ותקבלו את מירב הכסף שמגיע לכם מבחינת מיסים.

 

פיטורים לאורך שנת המס האחרונה: איך זה נותן לכם החזרי מס?

נניח ועבדתם בחברה מסוימת- 5 שנים, וכעת בשנה השישית מפטרים אתכם כמה חודשים לאחר שהחלה השנה. נוצר מצב כעת שאתם עשויים לקבל זכאות של החזר מס מאיר בקרמן, אותו המס שנוכה מהמשכורת שלכם בתקופה בה עבדתם, מכיוון שהוא חושב מתוך הנחה שלא תפוטרו ותמשיכו לעבוד לאורך שנת המס כולה. אך איך בודקים אם אתם זכאים להחזר כזה? תוכלו לפנות לעורך דין מאיר בקרמן, מומחה לענייני מיסים ולהחזרי מס, שיוכל לבדוק עבורכם באופן מהיר ויעיל את הזכאות שלכם להחזר מס עקב פיטורים. למידע נוסף, בקרו אותנו בטוויטר.

 

תיאום מס: איך הוא יכול להביא להחזרי מס?

יש כמה דברים שחשוב לדעת לגבי תיאום מס. ראשית, אם לאורך שנים עבדתם כשכירים במקום עבודה אחד ולאחר מכן באיזשהו שלב הוספתם עבודה זמנית או קבועה לעבודה העיקרית, ומדובר בשתי עבודות שונות, עליכם לערוך תיאום מס בהקדם האפשרי. שנית, תיאום מס עורכים על ידי הגשת טופס 101, וחשוב לעשות זאת בהקדם האפשרי ולא לחכות עם זה. אם תמתינו ולא תגישו בזמן טופס 101, סביר להניח שתשלמו יותר מס ממה שאתם אמורים לשלם בעבור שתי ההכנסות השונות שלכם משתי העבודות השונות. הדרך המהירה והיעילה להסדיר את המצב הזה היא לפנות לעורך דין מאיר בקרמן, אשר יוכל לעזור לכם למלא את הטופס כמו שצריך, ואם כבר מילאתם אותו בעבר הוא יוודא שעשיתם זאת בצורה הנכונה.

 

נקודות זיכוי: כל מה שאתם צריכים לדעת

נקודות זיכוי הן הנחה מסוימת שנעשית בחישוב המס שעליכם להפריש. תחת ההגדרות השונות של נקודות הזיכוי יש סוגי אוכלוסייה שונים, למשל אנשים אשר סיימו לאחרונה תואר באוניברסיטה, או אנשים שיש להם ילדים. גם אנשים שבני זוגם אינם עובדים זכאים להקלה בנקודות מס, וגם נשים או תושבי ישראל. יש עוד קטגוריות רבות לנקודות זיכוי מס, ולא בטוח שאתם מודעים אליהן. כך יוצא מצב שאתם לא מקבלים הנחה לה אתם זכאים. כדי לפתור את המצב הזה תוכלו לפנות לעורך דין מאיר בקרמן אשר ידאג לוודא שתקבלו את ההנחה המלאה שאתם צריכים בעבור נקודות זיכוי המס.

 

מדרגות המס וכיצד לחשב אותן

מדרגות המס קובעות הגדרות ברורות לכמה כל אדם בישראל צריך לשלם מס הכנסה, בהתאם לגובה ההכנסה שלו. למשל, מי שמשכורתו היא בין- 9,031 ₪ עד- 14,490 ₪, נמצא במדרגת המס השלישית בה הוא צריך להפריש- 20% מהכנסותיו למיסים. מדרגות מס הכנסה אינן עסק ברור כל כך, משום שמה עושים במקרה ויש לכם הכנסות ממספר מקורות שונים וכל הכנסה נמצאת במדרגת מס אחרת? כדי לענות על שאלה זו תוכלו לפנות לעורך דין מאיר בקרמן: איש המיסים בעבורכם, שיעשה לכם סדר בכל הקשור למדרגות מס וידאג שתקבלו החזרי מס אם אתם זכאים לכך.

 

מאיר בקרמן, עורך דין לענייני מיסים שידאג להחזרי המס שלכם

לפני שניגשים לבחור עורך דין שיטפל בנושא חשוב כמו כספים ומיסים, חשוב לשים לב למספר דברים. כפי שכשהולכים לרופא כדי לקבל טיפול רפואי חשוב ללכת לאיש מקצועי והגון, כך גם בעולם המיסים. חשוב לשים לב שעורך הדין שתבחרו נותן לכם הצעת מחיר הוגנת תמורת שירות מלא ומקסימלי, ויידע ללוות אתכם לאורך הליך בקשת החזרי המס, לתמוך ולסייע בכל שאלה. בנוסף חשוב לבחור במישהו מקצועי שלמד את תחום המיסים באופן ספציפי כחלק מלימודי משפטים. על כל אלו עונה עורך דין מאיר בקרמן, והוא עורך הדין המקצועי והמנוסה שמומלץ שתפנו אליו.

 

לסיכום

עולם המיסים ומערכת המיסים בנויים כך שקשה מאוד לאנשים פשוטים שלא למדו משפטים להבין כיצד לגשת אליהם. בכל הנוגע להחזרי מס, חשוב לדעת שניתן לקבל אותם בצורה פשוטה ויעילה אם פונים לאדם הנכון והמקצועי בתחום. עורך דין מאיר בקרמן יוכל לדאוג שתקבלו החזרי מס משלל סיבות: על ידי טופס תיאום מס, על ידי סידור עניין מדרגות המס ונקודות הזיכוי, ושלל גורמים נוספים שיכולים להיות הסיבה לכך שמגיע לכם החזרי מס. פנו לעורך דין מאיר בקרמן ולא תצטערו.

החזר מס

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עורך דין מיסים
MasAmerica – Who Are They?

ישראלים רבים מחזיקים ברשותם אזרחות אמריקאית. מעבר ליתרון שבדבר, רבים מהם אינם מודעים גם לחובות הכרוכות בכך, בעיקר חובת

מטבעות ועט על גבי מסמך
תיקון 190 בעד ונגד

פקודת מס הכנסה כוללת את כל ההנחיות והתנאים הנוגעים לתשלומי מס ההכנסה, לשכירים ולעצמאיים כאחד. מצד שני, הפקודה כוללת

הלבנת הון

הלבנת הון עלולה להוביל את הנאשם לעונש מאסר כבד כמו גם קנס כספי. כיצד ניתן להימנע מכך? כל הפרטים