נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הגשת תביעה משפטית עם מקסימום תוצאות במינימום הוצאות?

הגשת תביעה משפטית עם מקסימום תוצאות במינימום הוצאות?

תביעות משפטיות הם חלק מההגנה המוקנית לאזרחים על ידי המדינה. במידה ואתם רואים את עצמכם כמי שנעשה להם עוול, יש לכם הזכות להגיש תביעה משפטית כנגד מי שגרם לכם את העוול המדובר.

במדינת ישראל קיימים 2 סוגי תביעות – תביעה פלילית המוגשת על ידי פרקליטות המדינה בתגובה לעשייה פלילית, ותביעה אזרחית המוגשת על ידי אזרח על שלל נושאים שונים. אם יש לכם רצון להגיש תביעה משפטית, המדריך הזה הוא בדיוק בשבילכם.

 

תביעות אזרחיות ומטרתן

תביעות אזרחיות יכולות להיות מוגשות בשל מגוון רחב של סיבות. בין אם מדובר בהגשת תביעה לשם קבלת מזונות, הגשת תביעה בנושא סכסוך שכנים, תביעה בנושא הפרת חוזה ועוד נושאים רבים ושונים. מטרתן של תביעות אלה היא לפצות את התובע באם נגרם לו נזק או שנפגעו הכנסותיו בגלל סיבה זו או אחרת.

בנוסף לכך מוגשת תביעה כזאת על מנת לעצור את הפעילות של הצד הנתבע, כמו לדוגמא במקרה של תביעות לאכיפת חוזים. אם אתם רוצים לתבוע  בתביעה אזרחית, היכנסו לקישור https://us-lawoffice.co.il.

 

תביעות בבית דין לתביעות קטנות

אחת התביעות שמובילות לתוצאות מצוינות בלי הוצאות גדולות מדי, היא תביעה קטנה. תביעה זאת מוגשת על סכום של עד בערך 35 אלף שקלים, ואין צורך בייצוג על ידי עורך דין עבורה. הייצוג העצמי בתיק מנמיך משמעותית את סכום ההוצאות על משפט זה.

 

תביעות אזרחיות, איך למקסם תוצאות?

בכדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר מההליך המשפטי שאתם עומדים להתחיל, יש לבצע מספר דברים. ראשית, חשוב מאוד לאסוף את כלל המסמכים והמידע שיכולים לעזור לכם להוכיח את טענותיכם בבית המשפט. בנוסף, חשוב מאוד לשכור עורך דין מצוין שילווה אתכם בזמן הגשת התביעה ולאחריה. עורך דין טוב יכול לשנות את כל התוצאות של הליך משפטי, וזאת באמצעות מספר כלים משפטיים שעומדים לרשותו.

 

איך להפחית בהוצאות?

העצה הטובה ביותר בקשר להפחתת הוצאות בעת הגשה תביעה, היא לא להיכנס לתביעה שיש סיכוי רב שתפסידו בה. היכרות עמוקה עם החוק תעזור לכם להבין האם לתביעה שלכם יש רגליים לעמוד עליה או שהיא תידחה על ידי בית המשפט, דבר שעלול להוביל להפסדים רבים שלכם. בנוסף לכך, בעת שכירת עורך דין שייצג אתכם, כדאי מאוד לעשות השוואת מחירים בין עורכי הדין השונים, ולבחור את זה שייתן לכם מחיר טוב בתוספת לייצוג איכותי בתיק.

 

הגשת תביעה בצורה הטובה ביותר – סיכום

תביעה אזרחית עוסקת בכל עוול שנעשה לאדם אבל שאינו פלילי. ניתן לתבוע בצורה אזרחית בבית דין לתביעות קטנות ובכך להקטין מאוד את הוצאות המשפט. בנוסף לכך, איסוף של כל המידע שקשור לתביעה ושכירת עורך הדין הנכון, יאפשרו לכם להשיג את התוצאות שרציתם עם הוצאות נמוכות יחסית.

הגשת תביעה משפטית עם מקסימום תוצאות במינימום הוצאות?

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עורך דין רשלנות רפואית