נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

עורך דין לתעבורה: כל סוגי הבעיות והעונשים

מאזניים

בכדי למגר את התופעה המסוכנת של התנהגות חסרת אחראיות בכביש אשר כוללת בין היתר נהיגה בשכרות, אנו עדים להגברה של עונשים. כיצד נימנע מכך.

תעבורה – עונשים כבדים ביותר

בשנים האחרות עת החלה החרפה משמעותית בעלייה של נהגים שיכורים אל הכבישים אנו עדים  להחמרה משמעותית ברף הענישה של בתי המשפט, אשר רוצים למגר את התופעה לחלוטין. כפי שמסביר עו"ד ערן בן עמי, עורך דין תעבורה, ישנם סוגים רבים של בעיות אשר עלולות להתרחש בכל הקשור לעברות תעבורה, כאשר החמורה מכולן היא כמובן נהיגה בשכרות. למעשה, מדובר במכת מדינה של ממש וזאת לאור העובדה כי על אף ההסברה כמו גם המקרים הקשים אשר התרחשו, נהגים רבים עדיין עולים על הכביש כאשר בדמם ישנו אלכוהול. על כן, חשוב מאוד לזכור כי כל מקרה ספציפי של עברה חייב להיבחן תחת עיניו הפקוחות של עורך דין לתעבורה, וזאת על מנת לבחון את הראיות כמו גם את חומרי החקירה, בכדי להגיע בסופו של דבר לידי זיכוי או הפחתה משמעותית במידת העונש הצפוי, בהתבסס על חומר הראיות ומקרי עבר.

רכב בכביש

מהם העונשים בדיני תעבורה?

כאמור, דיני תעבורה הם דינים מורכבים אשר מורכבים מלא מעט תתי נושאים. במידה ונתפסתם נוהגים בשכרות לדוגמא, אדם אשר הורשע בעבירה של נהיגה בשכרות עתיד למצוא את עצמו עם עונשים כגון פסילה של רישיון התנאי על תנאי או באופן קבוע, קנס כספי, מאסר על תנאי או בפועל. יחד עם זאת, במידה ומדובר בעבירה שנייה בתוך פחות משנה, העונש צפוי לעמוד על פסילת רישיון לתקופה של ארבע שנים, לכל היותר. אולם, חשוב לזכור כי בית המשפט רשאי בנסיבות מיוחדות להורות על פסילה לתקופה קצרה יותר, אולם מדובר במקרים חריגים ביותר אשר בעבורכם יש להוכיח כי חלה תקלה בבדיקה עצמה של אחוז האלכוהול בדם, ועל כן זכרו כי עורך דין אשר מתמחה בתחום יכול להעניק לכם הגנה משפטית ראויה אשר כוללת בין היתר בחינה מקצועית של מכשיר הינשוף, וזאת על מנת לקבוע האם אכן הבדיקה לא הייתה נכונה. בנוסף, חשוב לזכור כי ישנה הפרדה בין עבירה של נהיגה תחת השפעה של משקאות אלכוהול, לבין נהיגה בשכרות. למעשה, במקרה ומדובר בעבירה ראשונה שהיא תחת השפעה, העונש המינימלי יהיה בדרך כלל פסילת רישיון, פסילה על תנאי, קנס וגם מאסר על תנאי. במידה ומדובר בעבירה של נהיגה בשכרות, התביעה תבקש בדרך כלל עונש מאסר של שנתיים, קנס כמו גם מאסר על תנאי. כל מקרה נבחן לגופו, כאשר כאמור כיום ישנה החמרה משמעותית בכל הקשור לענישה בכדי להגביר את ההרתעה של הציבור מפני ביצוע עברות מסוג אלו. למידע נוסף, ניתן להיכנס לאתר בכתובת http://www.tabura.co.il.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עורך דין תעבורה
מזנאיים
הזמנה לבדיקת כשירות לנהיגה

קיבלתם זימון לבדיקת כשירות לנהיגה? מתבלבלים ממקבץ האותיות המבלבל מרב"ד? מוציאים רישיון למשא כבד ולא מבינים איך להתחיל? כל