נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

קנאביס רפואי לפוסט טראומה

gjbmiller / Pixabay

מחקרים מצאו כי קנאביס רפואי יכול להקל באופן משמעותי על תסמינים של פוסט טראומה. יחד עם זאת, מדובר בהליך מורכב ביותר אשר מצריך לא מעט מאמץ וידע, ועל כן אנו כאן בכדי לפרט את כל מה שצריך לדעת על קנאביס .רפואי

קנאביס רפואי – טיפול איכותי בעבור פוסט טראומה

משרתי כוחות הביטחון אשר בזמן שרותם הצבאי או לאחריו חווים תסמינים של פוסט טראומה טופלו עד לאחרונה באמצעות תרופות וכן טיפולים פסיכולוגים. יחד עם זאת, כיום המגמה היא טיפול באמצעות קנאביס רפואי, וזאת בשל היתרונות הרבים של הצמח. למעשה, מחקרים אשר בוצעו על פוסט טראומתיים הובילו לממצאים מדהימים אשר מכים את עולם הרפואה בתדהמה, וזאת בשל השיפור הניכר אשר חל בתחושה האישית של מי שסובל מפוסט טראומה – החל מתיאבון מוגבר, מצב רוח מרומם, הסתגלות חברתית טובה יותר כמו גם הקלה משמעותית בכאבים אשר מובילה בסופו של דבר לעלייה באיכות החיים. יחד עם זאת, מדובר בהליך מורכב ביותר אשר דורש התייעצות וייצוג של עורך דין אשר מתמחה בתחום, וזאת בשל הביקוש הרב של משרתי כוחות הביטחון אשר רוצים להיות מטופלים גם הם באמצעות קנאביס.

כיצד ניתן לקבל אישור לצריכה של קנאביס רפואי?

על מנת שתוכלו לקבל אישור לצריכה של קנאביס רפואי על רקע של פוסט טראומה, יש להגיש תביעה נגד משרד הביטחון. התביעה צריכה להתבסס על ממצאים רפואי אשר מוכיחים כי אכן אתם סובלים מפוסט טראומה, כמו גם לפרט את כל הטיפולים אשר עברתם בכדי להקל על מצבכם. למעשה, רופאים רבים מעניקים אישור לצריכה של קנאביס רפואי רק לאחר שמוצו כל האפשרויות האחרות, ועל כן קבלה של קנאביס רפואי נחשב כמוצא אחרון. משום כך, עליכם לפנות באופן מידי לעורך דין אשר ייגבה מכם הצהרה כמו גם יתאם בעבורכם פגישה עם מומחה לבריאות הנפש, וזאת על מנת לקבוע כי אתם אכן סובלים מפוסט טראומה. רק לאחר שנגבו התצהירים, ניתן יהיה להגיש אותם למשרד הביטחון ולאחר מכן להמתין לאישור. במידה ובתום ההליך קיבלתם סירוב, יכול עורך הדין שלכם להגיש ערער, וזאת על מנת שההליך ימשיך ותוכלו בסופו של דבר לקבל את הקנאביס הרפואי.

קנאביס רפואי

 

עו"ד גיא בית און – הדרך שלכם לקבלת אישור לצריכה של קנאביס רפואי

עו"ד גיא בית און הינו מומחה להגשת תביעות כנגד משרד הביטחון, ומתמחה בנושא של קנאביס לנכה צה"ל. משרדו של עורך הדין בית און הוא בעל ניסיון עשיר בייצוג נכי צה"ל אל מול משרד הביטחון, ועל כן תוכלו להיות בטוחים כי תקבלו את הייצוג המשפטי הטוב ביותר למענכם או בעבור בן המשפחה נכה צה"ל. לקבלת פרטים נוספים אודות הליך קבלת אישור לקנאביס רפואי, צרו קשר במספר 03-9391070.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא למבוגרים