נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה העונש על נהיגה בזמן פסילה?

ילדה נוהגת במכונית

לעיתים, נהגים שרישיון הנהיגה שלהם נפסל מסיבה מסוימת, בוחרים לעלות על הכביש בכל זאת ולסכן את הסובבים אותם. ראוי לציין כי פעולה זו עלולה לסכן לא רק את הנהגים האחרים שעל הכביש, אלא גם את הנהג שרישיונו אינו תקף. במדריך זה נציין בפניכם מה ההשלכות של נהיגה עם רישיון בזמן פסילה, נרמוז לכם תחילה שמדובר בעניין שעדיף להימנע ממנו במידה וניתן.

 

הרקע לכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי אנחנו כותבים לאחר שקרוב משפחה שלנו שיתף אותנו בסוד (זה כבר לא באמת סוד יוסי) שהוא נהג ברכב שלו למרות שרישיונו נפסל לפני כמה שבועות. לדבריו זו הייתה נסיעה דחופה ביותר שגרמה לו לעלות על ההגה. אנחנו בתגובה אמרנו לו שמדובר בעבירה חמורה שעשויה לגרור עונש רציני ביותר. כדי שהוא יוכל לדעת מה ההשלכות של מעשה זה, יצאנו לבדוק את העניין לעומק וחזרנו עם כל התשובות שגם אתם צריכים לדעת.

 

בואו נגדיר תחילה מהי נהיגה בזמן פסילה

רגע לפני שנציג בפניכם את העונשים הקבועים בחוק וכמה רגעים לפני שנמליץ לכם לפנות בהקדם האפשרי אל עורך דין תעבורה שיסייע לכם בהליך שצפוי לכם בהמשך, חשוב לנו לציין תחילה את ההגדרה של נהיגה בזמן פסילה. הכוונה למצב שבו נהג קיבל הודעה רשמית ובה נאמר או נכתב כי הרישיון שלו נפסל. כך שהוא בעצם לא יכול לנהוג ברכב עד להודעה חדשה.

 

מה העונש הצפוי?

כעת, כשיש לכם את המידע הבסיסי בנושא, אפשר להציג בפניכם את העונש הקבוע בחוק. מדובר במאסר שיכול להימשך עד כ – 3 שנים! במקרים מסוימים, העונש יכול להיות גם תשלום של קנס ובמקרים חריגים, הנהג עלול לאבד את רישיון הנהיגה שלו לצמיתות. כך שבעצם, לא יתאפשר לו לנהוג ברכב בהמשך חייו. מדובר בעונשים קשים מאוד שראוי להימנע מהם.

 

מתי עשויה לבוא לידי ביטוי נהיגה בזמן פסילה?

נהיגה בזמן פסילה יכולה להתקיים בכמה מצבים שונים, למשל:

  • כאשר נהג צבר מעל ל – 35 נקודות תעבורה
  • כאשר הנהג התבקש שלא לעלות על הכביש מטעמים רפואיים (בעקבות החלטה של המכון הרפואי לבטיחות בדרכים)
  • כאשר נהג קיבל הודעה על פסילה מנהלית על ידי קצין משטרה לאחר שזה ביצע עבירות שונות
  • כאשר נהג קיבל הודעה על פסילה מנהלית מטעם בית המשפט ועוד

 

נהגתם בזמן שרישיונכם נפסל? פנו בהקדם אל עורך דין

אם נהגתם בזמן שהרישיון שלכם נפסל, אתם צריכים לפנות בהקדם האפשרי אל עורך דין תעבורה שיסייע לכם בהליך שאתם צפויים לעבור בהמשך. שכן, כפי שאתם יכולים לראות, מדובר בעבירה קשה שלצידה ענישה קשה עוד יותר.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך שעסק בעונש על נהיגה בזמן פסילה. כדאי שתעבירו את המידע האלה כדי שאחרים ידעו ויימנעו ממצב זה.

מכונית ב.מ.וו

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
תביעת לשון הרע
כיצד להתמודד עם תביעת הוצאת דיבה?

התמודדות עם תביעת לשון הרע היא אתגר רב-צדדי הכולל ממדים משפטיים, שיקולי מוניטין והיבטים אישיים. מרגע הגשת התביעה, על הנאשם לנווט במורכבות של דיני לשון הרע, לפנות לייעוץ משפטי מיוחד ולשקול את ההשלכות הרחבות יותר.   קיבלתם תביעה? לא צריך להילחץ עם קבלת תביעת לשון הרע, הצעד הראשון כרוך לעתים קרובות בבדיקה יסודית של ההצהרה המדוברת כדי להעריך את הפוטנציאל שלה להיחשב לשון הרע על פי החוק. הדבר כרוך בקביעה האם ההצהרה אכן שקרית, אם פורסמה לצד שלישי, ואם גרמה או עלולה לגרום נזק למוניטין או נזק אחר.

מה היא פגיעה בפרטיות

בעידן הדיגיטלי של היום, בו הטכנולוגיה הפכה לחלק בלתי נפרד מחיינו, מושג הפרטיות קיבל מימד חדש לגמרי. עם איסוף