נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כיצד שירותיו של עורך דין מיסים יכולים לסייע לכם?

עוד מיסים שיסייע ראשית

עברתם עבירת מיסים כלשהיא ותפסו אתכם? אם כך, עמוק בפנים כנראה שאתם לא לגמרי מופתעים כי רוב האנשים שעוברים עבירות כאלה כן מודעים לכך. כלומר, כל אדם שעבר עבירת מיסים כזו או אחרת כן מצא את עצמו בעבר בנקודה שבה הוא היה צריך להחליט האם לעשות את המעשה או לא. משמעות הדברים היא שכאשר הרשויות מגיעות ודורשות מכם לתת דין וחשבון על הנעשה, הרי שאתם לא באמת יכולים להיות מופתעים. עם זאת, ולמרות שכנראה בחרתם ביודעין לעבור את עבירת המיסים, האם זה אומר שאתם מוכנים להתמודד עם ההשלכות שלה? והאם זה אומר שיש לכם מושג איך להגיב לדברים? לא תמיד זה המצב ולכן ברור מדוע עורך דין דיני מיסים הוא אדם שכדאי לכם לקבל ממנו שירות ועזרה.

 

ייעוץ מקצועי שמונע טעויות

 

הבעיה של רוב האנשים שעוברים עבירות מיסים וצריכים להתמודד כרגע עם חוקרים שונים ועם נציגי רשויות המיסים, היא שאין להם מושג מה התהליך המקובל. כלומר, אדם שמעולם לא מצא את עצמו בסיטואציה כזאת קודם לכם לא לגמרי יידע איך להגיב, מה מותר לו לעשות ומאיזה פעולות עדיף לו להימנע. לדוגמא, האם גם שיחת חולין עם נציג רשות המס, במסדרונות החברה שלכם, יכולה לשמש אחר כך כנגדכם? אולי תתפלאו לגלות, אבל התשובה היא חיובית. לכן חשוב כל כך להתייעץ עם עורך דין מיסים ועדיף לעשות זאת מיד עם התחלת הפרשיה. ככל שתדחו את הייעוץ שתקבלו מעורך דין מקצועי שעוסק בתחום הזה כך אתם עלולים לעשות עוד ועוד טעויות, אז למה שלא תרימו טלפון לאיש מקצוע כזה עוד היום? מה שכן, כמובן שעדיף יהיה לבחון מי הוא אותו עורך דין מיסים שאליו אתם מתכוונים לפנות. האם הוא וותיק? מנוסה? מומלץ? ועד כמה הוא באמת זמין עבור הלקוחות שלו? שווה לעשות בירורים מקיפים לגבי עוה"ד שאליו חשבתם להתקשר כי זה יגדיל את הסיכוי שבאמת תצאו מרוצים משירותיו של איש המקצוע.

עוד מיסים שיסייע

באיזה מקרים עו"ד מיסים יוכל לעזור?

 

עורך דין מיסים הוא האדם שיוכל לעזור לכם בכל מה שקשור לעבירות המיסים שאולי ביצעתם. זה אומר שבין אם זו הייתה עבירה:

 

  • הלבנת הון
  • צווארון לבן
  • חשבוניות שאינן תקינות כמו חשבוניות פיקטיביות
  • עבירת מס הקשורה לתחום המקרקעין
  • מס הכנסה
  • מע"מ

 

וכמו כן, אם אתם רוצים להגיש בקשה לגילוי מרצון בתהליך רגיל ופשוט, עורך דין לענייני מיסים הוא האדם שיעזור לכם בכך. כל מה שקשור לייצור של נאשמים בתיקי מס נמצא תחת האחריות של עורכי דין שעוסקים בתחום המיסים ולכן בהחלט ניתן לומר שעורכי דין כאלה חולשים על מגוון רחב של מקרים. זכרו שעורך הדין שאליו אתם פונים צריך להיות לא רק מקצועי ובעל מוניטין אלא עליו גם להיות כמה שיותר זמין עבור לקוחותיו. אתם לא באמת יודעים מתי לאורך הדרך יהיו לכם שאלות שלא סובלות דיחוי ולכן חשוב לעבוד עם אדם שזמינותו ללקוח גדולה. עשו את כל הבירורים הנדרשים אודות עורכי הדין שיוכלו להיות רלוונטיים עבורכם וכך יהיה לכם פשוט יותר לבחור ממי תעדיפו לקבל שירות כזה.

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עורך דין מיסים
MasAmerica – Who Are They?

ישראלים רבים מחזיקים ברשותם אזרחות אמריקאית. מעבר ליתרון שבדבר, רבים מהם אינם מודעים גם לחובות הכרוכות בכך, בעיקר חובת

מטבעות ועט על גבי מסמך
תיקון 190 בעד ונגד

פקודת מס הכנסה כוללת את כל ההנחיות והתנאים הנוגעים לתשלומי מס ההכנסה, לשכירים ולעצמאיים כאחד. מצד שני, הפקודה כוללת