נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מדוע כדאי להתייעץ עם עורך דין גילוי מרצון?

גילוי מרצון ראשית

לכל אחד מאיתנו יש הון מסוים והכנסות מסוימות שעבורן אנחנו בדרך כלל עובדים קשה. המדינה שבה אנחנו חיים, מצד שני, גובה מאיתנו מיסים מאוד גבוהים, מה שמוביל לשאלה – האם לא כדאי לי להעלים מס? האם לא עדיף לי לנסות להרוויח כספים בשחור? לא לספר לאיש ולא להוציא חשבוניות? אם אוציא חשבונית על עסקה גדולה שעשיתי, באופן אוטומטי חלק משמעותי ביותר מהסכום שקיבלתי למעשה יועבר לרשויות המיסים. עם כמה אני נשאר? והאם משתלם לי לעבוד כל כך קשה אם בסופו של דבר המדינה לוקחת ממני כל כך הרבה מיסים? אלה הן רק חלק מהמחשבות שמובילות אנשים לחשוב על העלמת מס ואף לפעול בכיוון הזה, אם כי מצד שני, יש כאן כמובן בעייתיות. הבעיה היא שאנשים כאלה עוברים עבירות מס, לא ישנים טוב בלילה ונמצאים על הכוונת של רשויות המיסים. לכן כדאי להכיר במצבים כאלה גם את האפשרות של ייעוץ עם עורך דין גילוי מרצון, שכן הרבה פעמים גילוי מרצון זה הפתרון הטוב ביותר.

מה זה בעצם גילוי מרצון ולמי זה יכול להתאים?

עוד לפני שאתם יוצאים למסע חיפושים אחר עורך דין גילוי מרצון שממנו תרצו לקבל ייעוץ ואף ייצוג משפטי, חשוב להבין במה דברים אמורים. למעשה רשות המיסים באה ואומרת את הדבר הבא: בואו אתם, אותם אנשים שמעלימים מיסים בדרך כזו או אחרת או לא מדווחים אמת, ספרו לנו על העבירה שלכם ואנחנו כבר נציע לכם עסקה טובה. למעשה, במסגרת העסקה שמציעה רשות המיסים ניתן לראות שהרשות מוותרת על העונש הצפוי לאותו אדם שעבר עבירת מס. הרשות מחליט שמה שיותר חשוב לה זה שהמס פשוט ישולם על ידי אותו אדם שעבר עבירה וגילה על כך מרצון. האדם שעבר את העבירה יוצא נשכר גם הוא, כי מוותרים לו על העונש בגין העבירה שהוא ביצע. לכן בהחלט ניתן לומר שבמקרים רבים גילוי מרצון זו הבחירה הכי טובה שיש, כי למה אתם צריכים להסתבך? או למצוא את עצמכם בכלא בגין העבירה שביצעתם? רשות המיסים אומרת בצורה ברורה שיותר חשוב לה תשלום המס מאשר העונש עצמו כך שכדאי לקחת את ההזדמנות הזאת בשתי ידיים ולפעול בכיוון.

גילוי מרצון

המשמעות של עו"ד מוביל

יש כמובן לא מעט עורכי דין שיוכלו לתת לכם שירות וסיוע בכל מה שקשור לנושא של גילוי מרצון. עם זאת, לא כל אותם עורכי דין מגיעים עם ניסיון, ידע, הבנה ומספיק מוניטין שהם בנו לעצמם לאורך השנים. לכן ברור מדוע גם אתם מתלבטים לאיזה עורך דין גילוי מרצון לפנות ובהחלט כדאי להקפיד על בחירת איש מקצוע מצוין. אתם יכולים להיות בטוחים שאם עוה"ד שלכם באמת יהיה איש מקצוע נהדר, אתם תרגישו שאתם במקום הנכון ותדעו מה עליכם לעשות. הגילוי מרצון יכול להתבצע במסגרת מסלולים שונים, כמו המסלול האנונימי שזוכה בדרך כלל לפופולאריות גדולה. לכן חלק מהחשיבות של ייעוץ מקצועי מעורך דין היא בסיוע לגבי בחירת המסלול הנכון לכם. אל תדחו את הדברים וצאו מהתסבוכת שאליה נכנסתם כבר עכשיו, כי הזמן כאן לא משחק לטובתכם.

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עורך דין מיסים
MasAmerica – Who Are They?

ישראלים רבים מחזיקים ברשותם אזרחות אמריקאית. מעבר ליתרון שבדבר, רבים מהם אינם מודעים גם לחובות הכרוכות בכך, בעיקר חובת

מטבעות ועט על גבי מסמך
תיקון 190 בעד ונגד

פקודת מס הכנסה כוללת את כל ההנחיות והתנאים הנוגעים לתשלומי מס ההכנסה, לשכירים ולעצמאיים כאחד. מצד שני, הפקודה כוללת