נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה חשוב בבחירת עורך דין אחרי תאונת אופנוע

אופנוע נכנס במכונית

במידה ועברתם תאונת דרכים, פנייה לייעוץ משפטי יכולה להיות מה שעוזר לכם לקבל את כל כספי הפיצויים שאתם זכאים להם. עם זאת, חשוב לזכור – לא כל משרד עורכי דין יידע להשיג את מבוקשכם, ולכן יש כמה דברים שצריך לדעת לפני שבוחרים ייצוג משפטי.

 

תחום ההתמחות

גם אם משרד עורכי הדין ששקלתם לפנות אליו הוא תותח בתחומו, אם הוא לא מומחה בדיני נזיקין בכלל ובתביעות בגין תאונות דרכים בפרט, לא יהיה לו את הכלים שצריך כדי לעזור לכם. לכל ענף משפטי יש הסתעפויות רבות, שכל אחד מהם דורש מומחיות ספציפית וייחודית. אי אפשר להיות המומחים הכי גדולים בכל תחום. אם כך – חשוב לבחור משרד עורכי דין עם מומחיות בדיני נזיקין, מוניטין מרשים של טיפול בתביעות רבות בעקבות תאונות דרכים (כמו תביעות נגד חברות ביטוח, מעורבים אחרים בתאונות ועוד). אפשר להתקשר למשרד באופן אנונימי ולשאול אם הם מעוניינים לייצג אתכם בעסקת מכר של נכס נדל״ן. התשובה שאתם מחפשים היא: ״לא. אנחנו משרד העוסק רק בתביעות נזיקין״ (כמו תביעות בעקבות תאונות דרכים, רשלנות, רשלנות מקצועית ותביעות ביטוח).

 

ניגוד עניינים

המשמעות של ניגוד עניינים היא שאסור לגורם משפטי לייצג את שני הצדדים של המתרס במקרה של מחלוקת משפטית. במקרה שלנו, במידה ואתם מעוניינים לתבוע את חברת הביטוח לאחר שעברתם תאונת אופנוע (או תאונה בכל כלי רכב אחר), בדקו האם המשרד עורכי דין מייצג את חברת הביטוח שאתם מעוניין לתבוע, ואם כן – תמצאו משרד אחר. כך תמנעו מצב בו המשרד דואג לאינטרס של חברת הביטוח ולא לאינטרס שלכם.

 

מוניטין והמלצות

כדאי למצוא אנשים אשר הגישו תביעה דומה לזו שאתם, נהגי האופנוע, מעוניינים להגיש. השוואה שכזו יכולה לתת לכם מידע באשר למומחיות של המשרד, לרמתו המקצועית, וותק, ועוד. בנוסף, הדבר האחרון שאתם רוצים זה משרד שיש תחלופה גבוה של עובדים. בתביעת פיצויים בכלל, ובמקרים של תאונת אופנוע בפרט, חשוב שצוות משפטי שלכם יכיר את התיק כמו שצריך, ולא יקבל מידע עליו דרך ״טלפון שבור״ מעורך דין שהתפטר מהמשרד. אתרים של משרד עורכי דין בעלי שם טוב ובסיס מקצועי איתן נוטים לפרסם את שמות עורכי הדין העובדים אצלם ושנות הוותק שלהם. נתון זה יכול להצביע על יציבות יחסית גבוה של המשרד.

 

החשוב מכל – תחושת הבטן

כשאתם יושבים מול עורך דין ומסבירים לו את פרטי הסוגיה, אם הוא אדיש אליכם לחלוטין או לוחץ עליכם בצורה לא סבירה שתחתמו על הסכם שכר טרחה – כנראה שהוא לא בשבילכם. עורך דין צריך להרגיש כמו אדם שחשוב לו לייצג את האינטרס שלכם, אבל לא להיות גורם המנסה לכפות עליכם את שירותיו.

 

עברתם תאונת אופנוע?

אל תישארו לבד! עו"ד מומחה תאונות אופנוע רונן ברק עומד בראש משרד עורכי דין המתמחה בתביעות נזיקין בכלל, ותאונות דרכים בפרט. לאורך השנים ייצוג לקוחות רבים בהצלחה וסיפק להם, באמצעות מאבקים משפטיים מוצלחים, את כספי הפיצוי להם קיוו – ולעיתים אף יותר מכך. צרו קשר לייעוץ משפטי ראשוני.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עורך דין תעבורה
מזנאיים
הזמנה לבדיקת כשירות לנהיגה

קיבלתם זימון לבדיקת כשירות לנהיגה? מתבלבלים ממקבץ האותיות המבלבל מרב"ד? מוציאים רישיון למשא כבד ולא מבינים איך להתחיל? כל