נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

רשלנות רפואית עורכי דין מומלצים

מידע משפטי

פניתם אל הרופא שלכם מתוך תקווה שהוא יטפל בכם על הצד הטוב ביותר אך בפועל זה לא מה שקרה? הוא התרשל בתפקודו ובכך גרם לכם לנזק חמור? אם כך, כדאי שתדעו שיש מה לעשות בנידון. אתם יכולים לפנות היום לעו"ד רשלנות רפואית ולהגיש נגד אותו רופא תביעה, אז למה שלא תעשו זאת?

 

האם כדאי לתבוע בגין רשלנות רפואית?

כמובן שאין על כך תשובה אחת נכונה, כי לפני הכול, זה תלוי בסיטואציה שעליה מדובר. האם באמת נפגעתם? האם יש לכם יכולת להוכיח שזו אכן הייתה רשלנות רפואית? והאם מדובר על רופא שגרם לכם לנזק בלתי הפיך? לא תמיד קל לענות על כל השאלות הללו, ובנוסף, כמובן שאתם יכולים לתבוע גם אם הנזק הוא נקודתי. מה שבטוח זה שכדי שתוכלו להגדיל את הסיכויים שלכם לצאת מנצחים בתביעה ולקבל פיצוי הולם, אתם צריכים להתעמק בנושא של רשלנות רפואית עורכי דין מומלצים. במילים אחרות, לא כל מי שהוא עורך דין ועוסק בתחום הרשלנות הרפואית הוא אדם שתרצו להפקיד בידיו את המשימה של טיפול בעניין שלכם. לכן יש לבדוק שאתם בוחרים בעו"ד מקצועי ביותר, כי למה שתתפשרו על פחות מזה?

 

הדרך הנכונה לבחור עו"ד רשלנות רפואית

זה לא משנה אם מדובר על רשלנות רפואית בפענוח תוצאות של בדיקות, רשלנות רפואית בחדר הלידה או רשלנות רפואית בחדר הניתוח. מה שבטוח זה שאם נגרם לכם נזק ואם תוכלו להוכיח את זה, כדאי שתתבעו. מחפשים עו"ד מתאים? אנחנו ממליצים לכם לבדוק כל מה שאפשר מראש. לדוגמא, האם עוה"ד שאליו חשבתם לפנות:

  • מאוד מנוסה בתחום הזה?
  • מנהל משרד מוכר ובעל מוניטין?
  • התמודד בעבר עם תביעות רשלנות רפואית שדומות לתביעה שלכם?
  • מומלץ על ידי לקוחותיו האחרים?

אין כל טעם לפנות לעו"ד שאתם לא יודעים אודותיו דבר או לאיש מקצוע שרק אחריו התחיל לעבוד בתחום הזה. רשלנות רפואית זה תחום מאוד מורכב ולכן, ככל שלעוה"ד שלכם יש יותר ניסיון, כך הסיכוי שהוא יעזור לכם יגדל.

 

כמה ואיך משלמים?

חששתם לפנות לעו"ד לענייני רשלנות רפואית כי המחיר שהוא יכול לגבות מכם עלול להיות גבוה? זה נכון, אך לא תמיד זה כך. ראשית, בוודאי תשמחו לדעת שעורכי הדין מתמודדים ביניהם בתחרות לא פשוטה על כך לקוח ולכן לעיתים הם מורידים את המחירים. שנית, יש גם עורכי דין שלא ירצו שום תשלום מראש, אלא יבקשו אחוז מסוים מתוך הפיצויים שתקבלו. כך או כך, בהחלט יש טעם לדבר באופן כמה שיותר גלוי וברור עם עוה"ד שלכם לגבי העניין הזה. רק כך תוכלו להבין על איזה עלויות מדובר ואם אתם עומדים לשלם סכום סביר או שעליכם לחפש עו"ד אחר שיגבה מכם קצת פחות.

עורך דין מצליח

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עורך דין רשלנות רפואית