נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

עורכי דין? הגיע הזמן שתכירו את המשכן לבוררות

המשכן לבוררות

כל עורך דין יודע כמה מייגע יכול להיות משפט ארוך ומתיש וכמה משאבים הוא יכול לגזול הן מכם והן מהלקוחות שלכם. למרבה המזל, יש פתרון פשוט אשר מאפשר לנו לפתור סכסוכים מבלי להצטרך להיגרר להליכים משפטיים ארוכים – המשכן לבוררות. אם אתם עורכי דין ואתם עוד לא מכירים את המשכן לבוררות, המאמר הזה הוא בדיוק בשבילכם. 

 

מה זה המשכן לבוררות?

כל עורך דין מתחיל יודע שהליכים משפטיים יכולים לקחת לא מעט זמן. אחד הפתרונות הנפוצים להתמודד עם הבעיה הזו, במיוחד כשמדובר בסכסוכים, היא לפנות לבוררות. המשכן לבוררות הוא הגוף הגדול והמוביל בארץ להליכי בוררות, גישורים ויישוב סכסוכים בדרך אלטרנטיבית למסלולים המשפטיים הקלאסיים.

על ידי עבודת בוררות, תוכלו לחסוך המון זמן וכסף ללקוחות שלכם ולאפשר להם להמשיך בשגרת חייהם בהקדם האפשרי. במשכן לבוררות מתמחים במגוון רחב של הליכים משפטיים, כגון סכסוכי עבודה, תביעות ייצוגיות, דיני נדל"ן, ביטוח ועוד.

את הליכי הבוררות עצמם מבצע צוות של משפטנים מומחים הכולל שופטים בדימוס, עורכי דין ורואי חשבון וותיקים ואנשי מקצוע ממגוון תחומים נוספים. הליך הבוררות מתנהל באופן ניטרלי לחלוטין, לאחר איתור קפדני של ניגודי עניינים אפשריים ובלוחות זמנים מוקפדים וקבועים מבעוד מועד.

המשכן לבוררות

מדוע כדאי לעבוד עם המשכן לבוררות?

מעבר לחיסכון האדיר בזמן ובכסף, ישנן מגוון סיבות נוספות מדוע אנשים יעדיפו במקרים מסוימים לפתור את הסכסוך שלהם בדרך אלטרנטיבית לבית המשפט. למשל, העובדה שבמשכן לבוררות פועלים בוררים שאינם באים בהכרח מתחום המשפט, אלא מהתחום בו עוסק הסכסוך, יוכלו הצדדים להגיע להסכם הוגן ומקובל על שניהם ששופט רגיל שאינו בקיא בתחום הסכסוך לא בהכרח יוכל להגיע אליו.

 

איך עובד הליך הבוררות?

הליך הבוררות מתנהל באופן מוקפד ומקצועי, בהתאם לחוק הבוררות. ראשית, מתאימים את הבורר לסכסוך הספציפי שלנו על סמך רקע מקצועי, ניסיון בפתרון סכסוכים דומים וחוסר ניגוד עניינים. ניתן למצוא במשכן לבוררות סיוע של בוררים מקצועיים בשלל תחומים ועיסוקים מרחבי הארץ והעולם.

לאחר מכן, יש לבחור את מסלול הבוררות בו אנחנו מעוניינים. במסלול הרגיל, נגדיר מראש מועדים לניהול התהליך, במסלול  המהיר נקיים דיונים רצופים עם הצדדים בשאיפה לסיים את הליך הבוררות לחלוטין בפרק זמן של כ- 90 יום. כמו כן, ישנו הליך בזק מהיר במיוחד המיועד באופן ספציפי לסכסוכים הנוגעים לפרשנות משפטית בלבד.

כמו כן, המשכן לבוררות מציע הליכי גישור שונים המתנהלים לרוב בהרכבים של שני מגשרים מתחומים שונים, כך שנוכל להגיע לפתרונות אידיאליים עבור סכסוכים מורכבים בפרקי זמן קצרים, תוך חיסכון אדיר במשאבים ובזמן. שילוב הדיסציפלינות השונות של שני המגשרים מאפשרים לנו להנות מעולמות ידע וניסיון שונים ולהגיע למגוון פתרונות יצירתיים במיוחד שככל הנראה היו חומקים מתשומת ליבנו בדרכים אחרות.

המשכן לבוררות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
תביעת לשון הרע
כיצד להתמודד עם תביעת הוצאת דיבה?

התמודדות עם תביעת לשון הרע היא אתגר רב-צדדי הכולל ממדים משפטיים, שיקולי מוניטין והיבטים אישיים. מרגע הגשת התביעה, על הנאשם לנווט במורכבות של דיני לשון הרע, לפנות לייעוץ משפטי מיוחד ולשקול את ההשלכות הרחבות יותר.   קיבלתם תביעה? לא צריך להילחץ עם קבלת תביעת לשון הרע, הצעד הראשון כרוך לעתים קרובות בבדיקה יסודית של ההצהרה המדוברת כדי להעריך את הפוטנציאל שלה להיחשב לשון הרע על פי החוק. הדבר כרוך בקביעה האם ההצהרה אכן שקרית, אם פורסמה לצד שלישי, ואם גרמה או עלולה לגרום נזק למוניטין או נזק אחר.

מה היא פגיעה בפרטיות

בעידן הדיגיטלי של היום, בו הטכנולוגיה הפכה לחלק בלתי נפרד מחיינו, מושג הפרטיות קיבל מימד חדש לגמרי. עם איסוף