נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

2 דברים שחייבים לבדוק ולהכין לפני פתיחת תיק גירושין ברבנות

תיק גירושין

מרבית הזוגות שצפויים לפתוח בהליך גירושין מוצאים את עצמם בתחושה של חוסר וודאות. שכן, אף אחד לא לימד אותנו בבית הספר היסודי או בתיכון איך מתגרשים ומה בדיוק צריך לעשות רגע לפני שההליך מתחיל. כדי להשלים פערים לכל המתעניינים בנושא, החלטנו לכתוב את המדריך הנוכחי. מדריך זה יציג בפניכם את 2 הדברים שאתם פשוט חייבים לבדוק רגע לפני שאתם פותחים תיק גירושין ברבנות. הישארו אתנו ותצאו מומחים בתחום.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי בחרנו לכתוב תוך ליווי מטעם גורמים חיצוניים שמבינים דבר או שניים בהליך גירושין דרך הרבנות. מדובר באנשים שעברו את ההליך בעצמם. כדי להגיע אליהם, היינו צריכים לפרסם סקר ברחבי הרשת ולבקש מהגולשים לענות עליו. להפתעתנו, קיבלנו מעל ל- 30 פניות ומתוכן, הוצאנו את 2 הדברים שנראו לנו החשובים ביותר. זו ההזדמנות להודות לכל הגורמים שלקחו חלק בסקר המדובר. שכן, בזכותם, מדריך זה רואה אור.

 

הדבר ה – 1 שחייבים לבדוק ולהכין לפני פתיחת תיק גירושין ברבנות : הסכם ממון

רגע לפני שאתם מתחילים בהליך של פתיחת תיק גירושין עם עו"ד הלנה שמחי שידועה כאחת עורכות הדין המוכרות והמקצועיות ביותר בתחום, אתם צריכים לבדוק את הסכם הממון שכתבתם בעבר. סביר להניח שיש לכם עותק בבית. במידה ולא, תמיד אפשר לפנות אל עורך הדין שביצע אותו, כדי לקבל ממנו עותק שישמש אתכם להמשך ההליך.

 

הדבר ה – 2 שחייבים לבדוק ולהכין לפני פתיחת תיק גירושין ברבנות : עורך דין מומלץ

רבים מהגולשים שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו שהם לא ידעו שצריך למצוא עורך דין מומלץ שלב ראשוני זה. ובכן, זה הזמן לציין בפניכם שזהו הזמן המתאים ביותר לבדוק לפני שאתם פותחים תיק גירושין ברבנות. אמנם ההליך צפוי לקחת זמן, אבל יש הכנות נוספות שאתם צריכים לשמוע עליהם מפי עורך דין מומלץ בתחום.

 

איך תמצאו עורך דין מומלץ בתחום זה?

כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם פונים אל עורך דין מומלץ בתחום דיני המשפחה, עליכם לערוך בירור מקיף ברחבי הרשת. את הבירור המדובר אתם יכולים לבצע בכמה דרכים שונות. הגורמים שסייעו בכתיבת המדריך ציינו בפנינו את הדרכים שהם עברו כדי להגיע אל עורך דין מנוסה ומקצועי שסייע להם מתחילת הדרך ועד סופה. הנה כמה מהן:

  • כתיבת פוסט בקבוצות פייסבוק עם בקשת המלצה לעורך דין בתחום זה מניסיון בלבד
  • קריאת ביקורות בעמוד העסקי של עורך הדין הנבחר באינסטגרם
  • קריאת חוות דעת שנכתבו על עורך דין שהומלץ לכם בלשונית הביקורות בגוגל

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את 2 הדברים החשובים שאתם צריכים לבדוק ולהכין רגע לפני שאתם פותחים תיק גירושין ברבנות. מאחלים לכם הצלחה רבה בתחום. להתראות במדריכים הבאים.

תיק גירושין

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עורך דין גירושין
מה הוא תהליך מתן גט
מה הוא תהליך מתן גט?

גט זהו שמו של השטר העברי שבו הבעל "מגרש" את אשתו במסגרת הליך גירושין בבית הדין הרבני. בהתאם לחוקי