נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

עו"ד הסכם ממון

עוד הסכם ממון ראשית

יותר ויותר זוגות מגיעים למשרדנו במטרה להסדיר ביניהם כל ענייני הרכוש הקיים והעתידי שלהם. אנחנו מבינים מאיפה בא הצורך בכך ויודעים לפסק שירות בהתאם. הרבה פעמים שואלים אותנו מתי הזמן הכי טוב כדי לערוך הסכם ממון מקצועי אצל עו"ד הסכם ממון? התשובה היא – הזמן הכי טוב זה לפני החתונה! כו, קראתם נכון, דווקא בזמן הזה, כאשר הכל ורוד ורומנטי, זה הזמן הכי מתאים לעריכת הסכם ממון אצל עו"ד מומחה ובעל ניסיון בתחום.

עו"ד הסכם ממון לפני חתונה

העיתוי הכי נכון לעריכת הסכם ממון אצל עו"ד הסכם ממון מקצועי הוא דווקא לפני החתונה. הזוג הכי פתוח ואופטימי בזמן הזה, הכי מבין ונדיב. שווה פעם אחד לשבת יחד ודבר על העתיד הכלכלי של המשפחה העתידית. מה המטרות של הזוג, איפה ואיך הם רואים את החיים המשותפים שלהם, כמה ילדים הם רוצים וכו'.

צריך לחשב כלכלית את העתיד הרצוי, להבין מי תורם כמה לחשבון המשותף של המשפחה. לפעמים אחרי שיחות אלה, הזוגות לא חוזרים למשרד עורכי דין המתמחה בעריכת הסכמי ממון שלנו, סימן שמשהו הלך לא טוב בשיחה. אולי זה הדליק איזו מנורה אדומה אצל אחד מבני הזוג החושבים על העתיד המשותף והוא הבין שהאדם שהגיע איתו לנקודה כזו חשובה בחיים, כמו עריכת הסכם ממון אצל עורך דין להסכמי ממון מקצועיים, אינו האדם הנכון. רק בשביל זה היה שווה להגיע אלינו.

עוד הסכם ממון

עו"ד הסכם ממון אחרי חתונה

עריכת הסכם ממון אצל עו"ד הסכם ממון מקצועי המתמחה בתחום עריכת הסכמי ממון וצוואות אחרי החתונה, גם אופציה מעודפת, מאשר להשאיר את המצב כמו שהוא – ללא הסכם פיננסי כלכלי איזה שהוא בין בני הזוג. נכון, שאתם כבר נשואים וקצת מאוחר לדבר על הדברים האלה, אבל עדיין זה חשוב, כי בררת הכו המשותף בכל הקשור לרכוש הקיים והנצבר במהלך השנים על ידי בני הזוג היא מטרה ראויה אשר תשרת את בני הזוג גם לאחר החתונה בדרך יחידה ומשותפת.

אנו ממליצים לערוך גם צוואה יחד עם הסכם ממון אצל עורך דין מתמחה בתחום הסכמי ממון צוואות וירושות.

עו"ד הסכם ממון בין ידועים בציבור

הסכם ממון בין ידועים בציבור הוא חוזה לכל דבר ועניין, אשר מסדיר את חלוקת הרכוש המשותף בין בני הזוג ביום בו הם יחליטו שהקשר ביניהם תם. עקרונית אין הבדל גדול בין הסטטוס של הזוג, גם זוגות ידועים בציבור יכולים וכדי להם לערוך הסכם פיננסי כלכלי שיסדיר את הנכסים הקיימים והעתידיים שלהם.

בתי משפת רואים בעין דומה את הזוגות הנפרדים או המתגרשים ואין הרבה השלכות מסטטוס של בני הזוג על הרכוש המחולק כל ידי פושט.

רצוי להימנע ולא להגיע לסיטואציות האלה – כל מה שצריך לעשות בשביל זה, זה לערוך הסכם ממון אצל עורך דין להסכמי ממון וצוואות המתמחה בתחום, רצוי מאוד לערוך באותה הזדמנות גם צוואה. הדבר יחסוך לכם בעתיד זמן וכסף ויתן לכם שקת נפשי.

משרד עורי דין שלנו מתמחה בתחום הסכמי ממון וצוואות וישמח לתת שירות מקצועי גם לכם!

באדיבות אורדן עורכי דין – https://www.ordanlaw.co.il

 

 

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עורך דין משפחה
ריב על רכוש
חלוקת חובות בין בני הזוג

לעיתים כאשר זוג מתגרש עולה השאלה מה עושים עם החובות שהם צברו במהלך הנישואין, הסוגייה מסתבכת בעיקר כאשר החובות