נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אל תוותרו על התייעצות עם עורך דין פלילי

התייעצות ראשית

מצאתם את עצמכם מואשמים? מוזמנים לחקירה בגלל סיבה כזו או אחרת? אם כך, כדאי שתתכוננו בצורה כמה שיותר רצינית. עוד לפני שאתם אומרים לעצמכם את האמת ומודים בפני עצמכם האם אתם אשמים במה שמאשימים אתכם או לא, כדאי יהיה להתחיל לחפש עורך דין פלילי. העניין הוא שבעידן של ימינו היכולת שלכם להתמודד במצבים כאלה ללא עורך דין כמעט ואינה קיימת, אז למה שלא תיעזרו באנשי המקצוע הכי טובים שיש? אומנם זה נכון שתמיד עורך דין יגבה מכם כסף, ובדרך כלל גם לא מעט, אך מצד שני, הוא גם ייתן לכם שירות מקצועי וחשוב ביותר. לכן, אם אתם רוצים לדעת שאתם במקום הנכון ושיש לכם על מי לסמוך, כדאי יהיה לבחור כבר עכשיו עורך דין שיתאים לכם.

 

הייעוץ הוא זה שעושה את ההבדל

 

יכול להיות שהסוגיה שבה אתם מעורבים או מואשמים אינה מורכבת מידי ואולי המשטרה אפילו הזמינה אתכם לחקירה לא כי אתם המואשמים הישירים. מה שכן, חשוב להבין שבדיוק בכל הסיטואציות הללו חוסר ידע עלול להוביל לכך שנעשה לא מעט טעויות. הרבה פעמים אנחנו לא יודעים מה לענות, איך לענות ומהן בכלל הזכויות שלנו וזו סיבה מספיק טובה להתקשר לעורך דין פלילי. עורך דין פלילי מכיר את התהליכים, יודע איך הכול עבוד ובעיקר, הוא יידע מה לומר לכם. אתם יכולים להיות בטוחים שאם תפעלו בדיוק בהתאם להוראות של עוה"ד שאליו פניתם, הרי שתצליחו למזער בצורה משמעותית ביותר את הנזק ואת הנושא שבגינו אתם מואשמים.

התייעצות

לא כל אדם עם דיפלומה הוא עורך דין מתאים

 

כמובן שיש בישראל הרבה מאוד אנשי מקצוע שהם עורכי דין פליליים, אך האם מכל אדם כזה תרצו לקבל שירות וסיוע? בכלל לא בטוח. לכן, רגע לפני שאתם פונים ככה סתם לעורך דין כזה או אחר, אנחנו מציעים לכם לבדוק לגביו כמה דברים. האם הוא מוכר? האם הוא זמין? האם העצות שלו נראות לכם רלוונטיים ומקצועיות? הדבר החשוב ביותר זו השאלה איזה רושם הוא יוצר אצלכם כי רק כך תדעו שיש לכם על מי לסמוך. לפעמים עדיף אפילו להיפגש עם שניים-שלושה עורכי דין שונים, לנסות להתרשם מהם וכך להחליט בידי מי אתם מפקידים את הטיפול בעניינים שלכם. חבל שתתאכזבו אחר כך ולכן עדיף לעשות מראש את כל הבירורים שצריך אודות איש המקצוע שבו אתם בוחרים.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עורך דין פלילי
ריאיון עבודה
הטרדה מינית בראיון עבודה

הטרדה מינית נחשבת לתופעה בעייתית אך נפוצה למרבה הצער, שמתרחשת בשלל סיטואציות. ההטרדה עשויה להיות בין מנהל ועובד, בין

פסיקה
זכות השימוע בהליך הפלילי

היכרות עם זכות השימוע בהליך הפלילי יכולה לסייע עבור חשודים שרוצים לוודא שהזכויות שלהם נשמרות. במאמר הבא נציג את

איש חוק ומשפט
מהי אי הרשעה?

ביטול הרשעה רלוונטי בעיקר לנאשמים שזוהי הפעם הראשונה שהם מואשמים בבית משפט על כך שעברו על החוק. במידה ורשויות