נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

טיפים בבחירת עורך דין תעבורה

טיפים בתעבורה

אם כבר הגעתם להחלטה שאתם זקוקים לשירותיו של עורך דין תעבורה, חשוב מאוד שתעשו את זה נכון ותעמידו לצידכם את עורך הדין המתאים ביותר, שיוכל להשיג לכם את התוצאה הטובה ביותר האפשרית. חשוב לומר כבר כעת כי ישנם מקרים שבהם לא משנה מיהו עורך הדין שעומד לרשותכם, הנסיבות והראיות הן ברורות מאוד, ויכולתו לסייע לכם היא מאוד מוגבלת. יחד עם זאת, ברובם המכריע של המקרים, בחירה נכונה של עורך דין תעבורה תאפשר לכם להשיג זיכוי מלא, או להשיג הקלה משמעותית לכל הפחות. בסך הכל, החוק הוא אחיד כלפי כולם וכל עורך דין תעבורה יכול לסייע לכם מאוד, אבל ישנם כאלה שיודעים לעשות את זה טוב יותר מאחרים, ואליהם אתם רוצים להגיע.

בחרו עורך דין מהאזור בו קיבלתם את הדו"ח

ככלל, כל עורך דין תעבורה בישראל יכול לייצג אתכם בכל תיק עבור מקרה שהתרחש בכל אזור בארץ. יחד עם זאת, להיכרות של עורך הדין עם האזור, עם הדרכים באזור, ואפילו עם רשויות האכיפה באזור, ישנה חשיבות רבה ביכולתו לספק לכם את ההגנה הנדרשת. בחרו עורך דין מאותה העיר בו התרחשה העבירה, ללא קשר לעיר או לאזור בהם אתם מתגוררים. אם בכל זאת מצאתם עורך דין תעבורה מומלץ מאזור אחר, הוא יסתדר בכל מקרה, אך רשמו את הטיפ הזה כסעיף קטן שכדאי לזכור.

בחרו עורך דין לפי מידת המקצועיות שלו

לכימיה בינכם ובין עורך הדין שלכם ישנה חשיבות רבה, אך חשיבות רבה עוד יותר ישנה לרמה המקצועית של עורך הדין שלכם. האמת היא שישנם לא מעט עורכי דין שנחמדות ונעימות הן לא התכונות החזקות ביותר שלהם, אבל כאשר מגיע לידיהם תיק תעבורה, הם יודעים בדיוק מה לעשות איתו בכדי להשיג הקלה או זיכוי מלא. עורך דין כזה יכול אמנם לגרום לכם לתחושות של חוסר וודאות וחוסר שליטה, אבל בכל הנוגע לטיפול בתיק התעבורה שלכם, הוא ישיג עבורכם את התוצאות הטובות ביותר.

השקיעו באיתור עורך דין מוביל

המשימה הראשונה שלכם היא למעשה לאתר עורך דין תעבורה מוביל, שעצם הייצוג שלו בתיק מעלה את הסיכויים שלכם לצאת ממנו נקיים. איתור עורך דין מובילה היא לא תמיד משימה פשוטה, אבל בהחלט אפשרית. תחילה נסו להשיג המלצות מחברים, בני משפחה, מכרים ואפילו רשתות חברתיות. נסו לזהות שמות שזוכות לתשואות רמות, או שחוזרים על עצמם שוב ושוב – אלה הם בדיוק השמות שבהם אתם רוצים להתמקד. כמו כן, שימו לב לשמות שעולים בהקשרים שליליים פעם אחרי פעם וודאו שאתם נמנעים מהם. בשלב הבא, נסו להחליף כמה מילים עם עורך הדין, ומקדו את השיחה בפן המקצועי בלבד. כאמור, ייתכן שתרגישו קרירות וקורקטיות מסוימת מעורך הדין, אבל זה לא אומר כלום על היכולת המקצועית שלו. נסו לבודד את האלמנט האישי מהאלמנט המקצועי – זה יכול להכריע את גורלכם בתיק.

תנו לעורך הדין לעבוד וסייעו לו בכך

ככלל, את כל העבודה של ניהול התיק, השאירו לעורך הדין לעשות, גם אם יש לכם מחשבות משלכם ותחושות שאתם צריכים להתערב פה ולהתערב שם. יחד עם זאת, אתם מצידכם וודאו שאתם מעמידים לרשותו את כל המידע שהוא זקוק לו בכדי לנהל את התיק, וזה אומר גם את המידע שאולי אתם מנסים להדחיק. מידע כזה יכול לכלול דברים שאמרתם לשוטר, או פעולה שעשיתם במהלך העבירה והייתם מעדיפים שאף אחד לא ידע מהם. עורך הדין שלכם חייב לדעת מהם, כי הם יעלו במשפט על ידי התביעה, ועורך הדין שלכם צריך לדעת מראש כיצד הוא מתגונן מפניהם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עורך דין תעבורה
מזנאיים
הזמנה לבדיקת כשירות לנהיגה

קיבלתם זימון לבדיקת כשירות לנהיגה? מתבלבלים ממקבץ האותיות המבלבל מרב"ד? מוציאים רישיון למשא כבד ולא מבינים איך להתחיל? כל