נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מחיקת חובות מול הבנקים

בנקים

מדינת ישראל מלאה באנשים שהגיעו למצב של חובות מול הבנקים. התוצאה הזו היא תוצר של מגוון משתנים, כמו משכורות נמוכות יחסית, יוקר המחייה שבא לידי ביטוי בשכר דירה גבוה, חשבונות גבוהים ועוד, הלוואות שאי אפשר לעמוד בהן ועוד.

מצב כזה מוביל את אותם אנשים לחוסר יכולת לחיות את חייהם בצורה שקטה ושלווה, והם מרגישים שהחרב נמצאת כל הזמן על יד הצוואר שלהם. מחיקת חובות מול הבנקים היא אפשרות שכדאי להכיר בנקודת הזמן הזו, אז בואו נבין איך אפשר לעשות אותה, אם בכלל.

 

מחיקת חובות מול הבנקים – האם זה באמת אפשרי?

חלק מהאנשים נמצאים כל כך עמוק מתחת למים, עד שנדמה להם שאין שום סיכוי שתהיה להם אפשרות להיחלץ מהמצב שאליו הם נקלעו. להבדיל מהמחשבה הזו, המציאות אומרת דבר אחר לגמרי: מחיקת חובות מול הבנקים היא בהחלט אפשרות.

לא מדובר כאן על אפשרות שרחוקה מהמציאות או שקשה להגיע אליה, היא פשוט אפשרות שתצריך מכם התייעצות עם גורמים מקצועיים רלוונטים, והתמדה בדרך עקבית עד למחיקת חובות מול הבנקים.

 

לא הייתם רוצים לקבל דפיקה בדלת מההוצאה לפועל, נכון?

ברגע שקיימים חובות מול הבנקים, יוצא מצב שאתם בעצם במרדף אין סופי אחרי הזנב של עצמכם, ולא רק אתם נמצאים במרדף הזה – אלא גם הבנקים. ברגע שהחובות שלכם הולכים והופכים לגדולים יותר ויותר, ככה תמצאו את עצמכם מקבלים יותר טלפונים, יותר מכתבי התראה ובקיצור – בתוך בלאגן שלם שדרך היציאה ממנו נראית רחוקה יותר מתמיד.

לפני שאתם נכנסים לדרך הזו, שהיא לא רק לא נעימה אלא גם מאיימת ומתסכלת, כדאי לבדוק את אפשרות מחיקת חובות מול הבנקים כמה שיותר מהר. אז איך זה עובד בפועל?

 

מחיקת חובות מול הבנקים – שלב אחר שלב

המטרה שלכם היא לפתוח לעצמכם ערוץ תקשורת פתוח עם הבנק, כך שהאפשרות של מחיקת חובות מול הבנקים תוכל לעלות על השולחן. רגע לפני שהם פונים לדרכים קצת פחות נעימות, כדאי לשוחח עם הבנק ולהגיע איתו להסדר כלפי פריסת החוב שלכם. הבנק שלכם מעדיף גם הוא להימנע מפתיחת תביעות ובלאגן, ולכן בדרך כלל הוא יהיה פתוח לאפשרות.

בחלק מהמקרים מחיקת חובות מול הבנקים תתחיל מקיצוץ סכום החוב שלכם, דבר שאפשרי בהתאם לתנאים מסויימים שתצטרכו לעמוד בהם. מה שבטוח הוא שבדרך למחיקת חובות מול הבנקים, חשוב מאוד להתייעץ ולקבל ליווי צמוד מעורך דין, שיוכל לנהל מול הבנק את המשא ומתן בצורה מכובדת ומקצועית.

 

למידע נוסף על מחיקת חובות מול הבנקים – היכנסו לאתר האינטרנט של מגזין מרטינדייל

מגזין מרטינדייל, שנמצא בכתובת www.martindale.co.il, מרכז מידע חשוב בנוגע למחיקת חובות מול הבנקים, ובנוגע לנושאים משפטיים נוספים. היכנסו לאתר ותוכלו להתייעץ עם עורך דין מקצועי, ולרכוש את הידע הרלוונטי לכם. בהצלחה!

מחיקת חובות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עורך דין הוצאה לפועל