נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

2 סיבות להתייעצות עם עו"ד לפני חתימה על חוזה השכרת מחסנים

בתקופה האחרונה אנו עדים למקרים מורכבים שנוגעים לחתימות על חוזי נדל"ן שונים שהובילו את אחד מהצדדים להתייצב בבית המשפט בעקבות מורכבות כלשהי. ראוי לציין כי מורכבות זו הייתה יכולה להימנע אילולא הצדדים היו מתייעצים תחילה עם עורך דין שבקיא בנושא. במדריך זה אנו נציין בפניכם את 2 הסיבות להתייעצות שכזו כדי להעלות את המודעות לעניין זה ולהפחית את הסיכויים שלכם להגיע אל בית המשפט בעקבות כך.

 

תכירו את האנשים שעומדים מאחורי המדריך

את המדריך הנוכחי בחרנו שלא לכתוב לבדנו. שכן, ראינו שיש הרבה אנשים שחוו על בשרם מקרים כמו אלו שתוארו בפניכם בפסקת הפתיחה. כך שהבנו בעצם, שעדיף לנו לפנות אל אלו שיודעים דבר או שניים בנושא ולשאול אותם מה הן הסיבות להתייעצות עם עורך דין לפני חתימה על חוזה של השכרת מחסנים. הם סיפרו לנו כמובן על הסיבות שהם הבינו בדיעבד, אבל אתם תוכלו להכיר אותם מבעוד מועד ולהיערך לכך בהתאם.

 

מהי הסיבה ה – 1 להתייעצות עם עורך דין לפני חתימה על חוזה השכרת מחסנים?

הסיבה הראשונה נוגעת לתחום העיסוק שלכם. אם הגעתם לקרוא את המדריך הנוכחי, אתם כנראה לא עורכי דין שעוסקים בתחום הנדל"ן. כך שבעצם, אין לכם את הידע המעמיק בכל הנוגע לסעיפים שצריכים להתקיים בהליך של השכרת מחסן להשכרה בחיפה או בכל מקום אחר בארץ. כך שאפשר בעצם לומר שאין לכם מידע מעמיק בכל הנוגע לתחום. לכן, כדאי שתתייעצו עם עורך דין שיציג בפניכם את כל החוקים והאותיות הקטנות שנוגעות לחוזה שלכם.

 

מהי הסיבה ה – 2 להתייעצות עם עורך דין לפני חתימה על חוזה השכרת מחסנים?

הסיבה השנייה היא כדי שתוכלו להיות רגועים. אחד הגורמים שסייע לנו בכתיבת המדריך ציין בפנינו שהוא חתם על חוזה של מחסן להשכרה בבני ברק ממש לאחרונה. ההליך גרם לו להיות מאוד מתוח, כך שהוא לא הצליח לתפקד כהרגלו ביום יום. לדבריו, אם היה מסתייע בעורך דין לפני החתימה, הוא יכול היה להיות הרבה יותר רגוע מההליך המדובר.

 

טיפ – איך תדעו שאתם מתייעצים עם עורך דין מומלץ לפני חתימה על חוזה השכרת מחסנים?

הרבה מהגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך כתבו לנו שהם לא היו פונים אל עורך דין באופן אקראי. לדבריהם, פנייה אל עורך דין צריכה להיעשות תוך בירור מעמיק אודותיו וקריאת חוות דעת שנכתבו עליו ברחבי הרשת. כשביררנו איך אפשר לעשות זאת, נמסר לנו כי ניתן לגלוש בפלטפורמות הבאות ולהגיע אל חוות דעת שנכתבו על ידי גולשים:

  • לשונית הביקורות של גוגל
  • קבוצות פייסבוק
  • פורומים שעוסקים בנושא

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את הסיבות להתייעצות עם עורך דין לפני חתימה על חוזה השכרת מחסנים. מאחלים לכם שההליך יעבור בטוב.

משקל

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
תביעת לשון הרע
כיצד להתמודד עם תביעת הוצאת דיבה?

התמודדות עם תביעת לשון הרע היא אתגר רב-צדדי הכולל ממדים משפטיים, שיקולי מוניטין והיבטים אישיים. מרגע הגשת התביעה, על הנאשם לנווט במורכבות של דיני לשון הרע, לפנות לייעוץ משפטי מיוחד ולשקול את ההשלכות הרחבות יותר.   קיבלתם תביעה? לא צריך להילחץ עם קבלת תביעת לשון הרע, הצעד הראשון כרוך לעתים קרובות בבדיקה יסודית של ההצהרה המדוברת כדי להעריך את הפוטנציאל שלה להיחשב לשון הרע על פי החוק. הדבר כרוך בקביעה האם ההצהרה אכן שקרית, אם פורסמה לצד שלישי, ואם גרמה או עלולה לגרום נזק למוניטין או נזק אחר.

מה היא פגיעה בפרטיות

בעידן הדיגיטלי של היום, בו הטכנולוגיה הפכה לחלק בלתי נפרד מחיינו, מושג הפרטיות קיבל מימד חדש לגמרי. עם איסוף