נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מהם תחומי ההתמחות הייחודיים של עורך דין נזקי גוף

עורך דין נזקי גוף

עריכת דין היא מקצוע ותיק ומוכר. עורכי הדין הם בעלי הידע המשפטי הרב ביותר מבין אנשי המקצוע השונים, ולכן הם עשויים לסייע לנו בסיטואציות משפטיות שונות ומגוונות. לכל עורך דין יש את תחומי ההתמחות הייחודיים שלו, בהם הוא מיומן ומנוסה. במאמר הבא נסביר את תחומי ההתמחות הייחודיים של עורך דין נזקי גוף, שיכול לסייע לכם בעת פציעות ופגיעות שונות.

 

עורך דין נזקי גוף

כולנו מכירים את עורכי הדין. בעלי המקצוע האלו עוברים תקופת לימודים ותקופה של הכשרה, שבסופה הם יכולים לייצג אותנו בבית המשפט, לייצג אותנו מול הרשויות השונות, לייצג אותנו מול גופים שונים, להעניק לנו ייעוץ משפטי ולסייע לנו בפעולות עם היבטים משפטיים. כל עורך דין מתמחה בתחום מסוים. עורך דין דיני נזיקין המתמחה בנזקי גוף, הוא בעל התמחויות ייחודיות.

 

מדוע חשוב להסתייע בעורך דין כזה?

לפני שנבין מהם תחומי ההתמחות הייחודיים שלו, חשוב להבין קודם כל מדוע כדאי בכלל להסתייע בעורך דין כזה. במקרים של נזקי גוף, כלומר נזקים בריאותיים שנגרמים לגוף כתוצאה ממקור חיצוני כלשהו, הניזוק עשוי להיפגע גם מבחינה כלכלית ונפשית. הוא עשוי להישאר נכה לטווח זמן ארוך. לכן, הוא גם זכאי לזכויות מסוימות מטעם החוק, שעשויות להיות שוות לו הרבה מאוד כסף. עורך הדין יוכל לעמוד על מימוש זכויות אלו.

 

תאונות דרכים

עורך דין נזקי גוף הוא עורך הדין שיוכל לסייע לכם בעת תאונת דרכים. תאונת דרכים נשמעת כמו דבר פשוט, אבל הפעולות שנוקטים אחריה תלויים בסוג התאונה. תאונה בין שני רכבים, בין רכב להולך רגל, בין רכב גנוב להולך רגל ותאונה עם רכב שאינו מבוטח – כל אלו מצריכות נקיטה בפעולות שונות.

 

תביעות מול חברת הביטוח

במקרים רבים של נזק גופני, על הניזוק לתבוע את חברת הביטוח שלו. חברות הביטוח לא ממהרות לאשר תביעות ולהעניק פיצויים. עורך דין נזקי גוף מיומן בעבודה מול חברת הביטוח ויוכל להגדיל את הסיכויים שלכם לקבלת פיצויים גבוהים.

 

תביעה מול הביטוח הלאומי

ישנם מקרים אחרים בהם התובע יוכל לקבל גם פיצויים מהביטוח הלאומי. לדוגמא, נזק גופני שמשאיר נכות קבועה אצל הניזוק יכול לזכות אותו בקבלת קצבת נכות מהביטוח הלאומי. עורך דין נזקי גוף יסייע בהגשת התביעה ובהליכים השונים.

 

נזקים כתוצאה מרשלנות

נזקים רפואיים יכולים להיגרם גם בעקבות מקרים של רשלנות רפואית. במקרים אלו, שבהם רופא גורם לנזק בעקבות פעולות מסוימות שהוא מבצע או לא מבצע, באופן רשלני, עורך דין נזקי גוף יוכל לעזור.

 

תאונות עבודה

תאונה שמתרחשת במקום העבודה, במהלך העבודה, בדרך אל העבודה או בדרך חזרה מהעבודה היא תאונת עבודה. עורך דין נזקי גוף יסייע לכם לקבל פיצויים לאחר תאונה כזאת ולהגיש תביעה אזרחית במידת האפשר.

עורך דין נזקי גוף

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עורך דין נזיקין