נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

משרדי מקרקעין בארץ

נדל"ן

משרדי מקרקעין בישראל הם בעצם איגוד של מספר עורכי דין שנרשמו בלשכת עורכי הדין בהתאם לתקנות הלשכה. בנוסף, בכדי לפתוח משרד עורכי דין יש צורך בהסמכה כעורך דין ובביצוע התמחות בלשכת עורכי דין לענייני מקרקעין. בכתבה שלפניכם נסקור בקצרה את תחום משרדי עורכי הדין לענייני מקרקעין. 

 

עורך דין לענייני נדל"ן, מה זה?

עו"ד נדלן או עורך דין לענייני מקרקעין, הוא עורך דין שעבר את ההסמכה הנדרשת על ידי המועצה להשכלה גבוהה ולאחר מכן התמחה במשרד עורכי דין שעוסק בתחומי הנדל"ן. תחום הנדל"ן כולל בתוכו נושאים רבים ושונים וההתמקצעות בו אורכת שנים ארוכות.

עורך דין לענייני נדל"ן יכול לעסוק בתחומים של נדל"ן למגורים, נדל"ן מסחרי ועסקי ונדל"ן לחקלאות. לעיתים קרובות ייעוץ של עורך דין לענייני מקרקעין בזמן קיום עסקת נדל"ן מסוג זה או אחר יכול למנוע מכם הוצאות גדולות או להניב לכם תשואות נאות.

 

משרדי עורכי דין לענייני מקרקעין בישראל

משרדי עורכי דין באופן כללי ומשרד עורכי דין לענייני מקרקעין באופן פרטי, משתמשים בעובדה שלרשותם מספר עורכי דין בכדי לטייב את העבודה המשפטית שבה הם עוסקים. לכן במשרדי עורכי דין רבים ישנו עורך דין שממונה על כל תת תחום בתחום העיסוק של המשרד.

לדוגמא, בתחום הנדל"ן יהיה עורך דין אחד שמתעסק בעסקאות תמ"א 38 ואחד אחר שמתעסק במכירת דירות מגורים. אם יש לכם צורך בשירותים של משרד עורכי דין לענייני מקרקעין, לחצו על הקישור https://www.partouche-law.com.

 

תחום הליטיגציה במשרד עורכי דין

ישנם שני סוגי עיסוק עיקריים שבהם עוסקים עורכי דין. במשרדי עורכי דין רבים מקובל שעורכי הדין החברים בהם יתמחו באחד מתחומים אלו. התחום הראשון הוא תחום הליטיגציה המשפטית, והוא תחום הייצוג בבית משפט במקרה של תביעות. על עורך דין שמתמחה בתחום זה להכיר את כללי העמידה לפני שופט ולדעת לייצג את הטיעונים המשפטיים שברשותו בצורה נהירה וברורה.

בנוסף לכך עליו לדעת לענות לעניין ולהשיב כהלכה לשאלות השופט, עורכי הדין האחרים והעדים במשפט. על סוג העבודה השני נפרט בפסקה הבאה.

 

כתיבה משפטית במשרד עורכי דין

את החומר המשפטי עליו יתבסס עורך הדין העובד בתחום הליטיגציה, הוא יקבל מעורך דין שהתמחה בכתיבה משפטית. התמחות זאת כוללת למידה של כתיבת חוזים, מכתבי התראה ומכתבים משפטיים שונים, הכנת תיקי תביעה והגנה לבית משפט ועוד. משרד עורכי דין איכותי מתנהל בצורה מקצועית בתחום הכתיבה המשפטית ובתחום הליטיגציה כאחד.

 

משרדי עורכי דין לענייני מקרקעין בארץ – סיכום

משרדי עורך דין בארץ עוסקים במגוון רחב של תחומים ביניהם גם בתחום המקרקעין והנדל"ן. במשרדים כאלה מועסקים עורכי דין שעברו התמחות בתחום במשרד עורכי דין מתאים. משרדים אלו משתמשים בעובדה שלרשותם עורכי דין רבים בכדי לטייב את ההליך המשפטי. כתוצאה מכך במשרדים שכאלה ישנם עורכי דין עם תתי התמחויות, דבר שיכול לעזור בניהול הליך משפטי יעיל יותר.

נדל"ן

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עורך דין מקרקעין
מקרקעין
הסכם שכר טרחה מקרקעין

אתם עומדים לבצע בפעם הראשונה בחייכם עסקת מקרקעין ורוצים לקבל את שירותיו של עו"ד מקצועי ואמין? אם כך, ברור