נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה נחשבת תאונת דרכים ולמה חשוב שיהיה לכם עו"ד

מה נחשבת תאונת דרכים ולמה חשוב שיהיה לכם עו_ד

תאונות דרכים מתרחשות מידי יום במקומות שונים ברחבי הארץ. תרחיש מצער זה הוביל אותנו להוציא לאור סדרת מדריכים שתציג את המידע הרלוונטי שחיוני עבור מי שלקחו בתאונות מסוג זה. המדריך הנוכחי הוא הראשון בסדרה, בו תופיע ההגדרה של תאונת דרכים ומיד לאחריה, תוצג החשיבות של הסתייעות מצד עורך דין מוסמך בתרחישים מסוג זה. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתקבלו את כל המידע הדרוש לכם בתור התחלה.

 

תאונת דרכים – ההגדרה

יש הסוברים שההגדרה של תאונת דרכים הינה פשוטה למדי וכוללת תרחיש אחד בודד. האמת היא שאין זה נכון. שכן, תאונת דרכים עשויה להתרחש בכל מיני סיטואציות שנוגעות לקרבה לכלי תחבורה שונים. הפציעות עשויות לבוא לידי ביטוי למשל בעקבות שימוש ברכב ממונע, לדוגמא:

  • אוטובוס
  • טרקטור
  • אופנוע
  • מכונית
  • קטנוע ועוד

 

בנוסף לכך, ישנן תאונות שמתקיימות בעקבות פגיעה של אדם בודד מרכב חונה או במהלך היציאה והכניסה מהרכב. חשוב לציין שלעיתים אנו סבורים שתאונה שעברנו אינה נחשבת ל"תאונת דרכים", אך הדבר עשוי להתגלות כטעות. לכן, ההמלצה היא להסתייע בעורך דין שיבחן את המצב ויקבע האם המקרה עונה על ההגדרה של תאונת דרכים או שלא.

תאונת דרכים – ההגדרה

כך עורך הדין בוחן את המקרה

מי מכם שעברו תאונת דרכים ויפנו אל עורך דין מוסמך שבקיא בנושא, יגלו שהוא יבקש לקבל פרטים מקיפים אודות התאונה. למשל: מידע אודות המעורבים בתאונה, כלי הרכב שנכחו במקום, עוצמת הפגיעה, הטיפול הרפואי שהתקבל (במידת הצורך) ועוד.

שכן, עליו לבחון את ספרי המשפטים ולבדוק אם המקרה עונה על הקריטריונים של תאונת דרכים. רגע לפני שנעבור לפסקה הבאה, נמליץ לפנות לשירותיו של bechar עורך דין תאונות דרכים  שיבדוק את המקרה שאירע לכם, כדי ליידע אתם במידה ותהיו זכאים להגשת תביעה.

 

חשיבות ההסתייעות בעורך דין

כעת אתם יודעים מהי תאונת דרכים  וברור לכם שמדובר בהגדרה מורכבת שצריכה להיבדק באופן מעמיק על ידי עורך דין בלבד. זו ההזדמנות לספר לכם שישנה חשיבות גבוהה בפנייה לעורך דין. שכן, זה מכיר לעומק את ההגדרות של תאונה זו. ראוי לציין שלא די בכך שהוא יוכל לבדוק את המקרה שלכם ולסייע בהגשת התביעה, הוא גם יפנה לרופאים מומחים שיבדקו אתכם וישלחו חוות דעת מקצועית שתשמש כראיה בבית המשפט בהמשך ההליך.

 

טיפ חשוב: תבדקו את הרקע של עורך הדין הנבחר

רגע לפני שהמדריך יסתיים, חשוב שתדעו שעליכם להכיר מקרוב בעורך הדין שצפוי לסייע לכם. מדובר בבירור שיבחן את הוותק, הניסיון וחוות הדעת שנכתבו עליו עד כה. כל אלה יאפשרו לכם להיות בטוחים שבחרתם נכון.

 

לסיום

תאונות דרכים באות לידי ביטוי תוך התערבות של כלי רכב ממונע. מי שמצאו את עצמם נפגעים מכלי שכזה, צריכים לפנות בהקדם האפשרי לעורך דין שיבחן את זכאותם להגשת תביעה וקבלת פיצויים.

טיפ חשוב_ תבדקו את הרקע של עורך הדין הנבחר

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עורך דין תעבורה
מזנאיים
הזמנה לבדיקת כשירות לנהיגה

קיבלתם זימון לבדיקת כשירות לנהיגה? מתבלבלים ממקבץ האותיות המבלבל מרב"ד? מוציאים רישיון למשא כבד ולא מבינים איך להתחיל? כל