נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מי רשאי לסייע בקבלת פטור ממס ההכנסה?

קבלת פטור ממס הכנסה

רבים לא יודעים זאת, אך בישראל יש אוכלוסייה לא קטנה בכלל, שזכאית לקבל פטור ממס הכנסה. פטור ממס הכנסה הוא ללא ספק אחד הפטורים המשמעותיים בכל הקשור לתשלום המיסוי, והוא ממקסם בצורה משמעותית את ההכנסה. תוהים מי יכול לסייע לכם בקבלת פטור ממס הכנסה בצורה חוקית? המשיכו לקרוא.

 

זכאות לפטור ממס הכנסה

ישנם לא מעט גורמים מקצועיים שיכולים לסייע לכם לקבל פטור ממס הכנסה. לפני שאתם פונים אל אותם גורמים, כמו חברת בשביל הזכויות, מוטב להבין לעומק מי יכול למעשה לקבל את הפטור המדובר. לפי החוק, את הטבת המס המשמעותית בדמות פטור ממס הכנסה יכולים לקבל אנשים בעלי אחוזי נכות משמעותיים במיוחד.

מי שנמצא כי הוא סובל מ-90% נכות, בעקבות לקות אחת ובחלק מהמקרים בעקבות צירוף של מספר לקויות רפואיות שונות, נמצא באוכלוסיית הזכאות לקבלת פטור ממס הכנסה.

זכאות לפטור ממס הכנסה

כיצד מקבלים את הפטור?

הפטור לא ניתן בצורה אוטומטית לכל מי שעומד בתנאי הזכאות. על מנת לקבל את הפטור, יש להגיש בצורה יזומה בקשה לרשות המיסים. מי שלא מגיש את הבקשה הזאת יכול לפספס שנים שבהן הוא זכאי לקבלת הפטור, ובכך להפסיד הרבה כסף. למרות זאת, חשוב לציין שניתן לקבל החזרי מס מסוימים עבור שנים שפוספסו.

 

סיוע מגורמים מקצועיים

המציאות מוכיחה שלא מעט אנשים לא מגישים בקשה לקבלת פטור ממס הכנסה. הסיבות לכך עשויות להיות מגוונות, אך התוצאה היא אחת – אנשים שזכאים לא לשלם מס הכנסה, משלמים אותו במשך שנים ומפסידים הרבה מאוד כסף. לכן, ניתן לקבל סיוע בקבלת פטור ממס הכנסה מגרומים מקצועיים שונים.

 

חברה מקצועית

ישנן מספר חברות שמציעות שירותים הקשורים לביטוח לאומי, מס הכנסה ולביטוחים שונים. החברות הללו, שמיומנות בעבודה בירוקרטית מול רשויות שונות במדינה, כמו רשות המיסים, צברו ניסיון בהגשת בקשות שונות, כמו בקשה לקבלת פטור ממס הכנסה. באמצעות חברה מקצועית ניתן לעבור בדיקת זכאות ולקבל ליווי מלא, עד להשגת הפטור המבוקש.

חברה מקצועית

 

עורך דין

גם עורכי דין שמתמחים במיסים יכולים לסייע לכם לקבל פטור ממס הכנסה. עורך דין שמתמחה במיסוי מכיר את החוק ויפעל אל מול הרשויות השונות בשבילכם. הוא יעשה זאת לאחר שינחה אתם בצעדים הדרושים לקבלת הפטור.

 

רואה חשבון

רואי חשבון הם אנשי מקצוע שמבינים מאוד במספרים ובמיסים, ולכן הם בקיאים גם בכל מה שקשור לפטור ממס הכנסה. הם יכולים לסייע לכם בעיקר בפן הכספי והכלכלי של פטור זה, אך הם נחשבים לפחות מיומנים בסיוע בקבלת הפטור.

 

חשיבות הסיוע

קבלת סיוע מגרום מקצועי היא עניין משמעותי, שאין להקל בו ראש. בקשה לקבלת פטור ממס הכנסה שתידחה על ידי רשות המיסים, משמועתה היא איבוד משמעותי של כספים. סיוע איכותי ומקצועי יוביל אתכם להשגת המטרה שלכם בסבירות גבוהה מאוד.

קבלת פטור ממס הכנסה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי